uF

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det vil jeg da gerne.
for 14 dage siden opsagde de IAP og hovsa, så angreb de en af vores medlemmer.
Nu her på tærskelen til julefreden har TBOJ og TBOJ-W nakket dem i en sådan grad at de er opløst. nogle medlemmer er nu uden stamme, andre er smuttet over i MMD.

Dette kan være et budskab til alle...Don`t mess with TBOJ and TBOJ-W

hehe, det er altså god læsning det her ^^
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Oprindeligt indsendt af kenned
1. Julebryg, vil du venligst forklare mig hvorfor tboj falder sammen som et korthus inkl. dig selv der forlader en synkende skude når i blir angrebet?

2. Rygterne siger jo i har en masse inaktive spillere (som var tilfældet med uF da v6 startede) - men nej, det tror vi ikke på, ligesom du ikke gjorde da uF var under beskydning.

3. Det tog os 4 dage af få en så fremtræden person som dig selv til at forlade din egen stamme. Det er imponerende. Hvad skal der mon ske med resten af tbojserne?

Venligst Kenned

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg skrev til dig og en hel del mere er sket, men er spændt på dit svar...




Hej Kenned. Jeg har inddelt dit indlæg i 3 punkter.

1. TBOJ falder sammen fordi folk er for inaktive desværre, jeg er af den mening at vi/TBOJ smed om end ikke sejren så ihvertfald en kæmpefordel på gulvet på den baggrund. Jeg ved godt at det kunne se sådan ud, men jeg forlod ikke TBOJ fordi vi blev angrebet men fordi jeg fik nok af især en spiller.

2. Rygterne er desværre sande, der er desværre mange inaktive eller folk der ikke deltager aktivt i krigen.

3. Igen vil jeg gerne gentage at det ikke var jeres angreb der fik mig til at forlade stammen. Hvad der skal ske i fremtiden ved jeg ikke, nu tror jeg lige at vi i TBOJ sunder os lidt og ser hvad fremtiden byder, så tager vi den derfra.


Som en fodnote kan jeg oplyse at julebryg forsvinder, men JEG gør ikke :cool: Men du kan jo nok ud fra mine stats se hvad der er ved at ske;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sjovt at alle store stammer døjer med inaktivitet :D Gad vidst om der nogensinde er nogen der tager det til efterretning?
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis du læser dine gamle indlæg i denne tråd kan du se du selv afviser at uF's skulle ha været inaktive men TBOJ var overlegne.. i dette tilfælde må det så være QT der er overlegne, eller hvad synes du? :confused:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Sjovt at alle store stammer døjer med inaktivitet :D Gad vidst om der nogensinde er nogen der tager det til efterretning?

Hvilken efterretning havde du i tankerne der?

Skal vi danne 2-mands stammer og så lave 10 forbund og IAP'er og så bekrige hinanden på kryds og tværs :confused:
 
Top