uF

Pumba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kalder en flygtning for det han er, vil jeg ikke undskylde for.

hurra for du havde hele 2 sek. uden angreb når du gik ind i en ny stamme :laugh:

Jaa kom med det Pumba, igen har du ikke styr på dine stats, jeg kan så hurtigt sige dine, du var under angreb, jeg holdt hånden over dig og deltog ikke i de angreb netop på grund af vores historie, så jeg lod de små spillere i MMD få lidt frie byer fra en der meget tydeligt var PL'er, de eneste tropper du havde i byen var dem du fik i opbakning og de forsvandt sjovt nok samtidig med DKM, dernæst meldte du dig ind i masse rekruterins stammen So6 hvor MMD næsten dagligt blev truet med krig fordi vi angreb en spiller vi hele tiden havde angrebet (Igen var du en flygtning som søgte ly i en større stamme) og nu sidst men ikke mindst, har du meldt dig ind i en ny masse rekruterings stamme, gætter på grunden var de ikke ga dig nok opbakning da du mistede byer der eller også var det fordi du ikke ku lig der var så mange TBOJ'sere rundt om dig, men nu igen kæfter du op om ting du ikke aner noget om, for hvis MMD er en PL'er stamme, hvordan er det så lige vi har ligget over TBOJ/TBOJ-W i MBA og MBT så længe på trods af vi var langt mindre ..hmm... og hvordan er det lige du kan tillade dig og vurdere en PL'er stamme når du for det første selv er i en og for det andet ikke selv fatter hva tropper betyder hvis ikke de kommer som opbakning ?

Du holde jo ikke en skid hånden over mig Dekani, har stadigt dit flabede svar i en pm, så hold nu op med at lyve det klæder dig ikke. Lidt frie byer ? De fik en på trods af deres kraftige anstrengelser, og de tropper der nu røg hos mig var hovedparten mine egne. Keep your facts straight dude.. Og btw så er den by på mine hænder igen ;)

Sjovt at alle andre stammer end ååååh så "mægtige" MMD er masse rekuterings stammer, på trods af at i gør netop det samme som alle andre stammer, opsøger store stærke spillere (hvilket jeg ikke ser noget galt i) bare man står ved det.. Og det har du sgu en anelse svært ved, ja det og så sandheden. Igen jeg var stadigt ikke under angreb da jeg flyttede hverken fra DKM til So6-A, eller fra So6-A til TBOJ-W, og havde ikke været det i minimum en uge. Derfor vil jeg under ingen omstændigheder kunne betegnes som flygtning.. Med den logik du har dig, hvornår er så den rette timeframe før man ikke kan kalde sig en flygtning. En måned, et år, aldrig ?

Du har jo mistet din realitetssans mate, kan ikke sige andet end: Ses på slagmarken
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
TBOJ leder efter undskyldninger for at vælge Point frem for skills, så det syns jeg bare vi ska lade dem gøre :)

Og et bevis ville måske være at de sørme lige kom til og trække de største medlemmer fra deres Wing med over i hovedstammen under merget (- De to ledere self.), det ligner mere en desperat taktik for at få point end noget andet, da jeg tror jeg taler for alle når jeg siger det er den slags man gør med et academy ikke en wing :p

Du holde jo ikke en skid hånden over mig Dekani, har stadigt dit flabede svar i en pm, så hold nu op med at lyve det klæder dig ikke. Lidt frie byer ? De fik en på trods af deres kraftige anstrengelser, og de tropper der nu røg hos mig var hovedparten mine egne. Keep your facts straight dude.. Og btw så er den by på mine hænder igen ;)
Det var skam ikke flabet, jeg sagde at ALLE i MMD ku angribe alle neutrale spillere, mine venner får ikke særbehandling bare fordi jeg er lederen, noget visse andre ku lære af!
Og jo jeg gjorde, jeg sagde negativ da de foreslog aktioner mod dig (Fordi du ikke var "fjenden") og jeg har da ikke selv taget dine byer, selvom det ville være som at æde slik fra et barn :D
Sjovt at alle andre stammer end ååååh så "mægtige" MMD er masse rekuterings stammer, på trods af at i gør netop det samme som alle andre stammer, opsøger store stærke spillere (hvilket jeg ikke ser noget galt i) bare man står ved det.. Og det har du sgu en anelse svært ved, ja det og så sandheden. Igen jeg var stadigt ikke under angreb da jeg flyttede hverken fra DKM til So6-A, eller fra So6-A til TBOJ-W, og havde ikke været det i minimum en uge. Derfor vil jeg under ingen omstændigheder kunne betegnes som flygtning.. Med den logik du har dig, hvornår er så den rette timeframe før man ikke kan kalde sig en flygtning. En måned, et år, aldrig ?
Alle stammer laver ikke masse rekrutering, de eneste andre der har gjordt det i V5 er K.O.H og So6 men de er også kendte for det jo :p
Du har jo mistet din realitetssans mate, kan ikke sige andet end: Ses på slagmarken
LOL du vil da ikke hentyde en PL'er nogensinde sku få lov at tage byer fra mig vel :D
 
Senest redigeret:

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Mine kommentar er baseret på stats og derfor er de helt korrakte, har TBOJ ikke fornyligt(igår) taget imod de fleste WOW medlemmer????

så hvor skriver han at TBOJ har lukket for rekruttering, mens i har taget medlemmer ind???
det kaldes at lyve os direkte op i ansigtet, mens der findes off. beviser på at det han siger er usandt, så nej jeg vil ikke blande mig uden om da mit svar tilsyndeladen er mere korrekt end hvad han skriver.

Hvem sagde det var det jeg hentydet til ??

Du sagde tboj har været ude og shoppe efter wow spillere, men som sagt tidligere så var det wow der forslog mergen.
Så ja det var løgn det du sagde!


Jeg kan godt lide der er nogen der har et problem med folk rekrutere sig til sejren, og sjovt nok er det igen kun TBOJ det går ud over.

Hvad med da uF havde både, so6, wow og vs stammerne hårdt presset.

Så optager de da bare lige vs stammernes største spillere, borgen og slovdan.
de optog også gorange fra wow (en person vi faktisk regnede med var spion)
Samt nogle andre også

Det er ikke at rekrutere sig til sejren ?
Nej undskyld det var jo den bedste stamme i verdene som ikke kan gøre noget galt uF der gjorde det.

Undskyld mig, men som jeg ser det R.I.P så er du ikke en person der ser det udefra og ikke holder med nogen.
Jeg syntes det er ganske klart hvem du holder med og hvorfor, men det skal du også have lov til, men så lad dog vær med at sige du ikke holder med nogen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Han erkender TBOJ er en stamme som ALLE andre, så hvis du kalder MMD, So6 osv. for masse rekruterings stammer så ja.
Eller så prøv at læse den igen

Kan se din pointe med So6, men hold lige MMD ude af den der, vi er EN stamme, ikke 15 stammer med samme navn :huh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I fik ikke prygl ?? jeg må igen henvise til diverse stats

Angående bevis på Sir And
http://dk.twstats.com/dk5/index.php?page=player&mode=conquers&id=48650

det siger alt om jeres måde at holde forbundsaftaler på.


R.I.P. ja uF var de største på point det hjælper bare ikke meget når deres spillere falder sammen som et korthus når de bliver angrebet.
Hvad er det for noget massrecruit du snakker om R.I.P. ?


Nå men jeg menere at have svaret på spørsgmålet om hvorfor uF taber point, så kan i lægge i det hvad i vil.

Og så lige for en god ordens skyld..Der er ingen grund til at svine TBA71 til med disse indlæg...De er lavet af julebryg


Julebryg, vil du venligst forklare mig hvorfor tboj falder sammen som et korthus inkl. dig selv der forlader en synkende skude når i blir angrebet?

Rygterne siger jo i har en masse inaktive spillere (som var tilfældet med uF da v6 startede) - men nej, det tror vi ikke på, ligesom du ikke gjorde da uF var under beskydning.

Det tog os 4 dage af få en så fremtræden person som dig selv til at forlade din egen stamme. Det er imponerende. Hvad skal der mon ske med resten af tbojserne?

Venligst Kenned
 
Senest redigeret:

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det var skam ikke flabet, jeg sagde at ALLE i MMD ku angribe alle neutrale spillere, mine venner får ikke særbehandling bare fordi jeg er lederen, noget visse andre ku lære af!

aaargh deka, aaaaargh... den skal du vidst længere ud på landet med ;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Korthuset vælter stille og roligt glæder mig til den dag i opløser stammen :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
aaargh deka, aaaaargh... den skal du vidst længere ud på landet med ;)
Tjaa, du kan jo komme med et eks. på sagen sku værre en anden, så kan jeg jo gi dig en forklaringen hvis ellers det du siger overhovedet har noget holdepunkt og ikke bare er endnu en spydig kommentar fra din side ;)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Den har vi da ellers taget før et par gange over skype eller msn... sidst der blokerede du mig jo bare :rolleyes:
- meeeen, hvis jeg finder det nødvendigt og tiden til det, så kan jeg jo altid skrive til dig derinde på tw, hellere få dig til at åbne øjnene op end at spille tid med at række ned på det...
det vil jeg holde til slagmarken :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Har skam ikke blokket dig, slettede dig fra listen, mener ikke lige mine fjender ska vide mine onlinetider specielt ikke fjender der kører dual konto ;)

Men ved skam godt hva du hentyder til, kan udemærket godt huske du brokkede dig over at jeg ikke ville bede et andet medlem fjerne sine claims så du ku få byerne, men som jeg også fortalte dig dengang, ser jeg det som magtmisbrug og fortælle mine medlemmer hvem de må claime og ikke må, han var i sin fulde ret til de byer, stod oven ikøbet også med fed skrift i reglerne hvis du ellers havde magtet og læse dem før du jamrede op, ligeledes da du brokkede dig over du ikke måtte adle grå byer, var jo ikke for sjov vi havde lavet en regel der sku forhindre den slags pjat :)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ahem.. har ikke noget med uF at gøre.. host.. off topic deka.. jeg sladrer til storm nu :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Julebryg, vil du venligst forklare mig hvorfor tboj falder sammen som et korthus inkl. dig selv der forlader en synkende skude når i blir angrebet?

Rygterne siger jo i har en masse inaktive spillere (som var tilfældet med uF da v6 startede) - men nej, det tror vi ikke på, ligesom du ikke gjorde da uF var under beskydning.

Det tog os 4 dage af få en så fremtræden person som dig selv til at forlade din egen stamme. Det er imponerende. Hvad skal der mon ske med resten af tbojserne?

Venligst Kenned

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg skrev til dig og en hel del mere er sket, men er spændt på dit svar...
 
Top