v24 hvornår

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
nu er jeg jo lidt nysgerrig, da der pt kun er 1 verden kørende var det så ikk en idé at lave en v24? hvis folk kigger i v23 vil de fleste allerede nu ikke starte op på ny der da forskellen bliver for stor :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Aldrig forsent at starte på en verden, dog er jeg enig i at en ny verden kunne blive spændende hvis den er lavet "rigtigt"
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der vil ikke åbne nye verdener i sommerferien. Men jeg forventer vi får en indenfor rimelig tid efter :)
 

Molle

I træning
Reaktionsscore
0
Det ville være fedt hvis der var nogle interessante indstillinger, jeg kunne forestille mig noget i retning af:

- Konstruktionshastighed X1
- Træningshastighed X1
- Troppehastighed X2
- Smed: Alle enheder kan trænes til trin 10 i alle byer
- Paladin med våben
- Kirke, Gør mig ikke noget, kan være tilstede eller ej. Det kan folk jo diskutere.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Meget fint og enkelt forslag, som absolut kan lade sig gøre :)
Konstruktionshastigheden og træningshastigheden er bestemt af verdenshastigheden, men den kan sagtens være 1, som er standardhastighed.
Dog ser InnoGames helst, at verdenshastighed * troppehastighed = 1, da det giver en bedre sammenhæng og færre potentielle fejl :). Men det kan stilles som forslag til dem og måske kan der gives dispensation en enkelt gang, men så vil tropperne komme til at løbe forholdsvist hurtigt.

Er der andre forslag til de helt basale indstillinger? :)
 

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt tænke mig :

Ingen Deff hjælp fra andre stammer

Kunne være sjovt at prøve 0 stamme skift, dvs. når du har valgt stamme, så er du låst til stammen.

Hvis det bliver en flagverden, så kunne det være en ide at alle starter på o flag, så alle er lige fra starten.
 

Molle

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt tænke mig :

Ingen Deff hjælp fra andre stammer

Kunne være sjovt at prøve 0 stamme skift, dvs. når du har valgt stamme, så er du låst til stammen.

Hvis det bliver en flagverden, så kunne det være en ide at alle starter på o flag, så alle er lige fra starten.

Jeg er enig i din holdning om flag, men en verden hvor spillere er låst til en stamme?? Det holder altså ikke. Så hvis man har en knaldperle i stammen, så kan man ikke komme af med vedkommende? Nej, det er et krigsspil og nogle gange når man er i krig så bliver man stukket i ryggen. Folk skal have lov til at skifte stammer som de vil.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi må ikke bruge låste stammer på almindelige verdener. Erfaringer fra andre markeder har været meget dårlige.
Flag kan ikke indstilles på forskellige måder, der er kun til eller fra :)

Kun support fra egen stamme kan godt benyttes. Er der andre der ønsker denne indstilling? :)
 

Baron2344

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Smed level system.. alt det med at man kan opgradere sine trofaste følgere, kunne være sjovt med det.
et anderledes akademi system, har ingen ide om hvordan, men noget istedet for mønter...
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
ingen deff uden for stammen er en fin ting da det er med til at bremse alt det krammerrig der er ved at være
og bliver det sat retigt op vil det også være med til at folk ikke bare lige skifter stamme
spillerde med det på norsk v13
forlod man en stamme blev alt deff ude fra sendt retur automatisk
man kunne ikke modtage deff i den stamme man gik ind i de første 4 dage
bliver det på den måde vil det helt sikkert gøre at folk ikke bare lige skifter stamme
 

Freeney

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Please ikke speed 1 igen, det er simpelthen for langsomt.. Er ligeglad med stort set alle andre indstillinger, bare ikke speed 1
 
Top