Verden 22

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Hold nu kæft hvor du tuder, det var da helt vildt
Hver gang jeg går på forum for at se om der er sket noget, så er det eneste jeg møder brok brok brok, fra din side af

Er du så utilfreds, så smut på .net og bliv der

Eller vi kunne måske få support til at lave en server kun til dig, så kan du få en låst stamme, og en masse bb byer at adle - plus du ikke behøver tænke på om der er nogen som farmer, har dual konti eller endnu værre angriber.

Har du ikke noget konstruktivt at sige, så burde du lukke

Har du forslag, så opstil forslaget med nogen saglige argumenter og få nogen folk med til at bakke det op
At du har en masse på skype eller hvad ved jeg som bakker dig op tæller ikke

Kæft jeg er træt af det

/GT



det vil hvare findt og lave sådanne en server det er jo det enste jeg beder om bare dem der har de samme ønsker som mig kan komme med på den så bliver de ander server godt nok tomme men så har alle ander da noget de garne vil

der er jo n grund til at du kun ser mig skive her inde alle ander har jo opgivet og komme igemmen her inde der er 10-20 indlæg/besvarlser her inde og alle frade samme 10-15 mand folk gider ikke for i kommer med sådanne beskeder hvargan folk ikke lige hopper når i siger hop

men da jeg er pændt ligeglad med hvad folk siger så skiver jeg bare når jeg har lyst og hvis folk siger om jeg ikke kan prøve og få noget bestemt igemmen sågør jeg bare det

og ja jeg er kun på dk for atgøre det inte andet for jeg har opgivet dk folk spiller af lordt på dem
og det gæller alle der bliver kun vundet på at vinderjoine og spille dual på så små server så de er overstået på 2-3 måndter
kom ind og spil på server hvor i kan få modstan men det er i vel ikke intersert i da i er van til at springe over hvor gæret er lavest
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
og ja jeg er kun på dk for atgøre det inte andet for jeg har opgivet dk folk spiller af lordt på dem
og det gæller alle der bliver kun vundet på at vinderjoine og spille dual på så små server så de er overstået på 2-3 måndter
kom ind og spil på server hvor i kan få modstan men det er i vel ikke intersert i da i er van til at springe over hvor gæret er lavest

Og du undre dig sikkert stadig over hvorfor folk på .dk mener du er et dingbat

/GT
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej for det er kun meget få der gør det fleger talet sydens det er fedt jeg siger jer imod og det giver en masse støtte på serverne
så under mig ikke over noget der er bare en gruppe folk her i tw der kun vil havde instilinger der kun passer til dem og da de kun er 40-50 mand så skider de sidste 1000 fra tw dk stille og rolidt og den dag det lukker seder jeg og griner og siger se hvad jeg sage

også spiller jeg stille og rolidt vider med mine 110 byer på net
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tHe Cleaner

Du blir ved at ævle herinde for et år siden lovede du at din inaktivitet i spillet og din aktivitet på forum ville du flytte over på de udenlandske servere ikke engang det kunde du holde tá nu og luk dit evige ævl og kritiserer af alt og alle herinde og pis af til dine elskede udenlandske servere du er intet unikum herinde og tror ikke derermange der ville begræde hvis du ble voksen også i din opførsel på div forums du er simpelthen en egoist der elsker at høre sig selv og det er det rene vås du de fleste gange lukker ud det er gentagelse på gentagelse løft nu nålen over i næste rille og find ud af alle er dødtrætte af dit evindelige ævl og drop desuden dine private beskeder til mig alle må ski gerne se dine eskapader nul respekt til dig herfra man kan respektere de der er ordholdne ikke de der konstant plager alt og alle tja det er ski lige før man kan ha medlidenhed med dig og sålænge du er herre vi nok en del der ikke spiller tw men sidder og undre os over forummet herhvordu desværre vedbliv at agere mere eller mindre tåbeligt
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Du skal holde din kæft, TC.

Vi gider ikke høre mere på dig. Fat det.

Venlig hilsen tribalwars.dk
 

vium

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Synes den nye verden virker spændende! Kan godt lide ændringerne, men må sige at 5 medlemmer er altså ikke nok.. sæt den op på 8-10 stykker.. 5 spillere der har 70% af alle spiller ejede byer kommer til at tage så lang tid... V22 ender jo med at blive længere end v5, som jo, hvis alt fortsatte som det gjorde i lang tid med QT og TBOJ, var virkelig lang.. Hvis ikke der var sket stamme hop, så havde den verden jo været i gang endnu..
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Du skal holde din kæft, TC.

Vi gider ikke høre mere på dig. Fat det.

Venlig hilsen tribalwars.dk


lol nej i 10 15 styger gider ikke rasten gider godt og nu har du vinderjoinet 2 server så hvios du ikke kan vinde uden så stop med at spille tw
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Cleaner du er sku en tungnem gang ævl hvis nogen vinderjoiner så er det humle dig du vinder ik en skid uden nogen Tar dig med på vinderholdet for at bruge dit deff det er ikke fordi de ka li dig eller dit spil eller mangel på samme man skal ikke kunde spille for at adle bbere det har du da bevist og dit pis med at andre bakker dig op rend mig ingen overhovedet gider dig herinde og stop dit klynkeri og fis a eller vis du kan spille en server uden at adle en eneste bb by prøv dog at se al den utilfredshed der er med dig du er jo tumpegal på den hvis du tror du nogetsteds kan finde andet end medlidenhed med dig og dit tuderi vi ved alle du ikke magter spillet men du magter fisme heller ik at opføre dig ok på forum føj for den
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nåmen jeg finder da The Cleaner's påstand interessant.
Jeg tænker her på alle dem der ifølge hamselv er på hans side.
Men så lad os da se dem herinde, lad os få lov til at hilse på dem hr. The Cleaner.
Nu ikke noget med fine undskyldninger om at de ikke lige var til at finde online i dette århundrede, næææ den går ikke.
Nu må du ryste op med folket og lade dem tale for dem selv.
Jeg vil for mit vedkommende love at behandle dem med behørig respekt for deres holdninger, men forbeholder mig dog retten til at informere disse personer om eventuelle fakta vedrørende spillet, hvis dette er nødvendigt.

Så kom nu hr. The Cleaner.
Det er nu dine venner skal sige noget, for ellers tror jeg heller ikke på at der overhovedet er en "støttegruppe" derude på skype et sted.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Cleaner du er sku en tungnem gang ævl hvis nogen vinderjoiner så er det humle dig du vinder ik en skid uden nogen Tar dig med på vinderholdet for at bruge dit deff det er ikke fordi de ka li dig eller dit spil eller mangel på samme man skal ikke kunde spille for at adle bbere det har du da bevist og dit pis med at andre bakker dig op rend mig ingen overhovedet gider dig herinde og stop dit klynkeri og fis a eller vis du kan spille en server uden at adle en eneste bb by prøv dog at se al den utilfredshed der er med dig du er jo tumpegal på den hvis du tror du nogetsteds kan finde andet end medlidenhed med dig og dit tuderi vi ved alle du ikke magter spillet men du magter fisme heller ik at opføre dig ok på forum føj for den

lol nu har jeg spillet en server alene og stadig fået hjelp og dem i ved der pleger og hjelpe havde ingen byer og hjelpe med
så hvisdet er som du siger hvor kom hjelpen så fra alle dem i sigerkun vil hjelpe mig hvis mit deff står ved dem
i gætter og gætter jeg har ingen problemer med at folk ikke vil hjelpe
og det her spil magter alle det er detlavste spil man kan spille i magter bare ikke spille det uden at lave en masse lordt så folk skider fra tw ingen anderkender de sejer der er taget ved at vinderjoine kun jer selv det må snart gå op for jer at i kun ølæger spillet inte andet og sender folk væk

jeg er så ligeglad hvad i 10-15 mand siger jeg kan ikke bruge det til noget og i viser gan på gan at i ikke tør spille hvisder er risiko forat tabe og jeg har fået tilbud der havde der hvor så finde på v 20 at det selv overrasket mig en nu er jeg jo ikkeen der bare skal vinde for hvar en pris har detfindt med at spille som jeg gør har det så ikke findt med at se i jager folk væk fra spillet med lordt

i er et få tal og vil altid hvare det men dettor jegfanden medjers opførlse håber ikke forjer i er sådanne i det virklige liv forså må det stå skidt til for jer


og hvis i nu hvor så gode og elsket af alle så ville i kunne køre medsamme navn på alle server lige som os ander men det er i ikke langt fra det er et par styger af jer der gør det og hatten af for det
det hvor bare skidt at i lage jer sammen for i havde gan i noget flodt
som ikke hvor set længe og så lage i jer sammen skidt
det gjore 5 mand hoppet heldt fra tw dk 5 gode folk ogfleger overvejer og følge med
hvor langt ned skal tw dk før i opdager det er sjover at tabe også serverne har lidt størlse ind at vinde en sejer folk bare ryster på hovdet af og meneri en nogen spader der ikke tør kæmpe når det brander på
 
Senest redigeret:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Cleaner du har ret i en ting angående de 15 du skriver om, du er overlegen i forhold til os men det er i at være os overlegen i :( du har jo sålænge jeg kan huske ikke lavet en skid ud over at pisse på alt og derfor samme rille igen og igen spil efter spil. Og du skræmmer sku mange nye væk med alt dit brokkeri husk du vi er flere end 15 der kender dig og DR er vi ski nok enige om at du burde kunde lære at opføre dig sobert hvilket er formeget at håbe på men hvad blev det til med mad s tilbud om at lære dig at spille tw istedetfor det latterlige bb rytteri det turde du ikke eller hvad nå nej det turde du ikke så havde vi nok hørt det ergo du vil kuns brok brok ikke lære spillet for spille kan du ikke det er sikkert og vidst med uærbødig hilsen Gert

lol nu har jeg spillet en server alene og stadig fået hjelp og dem i ved der pleger og hjelpe havde ingen byer og hjelpe med
så hvisdet er som du siger hvor kom hjelpen så fra alle dem i sigerkun vil hjelpe mig hvis mit deff står ved dem
i gætter og gætter jeg har ingen problemer med at folk ikke vil hjelpe
og det her spil magter alle det er detlavste spil man kan spille i magter bare ikke spille det uden at lave en masse lordt så folk skider fra tw ingen anderkender de sejer der er taget ved at vinderjoine kun jer selv det må snart gå op for jer at i kun ølæger spillet inte andet og sender folk væk

jeg er så ligeglad hvad i 10-15 mand siger jeg kan ikke bruge det til noget og i viser gan på gan at i ikke tør spille hvisder er risiko forat tabe og jeg har fået tilbud der havde der hvor så finde på v 20 at det selv overrasket mig en nu er jeg jo ikkeen der bare skal vinde for hvar en pris har detfindt med at spille som jeg gør har det så ikke findt med at se i jager folk væk fra spillet med lordt

i er et få tal og vil altid hvare det men dettor jegfanden medjers opførlse håber ikke forjer i er sådanne i det virklige liv forså må det stå skidt til for jer
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej er jeg ikke men tør spille spillet amenlidt og går ikke efter en nem sejer der inte er vær
tw kan alle har man opera og tid nok så finder man ikke et nemmer spil ind tw
man skal inte selv spillet gør aldt for os er man bare på nok så køre det
derfor er der heller ikke behov for at lave lordt for at kunne sige man har vundet
og slet ikke når folk forlader spillet på det så har i bare ingen og spille med til sidst og på net kan i ikke lave sådane noget lordt så fjerner de jer

i må gøre presis som i vil i skal bare huske når i har lukket tw dk ved at i har lavet så meget lordt på serverne så seder jeg og griner
det er en skam når det sker men det der skal til for at få rydet op nu det skal heldt ned også startes op igen
jeg har det findt på net jeg er kun på de danske server for at bevise hvor meget lodt i laver
og hvis i ikke har opdaget det så kommer der minder og minder på serverne men folk spiller stadig
bare ikke her på v 20 som sagt der røg en del spiller væk

men i mener det er heldt findt jo i går jo alivel kun efter nemme sejer
og jeg gider ikke engan og melle nogen meger i må sige og gøre hvad i vil
på mig praler det af hvis jeg ikke sydens det hvor sjovt og drille jer lidt gjore jeg det nok ikke

tw dk og forumet er jo færdige det får vi aldig tilbage som det hvor engan
det hvor dengan i alle tudet når nogen gjore som i gør nu og spurte mig om det kunne hvare lovlidt
og hvis i bliv spæret for noget der lå på kandten af hvad i kunne spæres for
så skulle jeg få jer åben
og da der hvor for stor forskel på folk med nogen havde ting de brugte så skulle jeg kæmpe for i alle fik det
og alivel har det lyges for jer og ****e tw op kunne havde forstået det hvis i hvor mange men i er ikke engan 1% af spillerne på tw
og i har gjort så stor skade på tw dk at det er dødt nu

så gert hop du over til din kasse øl og se om der ikke er en tilbage du kan tryste dig med
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
En del af ovenstående hører til i private beskeder og ikke på forum. Personlige fornærmelser og urelevante kommentarer skal også stoppe nu.

Det er på tide at vende tilbage til trådens emne! Nemlig Verden 22.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Med undtagelse af meget små ændringer, så er det for sent ja :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er ikke en indstilling, som kan sættes fra vores side. Den er der fra Payments side, for at undgå svindel.
Der arbejdes på et andet system end det nuværende, så der både er sikkerhed for at pluspointene faktisk bliver betalt og at spærringstider bliver minimeret. Men der er ikke sat dato på hvornår det er klar til at blive brugt.

Indtil videre kan man dog vælge at benytte betalingsmetoder med kort spærringsperiode og dermed undgå den lange ventetid :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er ikke en indstilling, som kan sættes fra vores side. Den er der fra Payments side, for at undgå svindel.
Der arbejdes på et andet system end det nuværende, så der både er sikkerhed for at pluspointene faktisk bliver betalt og at spærringstider bliver minimeret. Men der er ikke sat dato på hvornår det er klar til at blive brugt.

Indtil videre kan man dog vælge at benytte betalingsmetoder med kort spærringsperiode og dermed undgå den lange ventetid :)

kan anbefale bankoverførelse, der går godt nok 3 dage mener jeg det er før pp er på kontoen, men så kan man også flytte dem straks dejligt hvis man spiller forskellige konti i flere verdner, eller hvis ungerne også spiller så man kun skal føre ind et sted.
 
Top