Verden 4 afslutning (endgame)

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
I dag, Mandag d. 30/05-2011, starter Slutspillet, og dette betyder, at der vil ske nogle ændringer på Verden 4:

  • Serveren er blevet lukket for nye registreringer
  • Mulighed for at starte forfra er deaktiveret
  • Prisen på mønter er blevet halveret

Spillerne i Verden 4 får 2 måneder (til d. 30/7-2011), til at kæmpe om førstepladsen som førende stamme. Sker der betydelige ændringer på situationen som den er lige nu, vil der blive pålagt endnu en måned til Slutspillet, og dette vil fortsætte indtil der ikke længere er nogen tvivl om vinderne.

Der vil komme en meddelelse fra TW Teamet 2 uger før slutningen, om der vil blive pålagt endnu en måned, eller om Verden 4 vil blive lukket ifølge skrevet dato. Efter Verden 4 bliver lukket vil ranglisten forblive synlig så man kan fryde sig over sin sejr og/eller placering som spiller og stamme. ;)
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der er vist ingen grund til at tilføje flere måneder kan man allerede se :)..

For Titans, de har godt styr på Føniks og SOA og hvem der ellers kunne finde på lige at gå i kamp ;)..

Titans kører den sikkert hjem :D..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er jo næsten latterligt så hurtigt en dansk server kan afsluttes... gad vidst hvor mange der stadig brokker sig over hvor længe det tager at vinde en server? Jeg gætter på at vinderne på V7 er fundet på ca 10 måneder... Skal vi længere ned end det for at stoppe brokkehovederne eller lytter de for meget til TV2 :confused:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
LOL..

Hvem brokker sig over at en verden afsluttes for langsomt :confused:..

Det er jo latterligt at brokke sig.. Dem som brokker sig, de må bare tage sig mere sammen..

De kan sagtens vinde på 1-1.5 år hvis de bare er aktive og ikke tager BB-Byer
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
LOL.. Brokker mig ikke ;)..

Tillykke til vinderne af verden 4..

Det var sjovt så længe det varede, men til sidste kunne New gods ikke mere :eek:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan godt huske verden 4 :D - Der jeg fik mit ordenlige gennembrud, men...... Så flyttede jeg og havde ikke en chancen for at tjekke min TW :eek:

Men tillykke til vinderne ! ;)


*EDIT Hov de er jo ikke fundet endnu....
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kan godt huske verden 4 :D - Der jeg fik mit ordenlige gennembrud, men...... Så flyttede jeg og havde ikke en chancen for at tjekke min TW :eek:

Men tillykke til vinderne ! ;)


*EDIT Hov de er jo ikke fundet endnu....

Ikke fundet :huh: :huh: :huh:..

Den er så nem at se.. Hvad tror du folk kan gøre mod titans ?

De kan ikke gøre noget.. Titans er for stærke..
 
Senest redigeret:

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det ændre jo ikke på at der ikke er kåret en vinder endnu miss..det er før set at noget dramatisk pludseligt er sket på en verden (ikke at jeg tror det mindste på det sker her)..man skal ikke sælge skindet bla bla bla.
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
der er da set udbryder stammer før osv. så helt er den verden dog ikke vundet endnu (tvivler dog på det skulle gå galt for dem)

Men ja tillykke.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
En lille opfølgning på verdenssituationen på verden 4 :)


Som det ser ud nu, vil serveren ikke lukke på det først antagede tidspunkt, da der ikke er sket en særlig stor ændring i Titans herredømme over verdenen.. Som jeg ser det, har Titans kun formået at overtage 3 % af verdenens aktive byer.. Derfor lander de på 83% af de aktive byer samlet.

Kom ind i kampen! :tw_sword:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kom nu titans..

Troede i var mere aktive..

Lad vær med at tage hinandens byer ;)

Tag istedet fjendernes byer :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Verden 4 er lukket!

Tillykke til Titans for at vinde serveren!

Hall of Fame vil komme op i løbet af i aften eller i morgen :)
 
Top