V9

Jaysen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
time out på TW

@ anje: jeg tror det er et pakke tab i dit net, der giver denne fejl. Jeg oplever den også, især når mit eget net er travlt optaget eller jeg forsøger at "multi" taske (spiller og downloade på nettet) Jeg oplever tiere i nogle browser end i andre. Firefox temmelig tit, chrome sjældent, IE.... en død browser i mit hjem... opra.. hænger tit i bremsen.

Jeg har oplevet fænomenet både på verden 7, 8 og 9. Og som regel under meget trafik på nettet.

Kh

Jaysen
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg oplever det til tider og tror faktisk mest på serverlag.

Jeg har en 30 mbit forbindelse og det kører som smurt på alle andre sider en verden 9 herinde.

Jeg har præsteret at spille World of Warcraft, downloade, afspille playlist på youtube samtidig med at en kammerat også brugte nettet og der var ingen lag eller noget som helst.
 

Jaysen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Server lag?!

@lamba: jeg kan selvfølgelig tage fejl, men det er min tro at flere vil "brokke" sig hvis det er serverlag (lange svar tider) det ville i så fald som jeg ser det være et overall problem.

(jeg sidder på en 60/60 fiber link.. men det har intet at gøre med om jeg oplever time outs og pakketab)

serveren står i tyskland måske skal pakkerne lige forbi fleggaard ind ankomst til DK... :p
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg oplever også PÆNT meget load tid osv. derinde, og senere vil det give problemer i snipe og trains osv.

Orv ja og det kan godt være jeg bliver lidt småsur hvis disse problemer ikke er fixet inden de opdatere de andre verdener da jeg rent faktisk er på både v5 og v6, og der vil jeg ikke have den mængde lagg jeg havde på v9!
 
Top