Vedr. militær lejre

luka1507

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad er det dog jeg lige hører....
Man ønsker at slette militær lejre i V4 !!!

Det er da en katastrofe. Måden at bruge militær lejre på er simpelthen genialt, man kan pludselig udvide i et nyt område og derved skabe meget mere spænding i dette spil, og stammer som kan finde ud af taktik og udnytte de muligheder der er, kan virkelig.
Nogle bruger dem også bare til at ryste fjende, men de kan MEGET mere.

Jeg håber virkelig at en fælles protest mod beslutningen om at fjerne dem, bevirker de får lov at blive...
 

helldog

I træning
Reaktionsscore
0
militærlejr

jeg kan heller ikke se hvorfor , de skulle fjernes, tror nemmelig , folk først skulle finde ud af bruge dem først, derfor lad os dog beholde dem....
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Sure, det gør spillet nemt og lige til med hensyn til nye områder og det er grineren :)

Men come on boys!! Lad os da gøre det på den gamle måde?? ;)

Desuden så hjælper militærlejrene div. stamme til hurtigere at udslette en anden, og derved få afsluttet en server ALT for tidligt!!

Det er der ingen penge/buiesnes i for Innogames ;)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Sure, det gør spillet nemt og lige til med hensyn til nye områder og det er grineren :)

Men come on boys!! Lad os da gøre det på den gamle måde?? ;)

Desuden så hjælper militærlejrene div. stamme til hurtigere at udslette en anden, og derved få afsluttet en server ALT for tidligt!!

Det er der ingen penge/buiesnes i for Innogames ;)

Det er faktisk ikke derfor, men fordi der er alt for mange tekniske fejl og problemer med Militærlejre.

Beslutningen er taget af Innogames, og den laver de desværre ikke om på.
 

luka1507

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvad dato/tid præcist er det at de pilles af ?

Og hvilke problemer er der som der er med lejrene ?
 
Senest redigeret:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
selvf. ærgeligt med spildte guldmønter... men måske den er lidt overvurderet... jeg mener.... ville det ikk være bedre at bruge 20 cleanere individuelt i stedet for 1 stor samlet.... det kan da godt være, at de kan bruges til at nakke en overstacket by, men personligt ville jeg hellere bruge mine cleanere individuelt

det er så sjovt nok kun titans jeg ser protestere... hvorfor mon? tihi :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
ville det ikk være bedre at bruge 20 cleanere individuelt i stedet for 1 stor samlet.... det kan da godt være, at de kan bruges til at nakke en overstacket by, men personligt ville jeg hellere bruge mine cleanere individuelt

Man bruger jo 20 cleanere individuelt i lejrene også..man kan IKKE sende dem som én kæmpe hær :)
De sendes til lejrene én af gangen og ud én af gangen. Lejren er et sted man kan samme hærene tættere på fjenderne inden de bliver sendt i kamp :p


Yan88 sagde:
det er så sjovt nok kun titans jeg ser protestere... hvorfor mon? tihi :)

Jeg ville protestere (specielt fordi jeg hygger mig med min lille lejr lige nu :) )..men på trods af den tid de nu har været her er der stadig mange bugs mht. dem..ting der åbenbart ikke er så lige til at fikse :(
Og jeg mener at havde læst på en anden server at de rent faktisk har givet lavere hastighed på både de verdener de har været benyttet på og på de andre verdener på samme server..og bare ikke har været benyttet så meget som håbet (selv om det jo så har ændret sig for dem der har doneret en masse mønter til dem og ikke bare vil se dem gå til spilde :p).
Hvorfor mon flest titaner protestere? Fordi de er dem der har brugt dem mest og de kan lide dem? :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
selvf. ærgeligt med spildte guldmønter... men måske den er lidt overvurderet... jeg mener.... ville det ikk være bedre at bruge 20 cleanere individuelt i stedet for 1 stor samlet.... det kan da godt være, at de kan bruges til at nakke en overstacket by, men personligt ville jeg hellere bruge mine cleanere individuelt

det er så sjovt nok kun titans jeg ser protestere... hvorfor mon? tihi :)



øhhhh,er faktisk overrasket over denne melding.

1.Yan88 du af alle burde da vide hvordan en militærlejr bruges bedst, for Titans smadrede din konto på få dage:D og vi ramte bestemt ikke kun en overstacket by men vel hele kontoen.iøvrigt tak for alle de dejlige byer:)

2.ja hvorfor er det kun lige os der protestere :confused:
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Er også imod at mili lejrene bliver fjernet, men det er der jo ikke noget at gøre ved. :/ ^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er faktisk ikke derfor, men fordi der er alt for mange tekniske fejl og problemer med Militærlejre.

Beslutningen er taget af Innogames, og den laver de desværre ikke om på.

På .net Annoncerede de at det var fordi den var for upopulær iblandt spillerne og næsten aldrig blev brugt, er det ikke samme grund på .dk :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
altså pga. den "diskussion" om militærlejr burde deaktiveres har tw-spilleren først nu fundet ud af værdien med at have en militærlejr og derfor så burde den self. ikke deaktiveres da den er i brug lige pt. og det vil være uredtfærdigt at afskaffe den da tw-spilleren lige har fundet ud af hvad sådan en kan bruges til ect.

så mili burde ikke deaktiveres da den er en dyrebare værktøjs middel blandet spillerne.
 
Top