The-Cleaner
Banned
- Reaktionsscore
- 1
Hold nu kæft hvor du tuder, det var da helt vildt
Hver gang jeg går på forum for at se om der er sket noget, så er det eneste jeg møder brok brok brok, fra din side af
Er du så utilfreds, så smut på .net og bliv der
Eller vi kunne måske få support til at lave en server kun til dig, så kan du få en låst stamme, og en masse bb byer at adle - plus du ikke behøver tænke på om der er nogen som farmer, har dual konti eller endnu værre angriber.
Har du ikke noget konstruktivt at sige, så burde du lukke
Har du forslag, så opstil forslaget med nogen saglige argumenter og få nogen folk med til at bakke det op
At du har en masse på skype eller hvad ved jeg som bakker dig op tæller ikke
Kæft jeg er træt af det
/GT
det vil hvare findt og lave sådanne en server det er jo det enste jeg beder om bare dem der har de samme ønsker som mig kan komme med på den så bliver de ander server godt nok tomme men så har alle ander da noget de garne vil
der er jo n grund til at du kun ser mig skive her inde alle ander har jo opgivet og komme igemmen her inde der er 10-20 indlæg/besvarlser her inde og alle frade samme 10-15 mand folk gider ikke for i kommer med sådanne beskeder hvargan folk ikke lige hopper når i siger hop
men da jeg er pændt ligeglad med hvad folk siger så skiver jeg bare når jeg har lyst og hvis folk siger om jeg ikke kan prøve og få noget bestemt igemmen sågør jeg bare det
og ja jeg er kun på dk for atgøre det inte andet for jeg har opgivet dk folk spiller af lordt på dem
og det gæller alle der bliver kun vundet på at vinderjoine og spille dual på så små server så de er overstået på 2-3 måndter
kom ind og spil på server hvor i kan få modstan men det er i vel ikke intersert i da i er van til at springe over hvor gæret er lavest