Verden 3 Afslutning

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Kampen om Verden 3 har været længe undervejs, og det glæder mig at kunne sige følgende:

Med mindre der sker noget drastisk på Verdenen, så lukker Verden 3 d. 31. Januar 2011

Det vil sige, at på denne dag ca. kl. 16.00, vil Verden 3 blive lukket og der kan ikke længere spilles på den. Til gengæld vil der blive lavet en Hall of Fame her på forummet. Der vil i samme ånd blive givet lidt præmier til de dygtige vindere af Verden 3, men disse vil først blive oplyst på selve dagen.

Verden 3 vil i morgen tirsdag d. 04/01-2011 ca. kl. 16.00 blive lukket for nye registreringer, og muligheden for at starte om vil blive deaktiveret.

Jeg beklager at det har taget så lang tid, men vi vil fokusere mere på afslutninger og retningslinjerne i dette nye år. :)
 
Senest redigeret:

raffa

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Damn det var godt nok længe undervejs... men JUBIIII endelig....og tak for den forsinkede julegave :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Endelig, så skal der heller ikke komme mere brok fra vores side. :cool:

Det skulle da lige være lidt flere fjender at skyde på :laugh:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Øv Øv, nu var jeg ellers medlem af det tidligere 3V, men ved ikke hvad der skete med profilen, for var ikke på i en måned hehe.
Var lige flyttet så havde ikke noget net, ærgerligt ville ellers gerne have prøvet min første slutrunde :p:p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hva er der... 39 byer tilbage som ikke er i L.O.S?

Gad vide om Innogames nogensinde har set er server blive afsluttet hvor stammen har 100% af de spillerejede byer? i dont think so... :D
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
.net har faktisk haft 3 Verdener lukket pga. 100% og selv Sverige har haft en enkelt 100%.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tillykke L.O.S
I har taget alle ud:p
så hvornår lukkes servern?
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Husk nu, at Verden 3 lukker i morgen mandag d. 31/01-11 ca. kl 16.00.

Der vil derfor ikke kunne logges ind herefter, men man kan stadig benytte Gæsteadgangen, som jeg også sætter ind i V3 Hall of Fame.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det ser fandme godt ud drenge og piger. Det må satme have kostet mange mønter :D. For 1900 byer er satme mange. Den største på verden 2 er med næsten 1100 byer.. :cool:
 
Top