Verden 1 Slutspil (End-Game)

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Undersøgelsen blev færdig i torsdags d. 19/08-2010, og vi endte med et stort flertal for Slutspillet. Der er derfor også blevet givet grønt lys fra Innogames til at sætte det i værk. Jeg skal derfor igen oplyse, hvad det hele går ud på, så der forhåbenligt ikke opstår forvirring. :)

Onsdag d. 01/09-2010 starter Slutspillet, og dette betyder, at der vil ske nogle ændringer på Verden 1:

  • Serveren vil blive lukket for nye registreringer
  • Mulighed for at starte forfra bliver deaktiveret
  • Prisen på Adelsmænd vil blive halveret (Råstoffer og Guldmønter)

Spillerne i Verden 1 får 3 måneder (til d. 30/11-2010), til at kæmpe om førstepladsen som førende stamme. Sker der betydelige ændringer på situationen som den er lige nu, vil der blive pålagt endnu en måned til Slutspillet, og dette vil fortsætte indtil der ikke længere er nogen tvivl om vinderne.

Der vil komme en meddelelse fra TW Teamet 2 uger før slutningen, om der vil blive pålagt endnu en måned, eller om Verden 1 vil blive lukket ifølge skrevet dato. I tilfælde af sidstnævnte, vil der også blive oprettet en afstemning, om i vil have en ny Verden med de samme indstillinger. Efter Verden 1 bliver lukket vil ranglisten forblive synlig så man kan fryde sig over sin sejr og/eller placering som spiller og stamme. ;)

Dette er et forsøg, og kan ikke garanteres at ville blive brugt igen i fremtiden. Det kan være at der er andre muligheder som præsenterer sig, og derfor kan der ske ændringer. Dermed sagt, er vi faktisk nummer 2 i verden som afprøver forsøget og feedback efterfølgende er meget velkomment. :)
 
Senest redigeret:

cirepowaah

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Den anden verden maa vaere verden 12 paa .net hvor stammen saavidt jeg husker ejer over 90% af samtlige kontinenter (undtagen 4 med 80+% ) :p Den verdens vinder kan man vidst roligt sige allerede er givet:

kort over dominansen

Held og lykke med slut spillet ;)

PS: her er V1 kort over dominans
 

sissi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg vil også ;-))

endelig endelig fandt jeg herind jeg vil nemlig også lege med de store
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
synes stadig ikke vi har hørt om mønter også halveres og hvad tid bliver dette sat igang ?
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det hele skulle træde i kraft idag så vidt jeg er orienteret.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
synes stadig ikke vi har hørt om mønter også halveres og hvad tid bliver dette sat igang ?

Mente nu ellers jeg havde oplyst det.

Prisen på Adelsmænd vil blive halveret (Råstoffer og Guldmønter)

Det starter i dag men tidspunktet kender jeg ikke til. Jeg forventer at det bliver i eftermiddag. :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så er Slutspillet i gang. :) Verdenen er blevet lukket for nye registreringer, det er ikke længere muligt at starte om, og priserne på Guldmønter er blevet halveret.

God fornøjelse. :)
 

KIng T

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen så ved vi vel også hvem der vinder... mine gamle mates fra 6 1/2 :D
Vidste altid at den stamme ville tage herredømmet for sig selv, på den ene eller anden måde, well done my boys ;)

- Det er jo bare et spørsgmål om tid...

King T
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
viser jo bare at her er en spiller der ikke har fulgt med i spillet om hvad der har foregået
 
Top