Verden 22 lukkes for nye registreringer

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere


Verden 22 vil i aften blive lukket for nye registreringer. Dette sker, da vores system administratorer har advaret os om, at vi på denne verden nærmer os det maksimale antal landsbyer den kan rumme.
Jeg ved det virker til at være meget tidligt, at dette sker denne gang, men på både DK22 og DK23 er verdenerne mindre (antal felter der kan startes landsbyer på) end hvad vi er vant til på .dk.

Det medfører ingen ændringer for de spillere der allerede er på verdenen og det er stadig muligt at genstarte der, men ingen der ikke allerede er på verdenen kan starte efter lukningen er aktiveret.


Jeres Tribal Wars team
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
jeg syntes det er retig sørveligt at vi nu skal have de nedskæringer og stadig betale det samme og for mit vedkomne må jeg nok erkende at det er slut med dansk tw så er gået med på net igen og tager nok også en norsk da de jo skriver på næsten samme måde som os men det er vil entlig også det i ønsker at vi gør for ellers kan jeg ikke se logikken i at i fortsæter med at give os begransninger her
og lige til jer der ikke har prøvet net det kan godt virke ret skammen at der er 20-30000 spiller men suntes ikke det er svære der og behøver ikke kræve mer tid ind her for at komme godt fram :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er ikke sikker på hvilke nedskæringer du taler om. Det var en mulighed i spillets indstillinger, som blev prøvet, for at se om det ville have en gavnlig effekt på gameplay. Det har ikke hverken gjort noget positivt eller negativt for aktivitet eller gameplay, så sandsynligvis vil verdenerne igen efter DK23 blive større igen.

Jeg er sikker på, at .net sætter stor pris på, at du reklamere så fint for dem :)
 
Top