uF

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad sker der for uF de mister mange medlemmer?
Nogen der kan forklare?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa måsle ligger forklaringen i at uF ikke findes længere og er indgået i de storslået Mymidonere :cool:

Men personligt som en udeforstående af begge stammer :rolleyes: tror jeg da at der er tale om en strategy der hedder, vi kører solo for så kan fjenden ikke finde os :laugh:
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Det vil jeg da gerne.
for 14 dage siden opsagde de IAP og hovsa, så angreb de en af vores medlemmer.
Nu her på tærskelen til julefreden har TBOJ og TBOJ-W nakket dem i en sådan grad at de er opløst. nogle medlemmer er nu uden stamme, andre er smuttet over i MMD.

Dette kan være et budskab til alle...Don`t mess with TBOJ and TBOJ-W
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
LOL du har da vidst for store tanker om jeres små noob stammer :laugh:

Nr. 1 lær og send trains, det i sender er pinligt og skyld i at i mister så mange adler ;)

Nr. 2 uF fik skam ingen tæv, det var en fælles beslutning i forhold til fremtidig planer :)

Nr. 3 Ikke alle uF medlemmer er nu i MMD af 2 grunde, for det første har vi ikke plads og vil ikke have en masse recruit stamme som jeres, for det andet vil vi kun have de bedste/Mest aktive.

Nr. 4 I opsagde IAP og i opsagde den ikke bare, i angreb under IAP, usselt.

Side 1:
Tribes: MMD
Side 2:
Tribes: TBOJ, TBOJ-W, so6, So6-A, So6-W, TH., TH.A, T.W, -VS-1, WOW, WOWse

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 34
Side 2: 9
Difference: 25

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 196,422
Side 2: 84,551
Difference: 111,871

chart


Tæsk og tæsk, det ved jeg nu ikke rigtig :)
 
Senest redigeret:

Man9000

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: TBOJ, TBOJ-W
Side 2:
Tribes: MMD

Timeframe: Sidste 3 måneder

Totale erobringer:

Side 1: 944
Side 2: 377
Difference: 567

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 64
Side 2: 8
Difference: 56

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 3,820,666
Side 2: 1,749,287
Difference: 2,071,379

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 425,618
Side 2: 35,504
Difference: 390,114

chart
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
hhmm Dekani, skal vi ikke lige opfriske hvad der skete inden du også kaster smuds over denne tråd.

Af grunde jeg ikke kender opsiger uF forbund med TBOJ og vi overgår til IAP. under IAPèns tidsfrist begynder vi at adle barbarbyer ligesom alle andre stammer. uF mener så at vi adler i "deres" område, men så igen uF mente at hele verden var "deres" område, dette var vi sjovt nok ikke enige i.

efter 2 dage(tror jeg) får vi meldinger fra Sir And at han er under angreb fra uF, dette lader vi ligge da der nok er tale om en fejl, dagen efter bliver han adlet ! dette kan ikke opfattes som en fejl men et klart brud på IAPèn. Dette tilbageviser din påstand 4.

din påstand nr.2 holder heller ikke vand hvis du kigger på
Mega lama
Borgen
Madnesmask
Banion
lille-fyr
specielt disse spillere vil have svært ved at afvise at de fik tæsk, Alle medlem af uF indtil de blev smidt ud !! hvilket i mit hoved er en pervers handling..men de kunne vel ikke holde stats oppe.

At i ikke vil have en masse recruitstammer kan vi kun bifalde. Det er vi heller ikke tilhængere af, vi holder os til TBOJ og TBOJ-W

Jeg synes det er en flot statestik du har lavet :eek:) de kan jo laves alt efter hvad man vil se, det er specielt fornøjeligt at du har medtaget stammer vi ikke har noget forhold til. Jeg holder mig til faktum at uF vs TBOJ/W ja der står den 1-0 til TBOJ familien.

Så næste gang du kommer med sådanne indlæg, så prøv i det mindste at der er hold i bare noget af det.

Mens vi er ved det så vil TBOJ/W da gerne ønske MMD god jul og godt nytår, vi "ses" til næste år.....stol på det
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hhmm Dekani, skal vi ikke lige opfriske hvad der skete inden du også kaster smuds over denne tråd.

Af grunde jeg ikke kender opsiger uF forbund med TBOJ og vi overgår til IAP. under IAPèns tidsfrist begynder vi at adle barbarbyer ligesom alle andre stammer. uF mener så at vi adler i "deres" område, men så igen uF mente at hele verden var "deres" område, dette var vi sjovt nok ikke enige i.

efter 2 dage(tror jeg) får vi meldinger fra Sir And at han er under angreb fra uF, dette lader vi ligge da der nok er tale om en fejl, dagen efter bliver han adlet ! dette kan ikke opfattes som en fejl men et klart brud på IAPèn. Dette tilbageviser din påstand 4.

din påstand nr.2 holder heller ikke vand hvis du kigger på
Mega lama
Borgen
Madnesmask
Banion
lille-fyr
specielt disse spillere vil have svært ved at afvise at de fik tæsk, Alle medlem af uF indtil de blev smidt ud !! hvilket i mit hoved er en pervers handling..men de kunne vel ikke holde stats oppe.

At i ikke vil have en masse recruitstammer kan vi kun bifalde. Det er vi heller ikke tilhængere af, vi holder os til TBOJ og TBOJ-W

Jeg synes det er en flot statestik du har lavet :eek:) de kan jo laves alt efter hvad man vil se, det er specielt fornøjeligt at du har medtaget stammer vi ikke har noget forhold til. Jeg holder mig til faktum at uF vs TBOJ/W ja der står den 1-0 til TBOJ familien.

Så næste gang du kommer med sådanne indlæg, så prøv i det mindste at der er hold i bare noget af det.

Mens vi er ved det så vil TBOJ/W da gerne ønske MMD god jul og godt nytår, vi "ses" til næste år.....stol på det

Er det egenligt ikke sjovt at hører hvor k*phøjet folk kan blive bare lige fordi i tror i har smadret hele uF .. næh nej du sådan leger man skam ikke her.... Nok har i nakket en masse spiller men det betyder da ingen ting ?... Jeg vil mere sige i har nakket inaktive spiller ;-)

I har været SÅ bange for uF at i er blevet nød til at sende 3 nukes ind foran jeres tog (skal lige siges det ikke altid lykkes :rolleyes: ) men ja så Dekani siger så burde i nok øve jer lidt på jeres trains :) i får brug for det.. ja forellers så kommer i ski ikke langt..

INGEN ER BLEVET SMIDT UD AF UF ;-) .. De har valgt at gå over i en anden stamme ... lad være med at sige noget når du ikke har bevis på det ...

Forresten TBA så har du vidst glemt der i NB med i denne verden ;)

TBA71 i morgen klokken 01:55:40
TBA71 i morgen klokken 01:55:56
TBA71 i morgen klokken 01:56:09
TBA71 i morgen klokken 01:56:20

Det kan selv min mormor snipe ;-) ..

Hvorfor uF blev opløst ja den grund dukker op en dag ligesom at uF måske en dag kommer igen..

God vind der ude... og husk intet er vundet før sidste by er taget ...;) En god start ender altid dårligt... har erfaringer med det;)

Forresten så vil jeg da gerne have bevis på dette her:

dagen efter bliver han adlet ! dette kan ikke opfattes som en fejl men et klart brud på IAPèn.
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
det er muligt fumle stadig har rapporterne

hvas(stammeløs) , lille-fyr og mega lama/stammeløs/stoppet) "forlod" uF før den blev opløst..tilfældigt...næppe, så det der med at forlade og gå over i andre stammer er jo direkte løgn

Man begynder at tro at tidligere uF og nuværende MMD lever på en løgn


Er ikke Kæphøj, holder mig bare til fakta
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
det er muligt fumle stadig har rapporterne

hvas(stammeløs) , lille-fyr og mega lama/stammeløs/stoppet) "forlod" uF før den blev opløst..tilfældigt...næppe, så det der med at forlade og gå over i andre stammer er jo direkte løgn

Man begynder at tro at tidligere uF og nuværende MMD lever på en løgn


Er ikke Kæphøj, holder mig bare til fakta

At man forlader en stamme kan betyde flere end kun 1 ting.. Jo det er skam spiller der forlod og gik over i MMD ;) ..

Hvilken løgn skulle det dog være... er du nu ved at opdigte noget? :) så skal jeg da komme frem med en masse omkring TBOJ ;-).. Vær altid sikker i din sag før du beskylder nogen for noget ..

Er ikke Kæphøj, holder mig bare til fakta

Hvad kalder du så det første indlæg du skrev ? ;-) du jubler jo lige frem over at i har fået lov til at nakke nogen spiller ;-)
 

Pumba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Syntes da at det virker underligt at mange af de der forlod uF, først forlod jer da de var begyndt at få prygl.
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Syntes da at det virker underligt at mange af de der forlod uF, først forlod jer da de var begyndt at få prygl.

De forlod ikke stammen da vi "ikke" fik prygl ;-) .. Det var deres beslutning og desværre kan man ikke gøre for hvad folk beslutter sig for :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hahahaha fantastisk underholdning og lige før julefreden :)

Uden at tage parti til nogen som helst spiller og stammer så vil jeg mene at.

uF altid vil være The champions of this server.
TBOJ og TBOJW stammen som messerakrutterede og stod i skyggen af uF, det positive er at masserekrutterings stillen virker for dem.
MMD en elite stamme som har mindre antal spiller end de 2 øvrige stammer, på trods af det så har de skabt et solidt sammenhold og samarbejde i stammen og derfor har de formået at følge med de 2 øvrige stammer.
 
Senest redigeret:

Pumba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
uF altid vil være The champions of this server.

Yeeees.. Så kan jeg da godt tænke mig at høre hvad grunden til deres opløsning er ? Måske de er for stærke og vil give vi andre en chance ?

Ironi kan forekomme.
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
I fik ikke prygl ?? jeg må igen henvise til diverse stats

Angående bevis på Sir And
http://dk.twstats.com/dk5/index.php?page=player&mode=conquers&id=48650

det siger alt om jeres måde at holde forbundsaftaler på.


R.I.P. ja uF var de største på point det hjælper bare ikke meget når deres spillere falder sammen som et korthus når de bliver angrebet.
Hvad er det for noget massrecruit du snakker om R.I.P. ?


Nå men jeg menere at have svaret på spørsgmålet om hvorfor uF taber point, så kan i lægge i det hvad i vil.

Og så lige for en god ordens skyld..Der er ingen grund til at svine TBA71 til med disse indlæg...De er lavet af julebryg
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
@TBA71: uF og MMD har masser af ting tilfælles og derfor vil jeg mene at der var nogen i uF der gik der over for at gøre verden lidt mere spændende, end hvad den har været, samt sortere det mindre aktive fra de mere aktive og det er derfor at man ikke ser hele uF i MMD.

i har alt for mange spiller af en stor stamme at være, i har ikke lige som uF sotret spiller fra som ikke kan bidrage med noget, det er også derfor at jeg siger at stammer som f.eks. MMD betragtes som en elite stamme fordi de ikke tolerer inaktive og folk som ikke bidrage med noget.

@Pumba: hvis du tjekker top 10 stammer så har jeg skrevet at i har haft en god uge hvor i har vundet slaget imod uF, men som en rigtige krigs elsker altid siger: i har vundet slaget, men krigen er ikke tabt.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg er egentlig ligeglad med hvem der skriver med TBA71 navn. det jeg forholder mig til er at navnet for anden gang jeg kender til løber med en løgn i mangel på viden. Men det er også nemmere at opdigte en historie end undersøge fakta. Til behagelig info: stammer skal over 5 medlemmer for at blive betragtet som sådan. fra 5 - 20 (25) medlemmer er det en lille stamme. En normal stamme ligger på 20 (25) - 40 (50). fra 40 (50) -60 (70) snakker vi en stor stamme. Uanset forudsætningerne så bliver alle stammer med mere end 60 (70) medlemmer eller med akademi, wing osv betegnet som massrecruit uanset forudsætningen.

Og ja jeg ved hvorfor de fleste har forladt uF, men det er ikke mit lod at fortælle om det. det må de enkelte selv fortælle eller deres ledelse.


Ps. undskyld jeg nævner det men RIP ved åbenbart heller ikke meget om hved der er sket internt i uF
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er der ikke flere stamme, som du kan tilføje under "side-2"
Tjaa, det er de eneste jeg kender som er på jeres side, men ku da også tage alle IAP'er med, i har jo stort set fred med alle andre i V5, gud hvor må det være hårdt og være jer :p

hhmm Dekani, skal vi ikke lige opfriske hvad der skete inden du også kaster smuds over denne tråd.

Af grunde jeg ikke kender opsiger uF forbund med TBOJ og vi overgår til IAP. under IAPèns tidsfrist begynder vi at adle barbarbyer ligesom alle andre stammer. uF mener så at vi adler i "deres" område, men så igen uF mente at hele verden var "deres" område, dette var vi sjovt nok ikke enige i.

efter 2 dage(tror jeg) får vi meldinger fra Sir And at han er under angreb fra uF, dette lader vi ligge da der nok er tale om en fejl, dagen efter bliver han adlet ! dette kan ikke opfattes som en fejl men et klart brud på IAPèn. Dette tilbageviser din påstand 4.
Nej men det er så af grunde jeg kender og hva mener du med alle andre stammer??? du ska ikke køre jeres barbar adlerri over på alle os andre , for sådan noget er vi sku ikke afhængie af!! Men ser bort fra det, jep i brød IAP, i beordrede ST's til og angribe jeres IAP som et overraskelsesangreb og det virkede, så tillykke med det, men jeg har set jeres aftale og den lød på NUL barbar adlinger i hinandens zoner, i gik ind og tog alt gråt imellem uF spillerne, det ville jeg sku også blive sur over !

din påstand nr.2 holder heller ikke vand hvis du kigger på
Mega lama
Borgen
Madnesmask
Banion
lille-fyr
specielt disse spillere vil have svært ved at afvise at de fik tæsk, Alle medlem af uF indtil de blev smidt ud !! hvilket i mit hoved er en pervers handling..men de kunne vel ikke holde stats oppe.
Kan ikke tale om de andre på listen, men Borgen ... Come on... Tag du en by i MMD teritorium og så ska jeg vise dig hvor længe du får lov at beholde den, self. kan han da ikke holde på de byer, i har jo omringet ham med barbar adlinger..

At i ikke vil have en masse recruitstammer kan vi kun bifalde. Det er vi heller ikke tilhængere af, vi holder os til TBOJ og TBOJ-W

Jeg synes det er en flot statestik du har lavet :eek:) de kan jo laves alt efter hvad man vil se, det er specielt fornøjeligt at du har medtaget stammer vi ikke har noget forhold til. Jeg holder mig til faktum at uF vs TBOJ/W ja der står den 1-0 til TBOJ familien.

Så næste gang du kommer med sådanne indlæg, så prøv i det mindste at der er hold i bare noget af det.

Mens vi er ved det så vil TBOJ/W da gerne ønske MMD god jul og godt nytår, vi "ses" til næste år.....stol på det
Det er de stammer i har IAP/Forbund/Underhåndsaftaler med osv. egentlig ku jeg have taget alle de rigtig små stammer som SF (Som i også har IAP med) med i osv. men ville ikke være ond :cool:

Næste år?? hvorfor først der, der er da et par dage at bruge godt endnu og egentlig ser jeg frem til angreb fra jer, det har jeg gjordt længe, for med de latterlige tog i sender, så får i aldrig så meget som en by fra mig :laugh:

Syntes da at det virker underligt at mange af de der forlod uF, først forlod jer da de var begyndt at få prygl.

Ej hov der var deres nyeste flygtning i truppen jo, det er ham der har snart har været i samtlige stammer i V5 og han stopper nok først den dag, han finder en der propper alle byer med Def :)
Lige en ting Pumba, jeg kan sku godt lig dig, men du har INGEN ret til og snakke på den måde, når du selv er en flygtning der har fået tæv af MMD siden du startede ;)
Ps. Jeg var skyld i dine byer ikke blev taget...TBOJ medlem ... Sad to hear :(
 
Senest redigeret:

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Undskyld, hvordan kan i overhovedet skrive om uF, da de fleste af jer overhovedet ikke har været med i den omtalte stamme. Så synes da i skal finde nogle fakta i stedet for at lukke så meget skidt ud .

Jeg ved jo godt at det kræver, at man skal have en IQ over en hvis standard, men lægger i nu alle jeres IQ's til sammen, så kan det være at der vil være IQ nok til at i vil kunne tænke sammenhængende og kunne finde fakta om stammen.

I skriver bare når i har fundet ud af noget .

Minibossen
 
Top