Verden 10.

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det vil blive annonceret her på forum når vi ved noget om nye verdener :)
 

anacunt

Nybegynder
Reaktionsscore
0
"Spillerne i Verden 6 får 3 måneder (til d. 21/5 -2012), til at kæmpe om førstepladsen som førende stamme. Sker der betydelige ændringer på situationen som den er lige nu, vil der blive pålagt endnu en måned til Slutspillet, og dette vil fortsætte indtil der ikke længere er nogen tvivl om vinderne."

Vil det med andre ord sige, at verden 10 starter omkring den 1/6 eller hvad? :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
"Spillerne i Verden 6 får 3 måneder (til d. 21/5 -2012), til at kæmpe om førstepladsen som førende stamme. Sker der betydelige ændringer på situationen som den er lige nu, vil der blive pålagt endnu en måned til Slutspillet, og dette vil fortsætte indtil der ikke længere er nogen tvivl om vinderne."

Vil det med andre ord sige, at verden 10 starter omkring den 1/6 eller hvad? :)

Så vidt jeg kan regne ud starter der en ny verden med jævne mellemrum (ca. hver 6. måned), og det har intet at gøre med om der er en verden der stopper eller ej. Der har dog været enkelte overspring, hvor der ikke er kommet en ny verden på det tidspunkt som man skulle forvente.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men sådan har jeg kommet frem til at det er, ved at følge spillet over flere år. Der er ingen grund til at skylde sig med at blive færidge med en verden for at få en verden hurtigere - verdenerne kommer i deres eget tempo.
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
gik ud fra når man skrev sådan, at man måske vidste lidt mere om det en som så..

Men ja okay, så må vi jo bare vente og se hvornår de åbner dørene for verden 10.

Desværre min ven ;)
Jeg er stoppet med at spille Tribalwars, da der er for meget personligt had i spillet :(
 
Top