Undskyldning fra E.T.

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg mener selv dette er kun for E.T.'s bedste.. Når de må angribe igen, har LW udvidet sig meget, og ahr derofr meget større byer.. Så derfor kan E.T. få en meget god krigsstatistik, bedre gennemsnit, flere point osv.. Det vil give meget mere masseødelæggelse, hvis LW virkelig godtager denne undskyldning..


den logik fatter jeg ikke.

hvis vi bare tog byerne nu så ville vi blive større nu og bare bygge dem op selv.

self ville det være bedre hvis de var helt færdig byggede men hvis de er det så er de også fyldt med tropper.

men lad os sige at det ville være bedst at tage færdigbyggede byer - hvad jeg personligt også mener - hvorfor kan vi ikke bare tage lws store byer og vente med resten?
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
den logik fatter jeg ikke.

hvis vi bare tog byerne nu så ville vi blive større nu og bare bygge dem op selv.

self ville det være bedre hvis de var helt færdig byggede men hvis de er det så er de også fyldt med tropper.

men lad os sige at det ville være bedst at tage færdigbyggede byer - hvad jeg personligt også mener - hvorfor kan vi ikke bare tage lws store byer og vente med resten?

De når jo at overtage byer i mellen tiden ;)
 
Top