Verden 21 kommer snart..

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
VERDEN 21

Nu er det igen den tid, hvor vi skal start en ny dansk verden. Det betyder mulighed for at starte på en frisk, måske prøve at spille sammen med nye spillere og endnu en mulighed for at blive dem der dominere og render af med sejren.

Vi åbner dørene onsdag d. 5. november 2014, men I kan pre-registrere jer allerede i dag.
Herunder kan du se de vigtigste indstillinger, der er aktiveret på verdenen.


INDSTILLINGER

HastighedVerden 1 / Enheder 1
Stammegrænse15 medlemmer
ForskningssystemSimpelt
NatbonusFra 23:00 til 06:00
Begynderbeskyttelse7 dage
FlagAktiveret
SpejdersystemKan se alt
AdelssystemGuldmønter
Adelsrækkevide25 felter
Loyalitetsfald pr. angreb med adel26 - 46
Fri handelUbegrænset

<tbody>
</tbody>
Vinderkrav

En stamme skal holde 10 hemmeligheder i 360 timer

<tbody>
</tbody>

Flere indstillinger kan findes HER



 
Senest redigeret:

daxia17

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Som en der er ny til de danske servere har jeg lige et spørgsmål.. Hvad er minimum gap på trains? Kunne jeg ikke se noget om under verdens indstillingerne.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er det til dem der er tunge bagi at du lige siger hvor mange man kan hvaret i en stamme to ganne


Stammegrænse15 medlemmer
Medlemsgrænse pr. stamme15 medlemmer

<tbody>

</tbody>


kan se en fordel til os der står op kl 5:30 vi kan lige nå og angribe før skolebørne står op det bliver de glade for
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej The-Cleaner. Det er til ære for dem der kun læsere 1/2 af det der bliver skrevet, så er der en rimelig chance for at de også får det med ;)

Hvis du sender dine angreb 5:30, så vil de jo i de fleste tilfælde have fin chance for at opdage du er på vej inden de skal i skole og kan agere på det. Tror ærlig talt ældre herre, som har sengetid kl. 22:00 skal være mere skræmt.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er sku godt man er blivet så gammel at man ikke kan sove meger ins 5 timer om natten
men hvorfor har du fjernet det nu kan dem der kun læser det ½ jo ikke se det
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er jo stadig med i din citering (som er forkortet til at kun havde det relevante med), så forhåbentlig går det alligevel ;)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
? vornår bliver de hemligheder spredt i de andre verdner er det jo gerne sket efter 120 dage /4 md og den tid er jo gået
og hvordan vil de blive spredt denne gang sidst i v16 kom hemlighederne i spiller byer og andet hold kom til de stammer der i forvejen hade hemligheder bliver det sådan igen eller vil de komme i bbèr som på de andre verdner der har været før v16
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hemmelighederne dukker op på verden 21 efter 150 dage.
De spredes først i barbarbyerne.
Når de begynder at kopiere/sprede sig igen, så er det i de stammer, som holder hemmelighederne. Undtagelsen fra dette er, hvis der ikke er nogen landsby tilhørende stammen indenfor en bestemt radius (jeg mener det er 15 felter, men er ikke helt sikker på tallet), så kan hemmeligheden blive spredes til en barbar landsby.

Jeg håber det besvare dine spørgsmål :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
takker syntes dog godt i kunne have givet info om at det nu hed 150 dage i stedet for de 120 som har været på alle de andre verdner
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Sjovt at der ikke falder en "kvik" affærdigelse her, men den er jo også lidt svær at snakke sig udenom.
Da jeg startede op på verden 21 oplevede jeg for første gang at man var nød til at sende mere end 1 spejder for at de kunne overleve. Jeg havde på dette tidspunkt endog endnu aldrig hørt om at man havde verdener, hvor spejderne blev behandlet som en regulær styrke. Jeg skrev til support for at spørge om de ikke selv kunne se det rimelige i at man informerede om at man nu behandlede spejdere som regulære tropper og ikke længere gav dem særstatus pga deres manglene evner til selv at slå ihjel. Jeg fik en flabet affærdigelse om at jeg da bare kunne have brugt simulatoren, og at man derfor ikke fandt det nødvendigt at informere yderligere.

Nu står vi forbrugere så en gang til med en ændring i spillet, som ikke er blevet informeret omkring.
Men denne gang kan vor kære support-medarbejdere ikke påstå at vi bare kunne have brugt simulatoren...
Jeg er derfor spændt på at se hvilken opfindsomhed de nu disker op med i deres forsøg på almægtighed.
Det vil jo være pinligt hvis man nu må til at indrømme at man alligevel har fejlet når det kommer til at informere os spillere.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi forsøger, at få så meget info med som overhovedet muligt, men det er umuligt at nævne ALT!

Mht. spejderne, så er det rigtig nok måske kun en ting en erfaren spiller vil vide og det bør stå i vores wiki, at det kan variere hvor mange der skal sendes, så uerfarene spillere ikke når at dræbe for mange af deres spejdere inden de regner ud der er noget de mangler at vide. Det vil jeg absolut give dig ret i, men jeg vil også fastholde, at erfarende spillere tjekker hvor mange spejdere der skal sendes med deres simulator, da de naturligvis benytter de værktøjer de har til rådighed og ikke vil miste flere tropper end nødvendigt :)

Mht indstillingerne, så vil en del ting variere afhængig af speed, andre indstillinger og justeringer i forhold til erfaringer fra tidligere verdener og ALT vil IKKE komme med, men man er ALTID velkommen til at spørge til specifikke indstillinger, hvis man ønsker mere info om dem :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Så vil jeg gerne have alle indstillingerne på de fremtidige verdener - gerne inden verdenen starter, så man rigtig kan nørde igennem og forberede sig.. Det kan ikke være urimeligt at forlange, ligesom I forventer, vi kender til reglerne, når vi spiller spillet. Det går nok lige op, hvis begge parter husker at kridte banen op inden der bliver spillet.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Som jeg nævnte tidligere....
Vi forsøger, at få så meget info med som overhovedet muligt, men det er umuligt at nævne ALT!

Er der noget der mangler i annonceringen eller oversigten over indstillinger, så er I som sagt velkommen til at spørge, lige som I er velkommen til at spørge, hvis I er i tvivl om reglerne :)
 
Top