Ugens afstemning

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Vi var nogle stykker der snakkede om at lave en ugens afstemning for at holde gang i forum, for at være sociale, for at have noget at diskutere og så videre...

Vi kom frem til at det kunne man sagtens få noget sjov ud af og har tænkt i disse baner:

1. I denne tråd stilles forslag til hvad afstemningerne kan handle om.

2. Nominering af de op til 10 ting/personer der skal stemmes på

3. afstemning forløber sig

Vi tænkte på at lade første afstemning omhandle hvem der bliver betragtet som Danmarks største spammer :laugh: Hvis dette findes som en god ide så vil jeg sætte nomineringstråden i gang og få startet afstemningen i næste uge ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder som en god ide skolehaven :).. Så må vi se hvem der bliver kåret :p.. Er glad for at Spamburg ikke er her mere, for så ville der stå 200 indlæg i rygtebøssen fra ham af :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Keder mig, næsten alle naboerne er løbet tør for tropper af en eller anden grund :eek:

Så forslag til afstemninger af meget svingende kvalitet :p
- Mest berygtede spiller.
- Spiller med dårligste odds for at være længere end 60 dage på en server før udadling/restart.
- Spiller med flest kendte nicks.
- Bedste stammenavn.
- Sjoveste spiller profil IG.
- ...........stamme....
- Spiller blokkeret af flest IG.
- Mest interessante spillestil.
- Hvilken spiller vil du helst møde i RL.
- Mest udtjente stammenavn.

Der er sikker mange mange flere muligheder som er meget mere interessante end disse, men dem må I andre komme med for nu skal jeg fortsætte med at farme :cool:

Flyttet til rette forum så jeg nemt kan finde den :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Haha Kenned :laugh:

Helt rigtigt......kedeligt at se folk hele tiden røve stammenavne fordi de er en top-stamme eller lign. fra en anden verden.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
DK mest trælse Dreng skal der komme en konkurrence om:-D!


Miss du er valgt..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ok. Det skal Spamburg og L33t også..
Nå nej Spamburg skal med på DK´s mest trælse pige. :p:p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nææh, det er dig der er en pige..
Næ, det er ikke pige, men TØS.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
BACK ON TOPIC

TAK!!!!


forumregler sagde:
offtopic posteringer
venligst postér svar/spørgsmål som er relevante og refererer/henvender sig til trådens emne. Hvis du ikke kan postere et indlæg med et ordentligt svar, er det bedre slet ikke at sige noget. Dette gælder især for en-ords-indlæg som “lol”, “rofl” osv.

http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?t=2

OG DET GÆLDER I ALLE TRÅDE

I er velkomne til at lave jeres egen off topic tråd hvor i kan spamme om løst og fast og trække emner ind fra de tråde i lyster, men det andet bedes i venligst stoppe med.
 
Senest redigeret:
Top