Verden 31 - Indstillinger

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere!


En ny verden skal se dagens lys og solen står op der for første gang..
  • Onsdag d. 12. april 2017.
Denne verden er vores 31. danske verden! Da vores seneste verden var med hastighed 1, så skal denne være med standardhastighed 1/1.
Vi har forsøgt, at få så mange spiller-ønsker med som muligt! Derfor vil der denne gang bl.a. være plads til maks 5 medlemmer i stammerne. Et gap på 500 ms blev nævnt, men vi synes ganske enkelt det er for højt, så det bliver på 250 ms i stedet (vi VED nogle kan snipe dem på meget mindre i søvne, men nu bør næsten alle få en ganske god chance for at forsvare sig selv, uden at det bliver for nemt for selv begynderne ;)). Enkelt forskning og møntsystemet er også med.

Tak for de brugbare forslag og den konstruktive feedback vi har modtaget denne gang! Det er dejligt med dedikerede spillere, som giver sig tid til at dele deres mening og hjælpe til med at sikre verdenerne bliver så spændende og interessante som muligt :):):) Vi håber, at hører endnu mere fra jer og fra alle andre der har idéer og forslag!


INDSTILLINGER:
Verdenshastighed1
Enhedshastighed1
ForskningssystemEnkelt
KirkeNEJ
VagttårnNEJ
BuerJA
PaladinerJA - de nye
FlagJA
StammerMaks. 5 medlemmer
FakebegrænsningInaktiv
AdelsystemMønt
Natbonus00:00 - 07:00
Angrebs-/supportgap250 ms
Fri handelKun mulig inden for stammen

Vinderen bliver, den stamme der kan dominere 70% af alle spillerlandsbyerne, efter 180 dage.

Har I yderligere spørgsmål til indstillingerne, så spørg meget gerne!

Pre-registrering er allerede mulig. I kan logge ind på verdenen med det samme, for at invitere venner, oprette jeres stamme og forberede jer på verdenen starter. Når verdenen begynder, så vil I blive placeret i nærheden af jeres stammevenner, hvis I er i samme stamme inden da.


Held & lykke på verden 31!
 

SniperHunter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej jeg er ny i den dansk udgave af spillet, jeg har mest spillet på den arabisk version med navnet Copenhagen og Omnipotent
det virker lidt som om at der er mindre at lave her men jeg er mest interesseret i masters, hvis i har bruge for en stabil spiller der kan alle spillets aspekter så kan i godt bruge mig, jeg vil gerne spille for danmark
jeg har stratet en konto i verden 31 igår så hvis i følger med kan i se hvor hurtig jeg udvikler den.
 

SniperHunter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Endelig en tråd for verden 31

Min første verden men ikke den sidste
Her er tingene roligere og det ser ud til at folk ikke giver plyndring noget vigtighed
 
Top