Verden 25!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere


Det er med stor glæde, at jeg kan annoncere, at en ny verden er på vej!
Verden 25 åbner på onsdag d. 18. november 2015.


INDSTILLINGER:

Verdenshastighed1
Enhedshastighed1
ForskningssystemSimpelt
KirkeAktiv
BuerIkke aktiv
PaladinAktiv m/genstande
FlagAktive
Fake begrænsning1 % af landsbyens point
Stammemedlemmer10 pr. stamme
Råstoffer kan kun sendes i stammeAktiv
Support kan kun sendes i stammeAktiv
Minimum tid mellem kommandoer200 ms
Begynderbeskyttelse7 dage
Natbonus00:00 - 07:00
Barbare voker til1500 point
KRAV FOR SEJRÉn stamme skal eje min. 70%
af alle spillerlandsbyer og holde dominancen i 7 dage.

Endgame kan tidligst startes ved 60% indenfor det første år. En sejrherre kan tidligst kåres 180 dage efter start.

<tbody>
</tbody>


Det er allerede muligt at pre-registrere sig på Verden 25, så man kan være helt klar til start!!


Føles det som om, der er en EVIGHED til den store dag, hvor verdenen åbner?
Så deltag i vores pre-registreringskonkurrencer og vær måske en af de heldige, der vinder en præmie:

KLAR, PARAT, POST!
Langt ude i rimmen lå en lille landsby!


Jeres
Tribal Wars Team
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Alt hvad der har med pluspoint er enabled - selvfølgelig!

Verdenen ser ellers meget sjov ud.
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
Hvad sker der med support af tropper som er sendt til et stammemedlem, hvis den konto forlader stammen? Bliver supporten i byen eller sendens den sofort tilbage?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Den bliver i byen, så I vil selv skulle trække den tilbage :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
hmm så kan man jo bare hoppe rundt mellem stammerne vis man mangler deff og syntes godtnok det er for dårligt at i som sup ikke strammer op på det når det sagtens kan lade sig gøre at sæte op til at deff blive sendt retur ved stamme skift samt lave det sådan at deff ikke kan modtages xx antal dage ved skift til anden stamme
må bestemt være et ønske fra jer om at danske verdne skal være nemme at vinde ved at kramme og rekuter sig til en sejer siden i ikke ændre på de ting som er set så mange gange før
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er en del af spillet sniferne, lige som spioner i stammerne og stammemedlemmer der ikke deltager i aktioner.
På nogle verdenerne vil vi aktivere så man ikke kan sende def i nogle dage, på andre ikke, og på de aller fleste er det det sidste.

Og forhåbentlig, så er det til at holde øje med om nogen har forladt stammen og man bør trække sin support. Ellers vil jeg ærlig talt mene, det måske er tegn på inaktivitet og endda gå så langt som at antyde, at det er ok en anden stamme render med sejren. Eller er du uenig i, at du vil opdage, at en af dine stammevenner er væk sniferne? ;)

Vi sætter bare indstillingerne og forsøger at gøre det så spændende som muligt. Vi sætter ikke jeres spillestil! :)
Så længe reglerne overholdes, så er resten op til JER.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Helt enig - det er da en fornøjelserne, at man lejlighedsvist kommer op i det røde felt over de numre nogle af ens med-&modspillere finder på.:cool:
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
når man læser de forskelige tråde har der generalt været et ønske om at begranse stamme skift så hvorfor ikke prøve at gøre noget ved det i stedet for at som nu lave en verden som stort set har været her tidliger og der skifted folk jo stamme retig mange gange
og ved godt at mange af dem der ønsker at lukke for stamme skift selv liger og skifter/rekuter men da det ikke er muligt at ændre på deres moral syntes jeg da man skal prøve i indstilningerne eller er i bange for at prøve noget nyt ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er ikke vores job at ændre på spillernes moral, jeres moral er jeres egen :p
Ja nogle har ytret ønske om at lukkede stammer ville være bedre, men DET kommer ikke til at ske på almindelige verdener, simpelthen fordi det er ikke tilladt. Så det vi snakker om her, det er nogle dage hvor der ikke kan sendes def til nogle spillere, noget der har været aktiveret før. Personligt hørte jeg samme sange fra de verdener, om stammehoppere og forsøg på at rekruttere sig til sejr, så der skal mere overbevisende argumenter på banen, hvis der skal ændres i indstillingerne ;)

Og som Kaya siger, så er en af fornøjelserne i spillet netop de andre spilleres narestreger. Og af og til ens egne :p
Jeg har selv ved mere end ét tilfælde ønsket andre spillere hen hvor peberet gror, efter de har foretaget sig ting, som jeg fandt moralsk forkert (i følge MIN moral) eller fordi de har foretaget valg der ikke var til min fordel. Og jeg har da absolut også selv været modtager af et par ukvemsord gennem tiden..velfortjent af og til. Men i bagklogskabens lys, så var det nogle af de træk der gjorde de verdener mere spændende og udfordrende :p
Så lad os bare sige sniferne, at jeg ikke ønsker at snyde dig og andre for spænding og udfordringer ;)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
hmm jeg kan ikke huske nogen dansk verden hvor der ikke har kunnet sendes deff grundet stamme skift eller vor deff er røget retur når man har forladt en stamme men spillet med de regler på norsk serve og der var da ikke så meget brok over det
 

Baron2344

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kan du ikke lide verdenen, så bliv væk sniferne.
intet er nogensinde godt nok for dig... kun brok brok og brok...
 
Senest redigeret:

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
tja du har ret med at jeg er et broke hoved men når supp totalt går mod vad folk ønsker siger jeg min mening om det og jeg har entlig holdt mig væk i lang tid fra dk verdner og på ingen måde taget det seriøst da det samme sker vær gang
rang 1 stammen gå i krig med rang 2 men inden da ha de jo lige rekuteret 1 til 2 af deres spiller og som reglen dem med flest point og det selvom der er spiller i rang 1 som flere gange har udtrygt ønske om at få bremset for den rekutering
men tja det kan vi jo se ikke kommer til at ske så kan kun opfordre dem der ikke er vilde med den type spil til at gå på net og så lade dk være en stor Rekrutterings krig i stedet for en stamme krig
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der er ALTID nogle der kan brokke sig over en verden, og det slutter aldrig.. Og der er intet man kan gøre ved det, udover at klage til en support som er mega ligeglad, eller man kan smutte fra TW.. Jeg kan forslå valg nr. 2 :D

Men held og lykke i V25, håber da i får det sjovt :p
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
ja men den ligegyltighed er jo det der skal ændres for at få de danske verdner til at blive sjove igen og det både fra spiller som supp men har jo snart prøvet så mange gange at jeg ikke længer selv tror på det vil lykkes at lave det om men har jo lov til at håbe
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er en stor forskel på ligegyldighed og ikke give andre alt de peger på Mike1007! :)

Rent ud sagt, så er det naivt at tro, at det er én eller 2 indstillinger der bare skal aktiveres og så ændre hele den måde folk der har spillet gennem måske op til 24 verdener opfører sig.
Men nu vi snakker om hvad der skal til for at en verden bliver sjov, så hører jeg meget gerne hvad I SELV planlægger at gøre på denne verden for at sikre det? Også gerne fra dig sniferne :)
Skal I spille med nogle I tidligere var fjender med? Prøve at vinde med en stamme der kun har 3 medlemmer? Kører I et sejt tema gennem denne verden? Eller noget helt andet? :)


Og support trækkes når en spiller forlader en stamme og support kan først sendes efter x dage HAR været aktiveret. Jeg husker det temmeligt tydeligt, da der bl.a. var brok over at det kun var spæret så der kunne sendes support til den nye spiller og ikke så han kunne sende til sin stamme :)
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der er en stor forskel på ligegyldighed og ikke give andre alt de peger på Mike1007! :)

Rent ud sagt, så er det naivt at tro, at det er én eller 2 indstillinger der bare skal aktiveres og så ændre hele den måde folk der har spillet gennem måske op til 24 verdener opfører sig.
Men nu vi snakker om hvad der skal til for at en verden bliver sjov, så hører jeg meget gerne hvad I SELV planlægger at gøre på denne verden for at sikre det? Også gerne fra dig sniferne :)
Skal I spille med nogle I tidligere var fjender med? Prøve at vinde med en stamme der kun har 3 medlemmer? Kører I et sejt tema gennem denne verden? Eller noget helt andet? :)


Og support trækkes når en spiller forlader en stamme og support kan først sendes efter x dage HAR været aktiveret. Jeg husker det temmeligt tydeligt, da der bl.a. var brok over at det kun var spæret så der kunne sendes support til den nye spiller og ikke så han kunne sende til sin stamme :)

Altså.. Nu du nævner det, 3 spillere kunne være sjovt.. Men 5 er også godt? Kunne mere tænke mig i lavede en verden mere som V22.. Det er en skide god verden :D

Nu til hvad jeg vil opnå... At have det sjovt. As simple as that!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så er det jo bare at komme i gang med at lave din 3 eller 5 mands stamme og have det sjovt ;)

Vi kan sagtens lave endnu en DK22, hvis der er mange der ønsker det. Næste verden kan være med samme speed osv, så det kunne blive der.
Men præcis hvad er det der gør DK22 til en "skide god verden"? :)
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Men præcis hvad er det der gør DK22 til en "skide god verden"? :)

Support udenfor stammen vil ikke være muligt. I vil kun kunne sende support til medlemmer af jeres egen stamme.
- Mere udfordrende, så man skal tænke sig grundigt om før man tar en by.

Stammegrænsen vil blive på 5 spillere. En del gav udtryk for det var et ønske at få meget små stammer og det bliver der på denne verden. Det vil ikke blive standard.
- Flere stammer, flere fjender, flere byer. Og så er der ikke så mange forum spammers heletiden :laugh:

Vinderkravet er dominans, men der er kun krav om at nå 70 % af spiller landsbyerne, da stammerne er så små som de er og verdenen vil blive for langtrukken, hvis det var højere. Ønske om endgame (½ af møntpriser m.m.) vil blive overvejet når der er en dominans på 60 % eller mere.
- Den her ville jeg dog ønske måske var på 60%-65% vis man er 5 i en stamme. Kan mærke jeg bliver mere og mere træt af at spille på v22 nu fordi vi skal have så meget dominans. Så den kunne ønskes lidt lavere :)

Generalle indstillinger:

Paladin: Inaktiv / Synes Paladin kan blive for "overpowered" med lygten og så 3-4 kata byer. Og kan derfor ikke passe sammen med "ingen support uden for stammen" Ellers ville det tage evigheder at tage bare en by.

Forskning 3 Trins: Den er helt okay, er ikke den helt store fan af 10 trins som på v24, og den med kun en gangs forskning er lidt for nem, og for hurtig.

Natbonus: Vel den samme som de fleste verdenener, passer perfekt ind på denne verden med enhedshastigheder (0.5). Man kan nå at komme i seng til tiden hvor man stadig kan få sendt angreb ud(farms, eller hvad man nu laver om natten) Og stadig nå at komme op og se efter adler.

Adler: 20-35: Man skal for det meste sende 5 adler hvilket jeg ser som rimeligt, ved ikke med andre :p Men har flere gange fået +1 i loyalitet fordi jeg ikke har sendt 5 adler.. (Dumme mig xD)

Angrebs-Gab: 500 MS, passer fint, nemt at snipe for nybegynder, og så kan de "gode" jo også lære at sende anti-snipes.

Kirke: Synes lidt kirken holder en for indespærret, kunne huske den på V19 hvor jeg sprang over det hele.. Skulle jeg aldrig have gjort xD ISÆR NÅR DEN KRÆVER 5000 I BEFOLKNING! :(

Flag: Flag er gode nok, da de kan give lidt ekstra bonuser nu hvor paladinen ikke er der. Så den er perfekt :)
 
Senest redigeret:
Top