Verden 25!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Mange tak for det grundige svar Mike1007! Det er til at forholde sig til! :)
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der er ALTID nogle der kan brokke sig over en verden, og det slutter aldrig.. Og der er intet man kan gøre ved det, udover at klage til en support som er mega ligeglad, eller man kan smutte fra TW.. Jeg kan forslå valg nr. 2 :D

Men held og lykke i V25, håber da i får det sjovt :p

Det med at man ikke kan gøre noget ved brokkehoveder er ikke helt korrekt,de fleste husker da brok nr 1 og hans 2 vedhæng, 70% TW spillere ønskede dem ad h til og der er de nok stadig.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det med at man ikke kan gøre noget ved brokkehoveder er ikke helt korrekt,de fleste husker da brok nr 1 og hans 2 vedhæng, 70% TW spillere ønskede dem ad h til og der er de nok stadig.

Den besked reddede lige min dag fuldstændig.. Jeg kan stadig huske dem og bruger ofte deres navne, når jeg skal hive nogle dårlige eksempler frem :-D
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
sun efter min viden er deff udenden for stammen kun været på en verden før denne og det var v18 og entlig samme indstilninger lige på nær kirke men fortæl mig gerne vilke anden verden du tænker på ?
jeg ved der er mnange der ikke kan lide alt det stamme skift lige som at alle de stammer der krammer og tager røven på de svage
og må nok erkende at jeg opgiver nu her for at forsøge at ændre på det da værken supp eller spiller virker særligt intrasered i det
men opskriften var jo ellers nem de gode spiller skulle bare sige nej til at rekuter/lave aftaler og så vil man komme til at se danske verdne der var noget mer spil i men vil jo også tage længer tid at vinde på den måde
og jo længer tid en verden køre jo mindre giver den jo i fortjænste da de fleste spiller bruger mest plus i starten af en verden og der for er min helt klare mening om supp at de ikke ændre indstilninger der gør det svære at skifte mellem stammer da det jop vil gøre at verdnerne køre længer tid
mvh brokhovet ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
At sige nej til at rekruttere/lave aftaler er noget du skal snakke med de gode spillere om (godt det ikke er mig, der skal vælge hvem det er :p), det er gameplay, som vi IKKE blander os i.
Og du tager 100 % fejl, vi vil GERNE have verdener der løber i længere tid! Det er bl.a. en af grundene til, at vi ikke bare giver endgame når de første ber om det..sommetider allerede ved en dominans på 50 %. Der bliver uanset åbnet verdener med samme interval, så der vil hver 3. måned være verdener til de nye og dem der vil have en frisk start, så det vil blot give flere verdener at spille på og det kan vel ikke være en skidt ting for os?

Og personligt, så kan jeg ikke se, hvordan der skulle blive MERE spil i, at fjerne muligheden for at skifte mellem stammer og lave aftaler. Det er netop de to elementer, som skaber mest spil og flest dramaer på en verden. Brudte aftaler, spillere der svigter deres stamme og stammer der forsøger at nakke de spillere der har svigtet dem...se DET er der spil i :D
 
Top