V34 - den store forslags tråd

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tænker det er på tide at tage hul på nogle forslag til V34.

Først, SUN, hvilke krav er der fra InnoGames til den næste verden? Og hvilke parametre giver det mening, vi giver input til?

Vigtigst for mig er mindre stammer, da de danske verdener bare ikke er til 20 mands stammer. Er 5 minimum? :D
Natbonus aktivt, naturligvis, så man kan have et liv ved siden af.
Ubegrænset farm, så man kan yde en indsats og blive belønnet derefter!
Kan man spille med de gamle paladin-indstillinger? Jeg savner lygten!
Hastighed på tropper må gerne være lav (igen, så alle kan have et liv ved siden af), men hastighed på spillet må gerne have et fornuftigt tempo, så der sker lidt.
Begrænsede pluspoint muligheder om muligt!
Der skal være guldmønter til adelsmænd, og ikke det der bue- og bue til hest-fis.
Flag: aktiv.
Hvis der skal være fakebegrænsning, bør man pille lidt ved forholdende, så man faktisk kan sende fakes afsted uden at smadre sine nukes. Det kræver jo kun én kamp, så har man afsløret hvilke byer der er off/def, og så kan det dårligt betale sig med fakes, medmindre man er kreativ.
Fri handel: Nix - det er fint, man begrænser muligheden for at booste mv.
Og det sidste jeg kan komme på er forenklet forskning :)
 

Snovs

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Hastighed : 2
Enhedshastighed : 0.5
Flag : ikke aktiv
Buer / Buer til hest : Ikke aktiv
Forskningsystem : 1 trins
Natbonus : 00-07
Paladin : Det nye
Kirker : AKTIV
Vagttårn : Ikke aktiv
ms gap på tog : 75 ms
Stammegrænse : 7
Begynderbeskyttelse : 3 dage
Guldmønter : aktiv
Selvudbyggende barbarlandsbyer : Aktiv (op til 3000 point)
INGEN support uden for stammen, så vi undgår alle de kramme stammer
Vindermetoden : 70% dominans
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Lyder godt. Og Kan jo kun tilslutte mig det med stammerne, men folk laver bare 5 søster stammer og sender support på kryds og tværs, selv på v 33 kan man jo se selvom man er langt foran krammer man med en søster stamme fordi man er bange for modstand, kan det forebygges ved begrænset support inden for stammen?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Selvfølgelig skal support udenfor stammerne ikke være muligt! Godt I lige huskede den, d´herrer!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Først, SUN, hvilke krav er der fra InnoGames til den næste verden? Og hvilke parametre giver det mening, vi giver input til?

Kort af det lange er, hvad vi kan justere på ved DK34 vil i høj grad afhænge af, om næste verden bliver med en ny feature der er ved at blive testet. Bliver det med, så kan det blive meget begrænset hvad vi får lov at bestemme...men vi får så en ny feature at lege med :)
Bliver det ikke med den nye feature eller får vi lov at sætte indstillingerne alligevel, så....

Stammestørrelse: Normalt kan denne sættes mellem 5-40 på de fleste markeder, men på dk er det mest normalt med mellem 5-15. Eneste årsag til grænsen på 20 på dk33 var, at ALLE indstillinger var sat fra start pga det nye endgame på denne verden. Hvis vi får noget at sige denne gang, så VIL der blive MINDRE stammer! ;)

Plyndringsbegrænsning: Kan vi sagtens vælge fra :)

Paladin(er): Begge systemer er stadig til rådighed, men det er usandsynligt at vi må bruge det gamle på almindelige verdener igen...desværre. Lygten var også min favorit ;)

Hastighed: Formularen skal helst være WORLD SPEED x UNIT SPEED = 1. Så er verdenshastigheden 2, så er enhedshastighed 0,5. Enhedshastigheden er altså afhængig af hvad verdenshastigheden er. Men måske kan vi justere lidt på det, der er dog ingen garanti!
Det vi KAN gøre er, at vælge en højere afstand mellem byerne, dermed skal tropperne løbe lidt længere? :p

Fakebegrænsningen: kan justeres (til en hvis grad) eller deaktiveres.

Guldmønter, buer, fri handel, forskning kan vi godt se på.
Premium-funktioner, flag, natbonus er sat på forhånd, det har vi INGEN mulighed for at ændre på.


Flag : ikke aktiv
Vagttårn : Ikke aktiv

Kun det citerede her er problematisk. Flag skal være der, vagttårn er ment som en standard bygning og bør være der (men kan forsøge at få en verden uden).

Support udenfor stammen kan godt begrænses :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det ser ud til, du har fanget, hvad folk gerne vil have af de ting, der kan lade sig gøre :)

Har du nogen idé om, hvornår I lancerer V34?
V33 er (desværre) afgjort, V31 er i slutfasen og V32 aner jeg intet om :p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej. vi er ikke på listen over dem der får tildelt verden i november, men december er ikke frigivet endnu, så kan blive der :)
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
jaja gammelt navn tilkendegiver sig igen.

hastighed:
verdenshastighed 2 og enhedshastighed 0,5 er fint - hvis der kunne komme modificeringer kunne det være interessant også (samt det med større afstand imellem byer kunne måske hjælpe på at det hele ikke afgøres så snart de første har adler).

buer er lidt ligegyldige i min optik medmindre der er tech i verdenen, men vil helst have en verden med simpel tech, uden buer
gammel paladin ville være elsket, da man jo alligevel på danske verdener aldrig rigtig når op og have 10 paladiner xD så begrænser man også teamworket i defensivet i alle stammerne siden der vil være færre paladiner til at rykke deffen hurtigt frem og tilbage.

kirke og vagttårn er øv, har lært og leve med dem... det eneste jeg har at sige er at 1 vagttårn placeret korrekt i dk verdenen, kan beskytte alt for en mere eller mindre :p
PP funktioner kan ikke pilles ved, men man kunne pille ved support imellem stammer, og det skal helst ikke være muligt, således at hvis stammer vil samarbejde, er det udelukkende i offensivet.
5 eller 6 mands stammer ville passe perfekt, måske endda 10 så krammerne også kan samle sig og forsvare hinanden.

enig med fakebegrænsning, er lidt nogle store tal man ofre for det, ved ikke hvad vi kan finde ud af her :p

adel - guldmønter og måske 50-100 ms gap? 100 er lidt børnevenligt, hvor 50 er mere kompetetiv.
NB ofc. fra 23 eller 00 til 07 eller 08.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
SUN, kan du argumentere for, de danske verdener er for små til vagttårnet? For det er jo som DB siger, at ét velplaceret vagttårn i højt nok level, kan afsløre ALT hvad alle pønser på i en offensiv.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Altså, der er jo mere eller mindre intet jeg ikke kan forsøge at benytte som argument for at give os en verden uden vagttårn Snoevl :p
Jeg vil prøve, når beskeden kommer om at der er en verden på vej, at tage diskussionen, og det kan da være det virker ;)

Det virker til, der er lidt uenighed om kirkerne.
Er der andre der har en mening om den? Skal den med eller skal den undlades? :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg taler for alle dem, der ikke svarer så: den skal undlades. :D

Ses på V34 DK!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Slut? :confused: Håber jeg ikke, for så er tiden virkelig rendt fra mig :D
Tålmodighed! ;)
 
Top