V15 Diskussionen

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
well jeg kan kun sige jeg er glad for ikke at være en del af det ;)

ja det er sku en skidt sejer hvis den går hjem det er ikke en man kan prale af man skal nok bare skynde sig og gleme den og håbe ander gør det samme

det er den server hvor der er brudt flest udskevne reler og det hele er gjort af de samme folk det er sku skidt
isager når man finder navne iblandt som har hvare de største fortaler for de udskevne reler selv
og straffet alle der ikke overholdt dem

men lad dem vinde så folk kan se navne fram over her på forum så man ved hvem der vil sælge ders ejen mor for en sejer
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Det er præcis det der sker gang på gang i TW
Folk er fuldstændigt ligeglade med hvem de joiner, bare de ka være med til at sejre
Der er trods alt stadig nogle der synes det er underholdende og tror gang på gang at nu sker det ikke igen og så bliver de r*vrendt
Det er ødelæggende for spillet og mange med gode byer og stats stopper når det sker
Men hvis man ønsker at vinde på den måde er det jo bare en udfordring for os andre at undgå de spillere der jo bare skifter navn for at undgå genkendelse....
:sleep:
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Well nu blev jeg lidt nysgerrig efter hvem der var i top stammen som I snakker om.... der er vel 2-4 navne som jeg ikke kan genkende og ikke ved hvem der sidder på... resten er bare en tilfældig samling spillere, som i hvert fald aldrig har postuleret det de er anklaget for :eek: Så jeg er da interesseret i hvad der er baggrunden for dette (for mig at se) "rygte" om nogle spillere der næsten aldrig ytrer sig uden for egen stamme.
Om noget kan jeg nævne en del af dem som altid har spillet på at rekruttere sig frem... Faktisk flere end de spillere jeg ikke ved hvem er :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg kan finde 2-3 navne der har kørt med siden jeg kom ind i tw som fleger ganne haroffert folk forat de udskevnereler om folk der hopper
og flygtninge bliver overholdt

og folkne ved godt hvem de er

og som loi siger nu har vi set på meger ind den ene server folk rekoter sig til sejerog skider på alle de udskevne reler og vi ser det fra dem der kalder sig top spiller men de er så ikke meger top spiller ind de bliver nødtil at skide på alle reler

kan man ikke vinde uden at overtræde de udskevne reler så lad vær med at spil eller gå ned med stil

den sejerher er jo inte vær jo den er mest vær for alle ander så de kan gå ind her på forum og læse hvem der hvormed i den sejer
også grine af dem fram over

jeg vil sige slet og søger for ders navne står her på forum også brug det som i vil fram over
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Well nu blev jeg lidt nysgerrig efter hvem der var i top stammen som I snakker om.... der er vel 2-4 navne som jeg ikke kan genkende og ikke ved hvem der sidder på... resten er bare en tilfældig samling spillere, som i hvert fald aldrig har postuleret det de er anklaget for :eek: Så jeg er da interesseret i hvad der er baggrunden for dette (for mig at se) "rygte" om nogle spillere der næsten aldrig ytrer sig uden for egen stamme.
Om noget kan jeg nævne en del af dem som altid har spillet på at rekruttere sig frem... Faktisk flere end de spillere jeg ikke ved hvem er :p


Det er ihvertfald ikke rart at være i den situation at ens forbundsfæller går over til fjenden

Tror gerne det kan være svært at sætte sig ind i hvis man ikke er på den verden, de der er på v15 er temmelig rystede!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi starter bare fra bunden af


der hvor krig med østergårs stamme østergår = Ø2008 nu så bliv de taget ind
der rekotert man sig væk fra en fjende
så blivder ført krig mod DOH sammen med os og ander så bliv de rekotert indi stammen så indnu en fjende hvor væk
så bliv der pisset rundi stamer og manbegynte og tagefolk fraforbuns stammerne ind
og fjernet en del farlig off tropper på at rekoter igen også gik man i krig mod dem man lige havde taget folk fra
så er der sket små ting som ikke lige fram er at spille med stil hvis man vil kalde sigen god spiller
også her en sidste hanling der tog man igen fjender ind og gjore serven udlige igen

denne server vil aldig blivet vundet den er tabt pågrund af dårlig stil og er rigtig skuffet over det er de folk som jeg har måtte høre på gan på gan sige man ikke tager flygtninge ind og dermed er venner blivet offert på den konto og folk man har støtte i hovde og røvgemmen mange år og set det fornuftige i der er nogen udskevne reler man holder og nu bliver de brudt på den ene server efter den anden


der er kun en ting der gæller for folk nu det er og vinde lige meget hvad milerne er hmmmm tjaaa man kan jo skifte mening
når det brander på
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Det er ihvertfald ikke rart at være i den situation at ens forbundsfæller går over til fjenden

Tror gerne det kan være svært at sætte sig ind i hvis man ikke er på den verden, de der er på v15 er temmelig rystede!

Det er vel altid rystende, når nogen sælger ud af arvesølvet for at redde eget skind? uanset server?

@The-cleaner. Interessant... er det ikke din spillestil... tænk sig at være så flabet at kopiere den :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nævn en server hvor jeg har overtråtde udskevne reler bare en

så hvis du ved noget så kom med det jeg HAR ALDIG TAGET FJENDER IND JEG HAR ALDIG HOPPET TIL FJENDEN
jeg har på alle server gået på de største tros jeg hvor lille så igen hvad server har jeg lavet noget på i den stil

det er kun set på CL v 15 v16 men det er så bliver være og være og på v 15 er aldt blivet over tråt
og vinder de hvad jeg ønsker så vi kan få alle navne ind her på forum så folk kan se de komentar og print der kommer under
så de ved hvondan den server bliv vindet så de må garne få sejern den er inte vær jo for alle ander
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja cl vi kan jo se her i forum hvorfor du arldrig er tilstede i dine stammer du har ski fortravlt med alt andet og det plejer da et være dig og din stamme der joiner de vindene for der kan du sælge dit deff for en sejrt ka sku ik husk hvornår dk gamers sidst har vundet en verden hmmm nå men det ka du nok når du så er ved at huske så prøv at huske når du er med i en stamme så deltager man hulme aktivt hverdag ikke når det passer dig så måske du vil komme i en vinderstamme fra starten me alligevel gody nytår til dig Gert
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tja louichrisT man ligger som man reder ingen her fra ng som flyttede har for vane at rende til de vindene det plejer andre at gøre men vi vinder så arldrig dog gør vi i denne verden som bliver den første for os og det kan vi takke angry og cl for cl deltager jo ikke i stammens gøremål det bliver man ik vinde a og angry gik jo bag ryggen på sit forbund for at søge fred hmmm.
'
nå pyt fortsæt i blodt med at hyle op i må ski være dem der har den floveste smag i munden nå håber julemaden smagte ok alligevel så godt nytår til jer alle mvh gert
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Tja louichrisT man ligger som man reder ingen her fra ng som flyttede har for vane at rende til de vindene det plejer andre at gøre men vi vinder så arldrig dog gør vi i denne verden som bliver den første for os og det kan vi takke angry og cl for cl deltager jo ikke i stammens gøremål det bliver man ik vinde a og angry gik jo bag ryggen på sit forbund for at søge fred hmmm.
'
nå pyt fortsæt i blodt med at hyle op i må ski være dem der har den floveste smag i munden nå håber julemaden smagte ok alligevel så godt nytår til jer alle mvh gert


så vi delteger ikke hvem er skyl i i kunne spille offfrastart hvem hvor det der havde sit deff ståne ved jer det med i mener
foolk skal deffe jerog samtidig lave en masse off hmmm hvor mange server har jeg ikke kunne smader mig gemmen serven uden problemer men har måtte lave deff til jer fordi i ikke kunne klare jer

kom sig mig hvor mange serverjeg ikke har miste utalige deff byer over ved jer og havde i ikke gjort det her også hvor i væk
i har for engan skyl kommet op og hvaret med i krigen som vi ander pleger også laver i sådanne noget lordt

det er jo ikke en sejer i er ved at lave på v 15 det er kun at smide den sidste smule ærger væk


vis mig en server hvor i kan uden vi hjelper jer

også hvis i mener vi alle er så inaktive hvorfor havde vi så samme størlse






jeg kanfinde 5-6 som jeg har måtte hjelpe i hovde og ende på alleserver se v 14 der smadert vi jersfjenderned og i fuldte ikke op på det
i viste alle vi spillet cl serven og derfor ikke kunne give gas på samme måde på v 15 før den hvor over
i spillerjo kun hvor det køre lidt for jer og ikke hjelper ander steder som os ander
vi kan godt deffe jer og spille på en anden imens


så det passer ikke at vi integør for alleserver jeg har set jer op har i kun overlevet på fordi vi har offert hvors spil på jer
det er jo ikke jer der er på serven når de lukker der er i væk og vi ander er blivet sænget så meget vi aldig kommer op igen




men hel og lykke medden ringste sejer set i tw historei der er kun flygtninge og vinder joiner på det hold
inteandet så det er ingen sejer kun jer der vil gøre aldt for atfå den sejer de aldig ville få uden at brydealle udskevne relerde kunne
 
Senest redigeret af en moderator:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja ja cl vi takker for den ringste sejer der har været herinde som du siger og det er takket være dig og dine at vi kom i en vinderstamme man vinder ikke ved art skrive på forum men puds du bare vidre på din glorie og imedens du gør det så tænk lige over hvorfor vi mistede de gode spillere fra begyndelsen i ng måske det var pga jeres inaktivitet og tilbageholdenhedog venten der gjorde at de flyttede helt ra begyndelsen fantastisk at du har været her i så mange år utroligt at du stadig er her det er da beundringsværdigt stor fanfare for det men hyg dei fremover og ha et godt liv .mvh Gert
og det deff der blev brugt de første måneder stod jo faktisk ved dine byer ik
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
gert hvem er det der har fyldt dig op på fleger server med deff hvem hvor det der hvor skyl i at du overlevet på cl 2
hvor du lærte os og kende

og vi har aldig hvaret inaktiv vi har kørt på langt højer nevo ind vi har set jer gøre på nogen ander server
men der bliv sagt fra start så længe cl kørte kørte vi kun deff på v 15

og nej der hvor deff ved mig i to dage og rasten af tiden hvor det en mand der sendte deff og han ved selv hvem han er
og aldt mit deff frade byer nede stov ved stammen

vi har holdt røven oppe på jer på så mange server og isager dig har miste mange byer for at deffe dig gemmen tiden


men tro i bare det er en sejer vadig og hoppe i en stamme fyldt med flygtninge også selv hvare en vinderjoiner
det er kun jer der mener det er en sejer


og at folk hoppet hvor fordi de ikke tuger og angribe i starten og har intte med om folk hvor aktive eller ikke da vi fleste hvor støre ind dem da de hoppet men de fik advide vi skulle se og komme i krig og vi skulle dele os lidt op i deff og off det ville de ikke og smutte

så det er bare endnu en dålig undskyling for at brude de udskevne reler som der er blivet gjort i stor stil i CD
og når jeg siger en klam sejer deler jeg det nok med 70-80% af tw spillerne for der er gået så meget op i de udskevne reler
gemmen tiden og dem der gik mest op i dem er mange af dem som er i CD


så tag i nu bare den sejer så vi kan få de sidste beviser ind på hvad sejern bestå af
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Tja louichrisT man ligger som man reder ingen her fra ng som flyttede har for vane at rende til de vindene det plejer andre at gøre men vi vinder så arldrig dog gør vi i denne verden som bliver den første for os og det kan vi takke angry og cl for cl deltager jo ikke i stammens gøremål det bliver man ik vinde a og angry gik jo bag ryggen på sit forbund for at søge fred hmmm.
'
nå pyt fortsæt i blodt med at hyle op i må ski være dem der har den floveste smag i munden nå håber julemaden smagte ok alligevel så godt nytår til jer alle mvh gert

Det er da ok at kalde det at hyle op, egentlig ka man kalde det hvad man vil, jeg kalder det ærgerligt og det er hvad det er, hvis I har en mening om at skifte side i opløbet så er det jo jeres samvittighed der har været billigt til salg og der er vel ikke andet at sige end at I jo bare har valgt at gå med de førende for at være med til at føre nogle andre til sejr, at I så kommer med i vinderstammen gør Jer ikke til vindere i mine øjne.......... jeg ku da været gået over for længe siden men har et andet syn på trofasthed overfor stamme og alllierede, og Gert du fik jo nærmest alle mine byer i syd forærende, du vidste at det var rene off byer til brug i krigen mod "Commando Dicks"
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nå nej vi vinder ikke men i bliver fisme tabere uanset hvordan i vil stille det op dvs i har fejlet ved at søge mage hos fjenden uden at delagtiggøre jeres forbund i den plan så det er fortjent at i taber og ireterede tabere er altid gode for det er tegn på de et eller andet sted selv bærer skylden og jammm tak for de dejlige byer synd andre tog a dem også nå ja de vil jo også deltage i elendighedens smousen hmm nå vi venter spændt på en fortsættelsepå denne følgeton
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
nå nej vi vinder ikke men i bliver fisme tabere uanset hvordan i vil stille det op dvs i har fejlet ved at søge mage hos fjenden uden at delagtiggøre jeres forbund i den plan så det er fortjent at i taber og ireterede tabere er altid gode for det er tegn på de et eller andet sted selv bærer skylden og jammm tak for de dejlige byer synd andre tog a dem også nå ja de vil jo også deltage i elendighedens smousen hmm nå vi venter spændt på en fortsættelsepå denne følgeton


Mig bekendt har vi ikke søgt mage hos fjenden?

Det er da at stille tingene på hovedet. Vi står hvor vi hele tiden har stået. Det er da klart for enhver at det var dig,tiger og sorø blandt andre der skiftede til fjenden og begrundelsen fik jeg skriftligt at det var bedre at være i vinderstammen for en gangs skyld. Så den føljeton er vist ikke helt slut?

Jeg fatter simpelthen ikke at du vil udstille dig som forurettet når alle andre kan se at det var dig og andre der skiftede til fjenden:confused:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er sjovt gert du er så meget oppe og køre over en sejer der er blivet til ved CD har skifte navn mange ganne og fra start har tafet flygtninge ind (folk de hvor i krig med) og som har fleger dual kontoer

nævn mig en server hvor du ikke har slette på efter vi alle har fyldt dig op med tropper fleger ganne
du har slette fordi du er blivet tosset over folk gjoer det ene og det ander
og fordi du skulle kæmpe mod dual kontoer og fordi folk ikke overholdt de udskevne reler

på v 14 sage vi til dig fleger af vi ville garne hjelpe dig men vi krævet du bliv og kæmpet og ikke slette
så det hjalp vi dig i hovde og røv fleger af os
så bliv du angribet af et par dual kontoer
+ folk hoppet fra en stamme til en anden og bliv dine fjender

kan du huske hvad du mente om det og hvad du gjore du slette og ald den hjelp vi havde givet dig hvor spildt og vi alle kom bagud på det

nu gør i det selv og i går ind i en stamme derfør i kom og næsten frastart har brudtalle udskevne reler at de selv samme folk har stillet op gemmen årne og krævet alle ander overholdt og nu kalder i det en sejer jeg kaller det doppel moralsk og spil uden ære
og en sejer der inte siger om godt spil

så klap i bare over den sejer den er jo varden taktis smuk eller moralsk smuk og ald ære er væk fra den


så vi vinder æren og i vinder serven men har tabt æren til alle server fram over


det sidste der hvor tilbage i tw hvor de udskevne reler dadual kontoer har kørt spillet op i et tempo hvor ingen med et liv kan følge med
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Mig bekendt har vi ikke søgt mage hos fjenden?

Det er da at stille tingene på hovedet. Vi står hvor vi hele tiden har stået. Det er da klart for enhver at det var dig,tiger og sorø blandt andre der skiftede til fjenden og begrundelsen fik jeg skriftligt at det var bedre at være i vinderstammen for en gangs skyld. Så den føljeton er vist ikke helt slut?

Jeg fatter simpelthen ikke at du vil udstille dig som forurettet når alle andre kan se at det var dig og andre der skiftede til fjenden:confused:


Diplomati med CD

Angry

Ansøgning:

hej vil i have iap med os 7 dages opsigelse

den 19.11.2013 kl. 21:53
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
Vi hoppede først 02nd December 2013 - 14:05

Så i prøvede IAP med CD før vi flyttede, så skal vi ikke lade den ligge???
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvem i luis stamme har skevet til CD der må hvare et navn

og lige meget hvondan man vender og dejer det kunne i havde taget sejern uden at gå til CD der hvor masser af ander stammer
og masser af meget aktive folk

i har gjort noget i har stor tudet over ander gjore på ander server så nytter det ikke gøre det selv der er nogen udskevne reler
lige meget hvad folk siger og alle tuder når folk bryder dem og CD har brudt dem så mange ganne på v 15
at det er heldt udhørdt og ikke en sejer værdig

da de tog m-k og co ind hvor der mange af jer der hoppet der mente det hvor så langt ude at gøre sådanne noget
hvor er forskelden på de tog dem ind og jer

sit ord og sin ære er det man har i tw



Diplomati med CD

Angry

Ansøgning:

hej vil i have iap med os 7 dages opsigelse

den 19.11.2013 kl. 21:53
 
Top