Verdensforum i menuen

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Som vi jo har set i classic 12, så er der jo rigeligt med folk der gerne vil deltage i et verdensforum.
Det verdensforum som vi oplever her er mere dødt end en nonnes underliv, og det er sq da ærgeligt.

Jeg vil derfor foreslå at man på fremtidige verdener, har en undermenu, i stamme menuen, som går direkte til dette verdensforum.
Jeg ved godt at man kan selv føje det til i quick menuen, men så kommer der ikke en markering når der svares på poster herinde.

Nu ved jeg godt at der så er nogle der tænker...
Uha, tænk om der så kommer en markering hver femte minut.. Det orker vi ikke.
Men helt ærligt gutter..
Se på dette forum.
Det eneste der er sket siden 31-12 er at jeg lavede en tråd hvor der stod Godt Nytår, og reaktionerne er nærmest udeblevet.
Skal dette forum genoplives...
Så er mit forslag en måde at gøre det på.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
En videreudvikling på den tanke kunne være, man forbandt TW.dk forummet med verdensforummet ingame. Det ville måske give liv begge steder.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det kunne da være et interessant eksperiment.
Tager vi så i betragtning af at der jo ligger en del guides og lign her, så vil det også være nemmere for nye spillere at få en hurtig tilgang til den information, der eventuelt kan gøre dem til bedre spillere, og dermed få dem til at blive hængende.

Jeg snakker om at tilknytte dette forum til menuen.
Fik lidt på fornemmelsen at du snakker om at lave et verdensforum ligesom vi ser på classic.
Skulle vi have et ligesom i classic, så skal det ihvertfald være uden de der konkurencer.
Man bliver jo bims i roen af at se forummet spammet, og det får folk til helt at holde op med at tjeke forum.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg vil derfor foreslå at man på fremtidige verdener, har en undermenu, i stamme menuen, som går direkte til dette verdensforum.
Jeg ved godt at man kan selv føje det til i quick menuen, men så kommer der ikke en markering når der svares på poster herinde.

Det er en god idé!
Selve det, at tilføje undermenuen/linket til stammemenuen bør ikke være hverken besværligt eller tidskrævende, så en idé der er en mulighed for kan komme igennem hos InnoGames :)

Det vil dog være noget mere besværligt, at koble de to forums, så der bliver vist når der er skrevet herinde. Dette forum er ikke lavet af InnoGames og derfor er der visse begrænsninger mht hvad vi kan gøre.
Derudover skal det fungere for alle markeder og fx. på .net VIL de måske blive sindsyge, hvis det lyser hver gang der skrives på verdenssektionen ;)


I det hele taget, så bliver der for tiden gjort en del overvejelser mht til forums fremtid og alternativer til det, så alle tanker og idéer I har omkring dette er meget velkomne :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Hvis man arrangerede det sådan at man kunne slå markering fra verdensforummet til og fra under indstillinger, så ville det jo være op til folk selv om de ville se det hele eller ej.
 
Senest redigeret:
Top