Verdensindstillinger & deres fordele/ulemper

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvor mange tor du der bruger den tid du og jeg gør på det her spil vi er ikke mange solo spiller der bruger så meget tid
og jeg forstå dem godt gik ind i tw fordi jeg ville bruge minder tid på spil og bruger næste meger nu

problemet hanler ikke om at vinde eller tabe det betyder ikke så meget men alle skal kunne havde det sjovt
og ikke bare kunne se frastart det aldig vil kunne gå


lav "pro" server
også lav noob server til alle os ander
så har folk valet og de kan tage det der passer best til dem

også skal de bække hvare gemmen ført i instilinger til det de skal kunne så er alle glade
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hvor mange tor du der bruger den tid du og jeg gør på det her spil vi er ikke mange solo spiller der bruger så meget tid
og jeg forstå dem godt gik ind i tw fordi jeg ville bruge minder tid på spil og bruger næste meger nu

problemet hanler ikke om at vinde eller tabe det betyder ikke så meget men alle skal kunne havde det sjovt
og ikke bare kunne se frastart det aldig vil kunne gå


lav "pro" server
også lav noob server til alle os ander
så har folk valet og de kan tage det der passer best til dem

også skal de bække hvare gemmen ført i instilinger til det de skal kunne så er alle glade

Nu kan du da ikke sammenligne mine og dine online tider, af den simple grund at du ikke kender mine, ligesom jeg ikke kender dine.....så den synes jeg du bør droppe :)

Se nu husker jeg altså rigtig godt nogle gange. Der har altså været en verden engang for noobs, eller nybegyndere om du vil....tror nok det var v8 er dog ikke sikker.
Men der var der jo lige så mange af de gamle der loggede ind.

men det er nu sjovt at se du vil på en noob server, for i v16 fortalte du da ellers mig at du var meget mere end noob.....er det ikke at modsige dig selv?

Og omkring indstillingerne, prøv dog at spille med dem der er og accepter dem, frem for at ville have nogle urealistiske
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ser du jeg tør godt kalde mig noob hvem kan ikke det tw kan der er kun onlien tiden til forskel på og men liger i top 25 eller længer nede

og det kan bevises ved at komme med en server som fjerner alle fordele ved meger onlien tid så er det pluslig taktik der gælder som på cl 4
hvor vi tævet alle ud

og nej kender ikke din onlien tid men liger du i toppen har u også en del meger onlien tid ind en nomal solo spiller har



men hvorfor diskoter det hvorfor ikke køre 3 server 2 til dem der kalder sig pro (fordi de ikke ved hvad pro er) også 1 server til de heldt amenlige spiller en server hvor alle kan hoppe ind når den starter også spille
begranset farmning som på¨v 16 fack granse som her også lukket stammeseift så vi ikke oplever det sammen som v15 og v16
en server der køre heldt amenlidt hvor det tilmed kan nåes og starte om engan

også 2 server med fuld fardt på de kan hvare uden natbonus og aldt ting de kan hvare presis som dem der vil bruge dem vil havde dem


hvis der kom sådanne server så hvor alle glade og vi skulle aldig meger diskoter instilinger meger
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ser du jeg tør godt kalde mig noob hvem kan ikke det tw kan der er kun onlien tiden til forskel på og men liger i top 25 eller længer nede

og det kan bevises ved at komme med en server som fjerner alle fordele ved meger onlien tid så er det pluslig taktik der gælder som på cl 4
hvor vi tævet alle ud

og nej kender ikke din onlien tid men liger du i toppen har u også en del meger onlien tid ind en nomal solo spiller har



men hvorfor diskoter det hvorfor ikke køre 3 server 2 til dem der kalder sig pro (fordi de ikke ved hvad pro er) også 1 server til de heldt amenlige spiller en server hvor alle kan hoppe ind når den starter også spille
begranset farmning som på¨v 16 fack granse som her også lukket stammeseift så vi ikke oplever det sammen som v15 og v16
en server der køre heldt amenlidt hvor det tilmed kan nåes og starte om engan

også 2 server med fuld fardt på de kan hvare uden natbonus og aldt ting de kan hvare presis som dem der vil bruge dem vil havde dem


hvis der kom sådanne server så hvor alle glade og vi skulle aldig meger diskoter instilinger meger

du kan godt klare dig godt uden 24-7 online tider, der ligger enormt meget i skils, hvad kan og hvad kan du ikke, går du i panik når angrebs tælleren siger 100 + eller kan du slå koldt vand i blodet selv når den siger 1000+
ved du hvad du skal gøre, når du bliver angrebet?
det gælder om at vurdere dine fjender korrekt, at fjenden er dobbelt så stor, bør ikke skræmme, de kan nemt tæskes, bin there done that....men det kræver at man har evnen....og overblikket


men TC prøv nu at vis hvad du kan på de indstillinger der er, for det er dem vi andre også spiller under, så det er ens for alle, og drop så de naive drømme, det kommer jo ikke til at ske.....så vil du kun spille med de indstillinger kommer du til at vente mere end længe vil jeg tro
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
stop nu der er ingen skils i TW skils er noget man gør selv har spiller meger ind et skils spil på top plan
og at man få pcern til at sende for en og de ting den nu kan er ikke skils og backtime og snipe er alser ikke at havde skils det kan alle

og at vise hvad man kan er nemt nok men bliver man angribet uden at hvare på så kan man havde alle de skils man vil det nytter inte
tw er ikke et skils spil på nogen måder og bliver det aldig det kan blive et taktik spil medde ratte instilinger så dem der kun vinderpå onlien tid ingen fordel har


spillet for noget tid siden en speed server der varet 6 timer hvor man havde max på hvor mange byer man kunne tage den hvor 10
den kørte så også speed 10-15 eller noget i den stil vifik 100000 når en mine hvor i top den hvor lidt skils og rigtig meget taktik


og ja har inset man kunfedter for de få idanmark også derfor vi er gået fra 4000-5000 bruger på alle server til 500-1000 nu tros det er så simpelt et spil så det burte gå fra mond til mond og komme til at vile i sig selv nogen går ander får venner og lille bror på men det sker bare ikke når folk ikke kan klare sig udenat hvare langt meger på ind et nomalt skils spil
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
stop nu der er ingen skils i TW skils er noget man gør selv har spiller meger ind et skils spil på top plan
og at man få pcern til at sende for en og de ting den nu kan er ikke skils og backtime og snipe er alser ikke at havde skils det kan alle

og at vise hvad man kan er nemt nok men bliver man angribet uden at hvare på så kan man havde alle de skils man vil det nytter inte
tw er ikke et skils spil på nogen måder og bliver det aldig det kan blive et taktik spil medde ratte instilinger så dem der kun vinderpå onlien tid ingen fordel har


spillet for noget tid siden en speed server der varet 6 timer hvor man havde max på hvor mange byer man kunne tage den hvor 10
den kørte så også speed 10-15 eller noget i den stil vifik 100000 når en mine hvor i top den hvor lidt skils og rigtig meget taktik


og ja har inset man kunfedter for de få idanmark også derfor vi er gået fra 4000-5000 bruger på alle server til 500-1000 nu tros det er så simpelt et spil så det burte gå fra mond til mond og komme til at vile i sig selv nogen går ander får venner og lille bror på men det sker bare ikke når folk ikke kan klare sig udenat hvare langt meger på ind et nomalt skils spil

Kære TC igen ved du vist så lidt....

Jeg kender mange, dygtige spillere, som ikke er stærke i at backtime, eller ikke er stærke i at snipe, alle har vi vores forcer og vores svagheder, jeg har endnu ikke mødt den spiller der mester alt i spillet lige godt, selvom der er mange dygtige spillere.

Men når antallet af spillere på danske servere falder, så er der nok mange grunde, dels er mange af dem der startede med at spille for bare 2-3 år siden nu startet på uddannelse og har ikke tiden mere, og dels har mange mig selv inkl. væk, fra bla. dit brok, søgt ud på andre servere, hvor der er gode spil muligheder, og super udfordringer, således at ingen keder sig. Spil verdener, hvor man med taktik og snilde, kan være underdogs og kæmpe sig til sejr, det er jo netop det tw går ud på.


Men TC.....skulle du ikke snart prøve at komme med rygter, frem for altid at pege fingre på andre, mens du glemmer at flere fingre samtidig peger på dig selv
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvis man kan lige to og to sammen kan man backtime og snipe kan t metode gøre for dig der er ikke nogen skilsi tw alle ikke kan

du skal stort set inte gøre selv er du på nok bliver du støre ind de anderog ser du bare angribne og har tid til at hvare der når de lander så
behøves du ikkeså meget andet

det er onlien tiden der gør den store forskel ellers hvor folk ikke dual og det hvor heller ikke altid en dual konto der vinder
nævn en server hvor det ikke er en af de mest aktive kontore der har vundet somså storset altid er en dual
det gør en kæmpe forskel at en konto er meget på i starten og farmer 24/7


men kunne hvare sjovt og se hvor gode folk er hvis instilingerne fjernet de fordele

og nu er det jo først de sidste par år jeg har broket mig som du siger fordi ingen kan åbenbart se at folk med udanser der er igan og folk med familer og huse der skal passes kan spille det her spil da onlien tiden er aldt afgørne

igen lav en server for dem hvor taktiken kommer fram og ikke kun onlien tiden så havde folkslille brore og folks venner starte så hvor detgået lige op når der hoppet nogen

folk hopper fordi i seder her inde og det gjorei længefør jeg skev noget for det hvor det der fik mig til at skive
i sviner aldt og alle til der ikke gør det på jers måde og roser folk jer ikke så står i og drejer rundt om jer selv
og ikke ved hvad i skal gøre udover og svine folk til også derfor når jeg har fået ander til at skive her inde hvad jeg har mange ganne så gør de det kun engan fori sviner dem til lige med det samme

forskelen på dem og mig jeg er pisse ligeglad i kan svine mig til lige så meget i vil og jeg griner bare af jerog mener det er sååå sølle og hørejer kalde et spil som tw etskils spil når jeg har spillet rigtige skils spil

det er et taktik spil men i har pillet taktigen ud af det med onlien tider og det er kun det der er forskelen




også lige enting hvis du vil havde rygter så stop med de pasonlige beskeder ikke starter man noget så må man kunne tage igen jeg kan men tylidt vis ikke dig
 
Senest redigeret:

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil give TC ret i en ting, og det er at farmning er årsag til alt ulighed. Det er det der gør den store forskel imellem dem der bare er på en gang om dagen, og dem der enten har utrolig meget online tid eller spiller dual. Et tydeligt eksempel på det var v 16 hvor at folk der selv ikke var ret meget på kunnet være med.

Et tydeligt eksempel på det modsatte er at nogle bare flyver afsted her i v 20 og et endnu bedre eksempel i v 19, mens andre står helt stille. Du kan vokse 3-4 gange så hurtigt ved at farme meget set i forhold til stort set ikke at farme. Jeg er selv en af dem der har farmassistent osv. Også med høj onlinetid, så jeg taler ikke bare om mig selv. Det er sjældent at jeg er enig med TC i ret meget, men jeg synes ærlig talt også at gennemsnitspilleren der kun bruger pp på pluskonto også fortjener en enkelt verden hvor de føler de kan være med i. Det er fint nok at argumenterer for at folk kan være med alligevel, men det kan de jo reelt ikke. Så for at give dem lidt motivation så burde der blive lavet en v 21 med farmlimit. Ikke hver eneste verden, nej. Blot en enkelt.

Det er naturligvis en elendig forretning for innogames at lave en verden med farmlimit sådan umiddelbart, da det nok vil betyde at folk bruger en hel del færre pp på farmassistent.

Jeg bruger som sagt selv farmassistent og farmer en del, men jeg har svært ved at se hvorfor folk skulle ønske at kunnet farme.. fordi det er sjovt at trykke på en A eller B knap 800 gange om dagen? den eneste grund til at folk vil have det (går jeg ud fra), er at de ved de har en kæmpe fordel når så mange andre ikke farmer. Som der blev nævnt i sidste indlæg så er der selvfølgelig også mange ting der gør sig gældende i spillet end farming. Og ja, man kan godt overvinde fjender der er større end en selv via godt spil. Men hvor meget skill er der i at bruge sin farmassistent? Det handler om hvor meget tid man har til rådighed og hvor mange tropper man har til rådighed. Når man har det første, får man også automatisk flere tropper end andre og så kører møllen og uligheden bliver enorm.

Personligt synes jeg at farming virkelig er et irritationsmoment, da jeg meget hellere vil bruge tiden fra det på rent faktisk at spille selve spillet. Derfor var jeg så stor tilhænger af v 16 og derfor brugte jeg så meget af min tid da det kørte. Fordi man rent faktisk kunne bruge tiden på angreb og selve spillet.

Men som Witch siger så må man jo spille med de instillinger der er, eller lader vær med at spille :) Men derfor kan man jo godt håbe på nogle andre i fremtiden
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
V 16 hvor god den bliv bare ølagt lidt af folk hoppet rundt

man er nødtil at demme op for at man bruger aldtandet ind at spille til atvinde med det er detenste jeg siger
i v16 hvor der mange derforlov spillet ene og alene fordi nu hvor de lige komme op hvor det hvor sjovt også kunne de give lidt tilbage
så hoppet folk fra ders stamme ellers hoppet ders nabo over til fjenden også lå de af lordt igen

det er jo ingen problem og spilledet her spil hvis man har 50 byer meger ind sine naboer så fjerner man det meste af taktiken der er stadg lidt med moralen men den smule rener de fleste hurtig ud


jeg forstår ikke hvad det er der gør i mener at en enkelt server der altid køre med farm fack og lukket stamme skift så også helst selv den bliv som marster serven hvor lukket stamme skift kom efter 2 måndter så folk kune finde ders plas og venner
også kæmpe der fra af også man lavet forskelige vinder krav på den fra gan til gan så alle muliheder bliv prøvet
også måske lidt speed på serven det ville gøre mange prøvet off og lærte lidt om det
også kunne prøve lykken på de ander server vi skal selfølig ikke havde alle server sådanne jeg er jo ikke egoist dem har vi rilidt af her i tw
bare en som så bare kørte sådanne altid og hvis det ikke bliver nogen server folk begynder og bruge
efter de første 3 runder så er det jo bare tilbage det det nomale igen

vi får snart et nyt tw og alle dem der er kede af at altid starte om her fordi de ikke kan hamle op med dem der farmer en mil om dagen
mens de selv farmer 10000 de vil selfølig prøve lykken i det nye for der er alle lige i starten også er de væk



i kan nok se serverne køre ens og har gjort meget længe kunne fok bare blive i stammerne og ikke vinderjoine så hvor der gode muliheder for kampe som alle kunne hvare med i men tw danmark er bliver så hvis man ikke lige kan lukke serven på 5 min så
skider man på alle og aldt og ikke minst skider man på tw selv

tag et ligne spil de havde også lidt problemer med folk smutte og der kom ikke nye til de prøvet de muliheder der hvor og
lavet en masse spøge skemarer og fandt fram til hvad folk ønsket sig og hvad de hvor kede af og nu vender folk tilbage
de øger serverne med 5-10% hvargan nu har mister vi 5-10% hvargan

varden 20 har der relet kun hvaret 400-500 der spillet når vi lige trækker alle de gæste kontore fra som nogen opratte nok for at farme dem

det nytter ikke i bliver ved med at hvare så store egoister og kun vil det der passer best til jer støt dog op om at der kommer EN server som passer beder til brugern der er på de 4-5 ganne om dagen 5-10 min for dem er der flest af i tw
forstår godt der ikke bliver lavet fordele til dem uden plus det er et fima og inte er gratis
men kunne enda måske lave en server man kun kunne spille hvis man brugte plus
også lave nogen vilde instilinger på den med præmner som logget folk ind på den



hvad ville så hvare den perfegte server til jer der mener de instilinger jeg siger er lordt
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg vil give TC ret i en ting, og det er at farmning er årsag til alt ulighed. Det er det der gør den store forskel imellem dem der bare er på en gang om dagen, og dem der enten har utrolig meget online tid eller spiller dual. Et tydeligt eksempel på det var v 16 hvor at folk der selv ikke var ret meget på kunnet være med.

Et tydeligt eksempel på det modsatte er at nogle bare flyver afsted her i v 20 og et endnu bedre eksempel i v 19, mens andre står helt stille. Du kan vokse 3-4 gange så hurtigt ved at farme meget set i forhold til stort set ikke at farme. Jeg er selv en af dem der har farmassistent osv. Også med høj onlinetid, så jeg taler ikke bare om mig selv. Det er sjældent at jeg er enig med TC i ret meget, men jeg synes ærlig talt også at gennemsnitspilleren der kun bruger pp på pluskonto også fortjener en enkelt verden hvor de føler de kan være med i. Det er fint nok at argumenterer for at folk kan være med alligevel, men det kan de jo reelt ikke. Så for at give dem lidt motivation så burde der blive lavet en v 21 med farmlimit. Ikke hver eneste verden, nej. Blot en enkelt.

Det er naturligvis en elendig forretning for innogames at lave en verden med farmlimit sådan umiddelbart, da det nok vil betyde at folk bruger en hel del færre pp på farmassistent.

Jeg bruger som sagt selv farmassistent og farmer en del, men jeg har svært ved at se hvorfor folk skulle ønske at kunnet farme.. fordi det er sjovt at trykke på en A eller B knap 800 gange om dagen? den eneste grund til at folk vil have det (går jeg ud fra), er at de ved de har en kæmpe fordel når så mange andre ikke farmer. Som der blev nævnt i sidste indlæg så er der selvfølgelig også mange ting der gør sig gældende i spillet end farming. Og ja, man kan godt overvinde fjender der er større end en selv via godt spil. Men hvor meget skill er der i at bruge sin farmassistent? Det handler om hvor meget tid man har til rådighed og hvor mange tropper man har til rådighed. Når man har det første, får man også automatisk flere tropper end andre og så kører møllen og uligheden bliver enorm.

Personligt synes jeg at farming virkelig er et irritationsmoment, da jeg meget hellere vil bruge tiden fra det på rent faktisk at spille selve spillet. Derfor var jeg så stor tilhænger af v 16 og derfor brugte jeg så meget af min tid da det kørte. Fordi man rent faktisk kunne bruge tiden på angreb og selve spillet.

Men som Witch siger så må man jo spille med de instillinger der er, eller lader vær med at spille :) Men derfor kan man jo godt håbe på nogle andre i fremtiden


Jeg er bestemt også enig med dig i, at farmning gør en forskel når en verden starter, jo længere inde i spillet jo mindre betyder det.
hvor jeg spiller farmer vi slet ikke, vi spiller....har nogle gode krige....så får man dagens røver er det for angreb på fjenden
Farm limit har jeg godt selv kunne se fordel i.

Men det ændre jo bare ikke på, at det ikke er farmningen der afgør krige, det er om man kan snipe osv. og det at have et taktisk overblik.

altså er fjenden dobbelt så stor, så er det ikke smart at prøve at deffe sig ud af angreb, for man løber tør for deff, længe før fjenden render tør for off...så hellere tage alle adlerne, så mister selv de største spillere interessen før eller siden
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den er jeg til dels enig i som du selv siger starten betyder aldt men de forskelige ting med snipe og det kan de fleste lære det kræver bare de er på og har t metode på pcern så sniper den for dig men er du ikke på hvis du er på arbejte eller i skole kan du selfølig ikke
også er det at det bliver en kæmpe fordel at farme meget for så nakker de dine tropper og farmer ind til de kan byge ders igen
mens de samtidig har farmet til de kommer med 4 alder og tager dig

lukket stamme skift er ikke noget der har hvaret nøventit før men efter som vi ser den ene server efter den anden nu kun bliver vundet på folk vinderjoiner så må den mulihed også lukkes se hvor mange server siden v 14-15 hvor forskelen på om den bliv taget med krig og taktik
eller fordi folk vinderjoinet det er ikke mange hvis der overhovdet er en har ikke deltaget på så mangeefter v 16 men mange skiver til mig
at de samme problemer er der på v 17 v18 v19 har så ikke selv set det kun hørdt det



Jeg er bestemt også enig med dig i, at farmning gør en forskel når en verden starter, jo længere inde i spillet jo mindre betyder det.
hvor jeg spiller farmer vi slet ikke, vi spiller....har nogle gode krige....så får man dagens røver er det for angreb på fjenden ;)
Farm limit har jeg godt selv kunne se fordel i.




Men det ændre jo bare ikke på, at det ikke er farmningen der afgør krige, det er om man kan snipe osv. og det at have et taktisk overblik.

altså er fjenden dobbelt så stor, så er det ikke smart at prøve at deffe sig ud af angreb, for man løber tør for deff, længe før fjenden render tør for off...så hellere tage alle adlerne, så mister selv de største spillere interessen før eller siden
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
TC.....

Det var ikke skift mellem stammer, der ødelagde v16.....men det er så ligemeget.

Problemet med at lave låste stammer er, at uanset hvilken verden, og uanset hvilke intentioner folk har, altså jeg går ud fra, at når folk starter en ny verden, så agter de at spille til slut, så kan der altid komme noget ind over irl, som gør, at man er nød til at stoppe med at spille, og hvad så med den stamme man står i, de mister en hel konto og kan ikke få en anden ind.
Jeg kan da også synes det er trælst at folk skifter stamme, men så igen, så er det de forhold man spiller under, og jeg vil dda også til hver en tid skifte, hvis jeg er i en stamme der virker død, eller uden sammenhold....
men så bruger man det som stamme til egen fordel, det kræver ofte blot, at andre stammer så er med på planerne, og f.eks. ikke eksistere på at adle små bitte bb byer under 1000 point, frem for at deltage i krige.

***************************

men nå skal vi tage et rygte mere...
det er rygter om at det bliver en god weekend, for de der "prof" spillere holder tw komsammen.....men det er jo nok bare et rygte ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
den er jeg til dels enig i som du selv siger starten betyder aldt men de forskelige ting med snipe og det kan de fleste lære det kræver bare de er på og har t metode på pcern så sniper den for dig men er du ikke på hvis du er på arbejte eller i skole kan du selfølig ikke
også er det at det bliver en kæmpe fordel at farme meget for så nakker de dine tropper og farmer ind til de kan byge ders igen
mens de samtidig har farmet til de kommer med 4 alder og tager dig

lukket stamme skift er ikke noget der har hvaret nøventit før men efter som vi ser den ene server efter den anden nu kun bliver vundet på folk vinderjoiner så må den mulihed også lukkes se hvor mange server siden v 14-15 hvor forskelen på om den bliv taget med krig og taktik
eller fordi folk vinderjoinet det er ikke mange hvis der overhovdet er en har ikke deltaget på så mangeefter v 16 men mange skiver til mig
at de samme problemer er der på v 17 v18 v19 har så ikke selv set det kun hørdt det

jamen se jeg har IKKE t train på min pc for opera ****er up. men jeg kan ved gud godt snipe alligevel. men mange kan ikke, det er faktum.
prøv at spørg rundt hvad forskellige udtryk i tw betyder, så som dodge, snipe, backtime, cleane osv, du vil blive forbløffet over hvor mange der ikke har styr på de udtryk.

Men man kan altså sagtens starte senere i spillet og stadig kæmpe sig op, det er spørgsmål om spil stil, evne og hvad der ellers sker i den verden.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg giver dig helt ret i witch at det er andre faktorer der afgører hvem der vinder i sidste ende. Det jeg bare prøvede at argumenterer for var, at de spillere der slet ikke farmer har en meget lille chance for at være med hvor det gælder.

Og så at farming personligt for mig er et kæmpe irritationsmoment. Det kræver en masse tid, og hvis der var farmlimit ville det for det første give de fleste mulighed for at kunne vokse i samme tempo som de "dygtige" og erfarne spillere, og for det andet ville det give os alle en mulighed for at bruge mere tid på selve spillet med angreb osv.

Men som du selv siger... Så må man forholde sig til de instillinger der kommer til den enkelte verden. Og kan man ikke lide dem, så behøver man jo ikke spille. Det var ikke en kritik som sådan af indstillingerne, men mere hvad jeg egentlig bare selv ønsker det skal se ud :)

Og så til det med at man sagtens kan kæmpe sig op selvom man starter senere i spillet... Det er jeg bestemt enig i, men nogle verdner er det en hel del nemmere end andre.

Jeg synes også at lukkede stammeskift ikke er en mulighed. det dur bare ikke. Det kan man simpelthen ikke have som en indstilling i et krigsspil. Men det er bare min mening.
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg giver dig helt ret i witch at det er andre faktorer der afgører hvem der vinder i sidste ende. Det jeg bare prøvede at argumenterer for var, at de spillere der slet ikke farmer har en meget lille chance for at være med hvor det gælder.

Og så at farming personligt for mig er et kæmpe irritationsmoment. Det kræver en masse tid, og hvis der var farmlimit ville det for det første give de fleste mulighed for at kunne vokse i samme tempo som de "dygtige" og erfarne spillere, og for det andet ville det give os alle en mulighed for at bruge mere tid på selve spillet med angreb osv.

Men som du selv siger... Så må man forholde sig til de instillinger der kommer til den enkelte verden. Og kan man ikke lide dem, så behøver man jo ikke spille. Det var ikke en kritik som sådan af indstillingerne, men mere hvad jeg egentlig bare selv ønsker det skal se ud :)

Og så til det med at man sagtens kan kæmpe sig op selvom man starter senere i spillet... Det er jeg bestemt enig i, men nogle verdner er det en hel del nemmere end andre.

Jeg synes også at lukkede stammeskift ikke er en mulighed. det dur bare ikke. Det kan man simpelthen ikke have som en indstilling i et krigsspil. Men det er bare min mening.

farmningen har bare været en del af spillet helt fra v1/2 dengang brugte man scripts eller gjorde det manuelt, nu har innogames gjort det lettere for alle ved at lave farm assist og konto manager, der gør at de fordele scripts kunne give tidligere, nu bliver mere lige for alle
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
farmningen har bare været en del af spillet helt fra v1/2 dengang brugte man scripts eller gjorde det manuelt, nu har innogames gjort det lettere for alle ved at lave farm assist og konto manager, der gør at de fordele scripts kunne give tidligere, nu bliver mere lige for alle

Ja, mere lige for alle hvis man da ellers har plus konto med farmassistent
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
altså man kan jo aldrig tvinge folk til at købe plus det er op til hver enkelt.
men sådan var det jo også fra starten af tw....

jeg spillede selv min første verden uden plus....i dag vil jeg for mageligheden ikke undvære dem....for det er bare lige lidt lettere, specielt hvis du har mange byer.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja ved godt mange ikke kan dem også derfor jeg liger guides ind i stamme forum hvargan jeg ved der er folk der ikke kan
backtime kan alle når de først lige ved hvad det er folk tinger bare ikke over det er en mulihed

og med minder du køre med Internet Explorer så kan alle ander køre med t metode opra er bare den beste til det


og man kan jo tvinge folk til at bruge plus hvis der er en server som man kun kan komme ind på med plus så har men selfølig muliheden for ikke spille den der køre også speed server hvor man skal havde plus for at spille dem

aldt er mulidt det er kun at folk siger hvad de garne vil havde


jamen se jeg har IKKE t train på min pc for opera ****er up. men jeg kan ved gud godt snipe alligevel. men mange kan ikke, det er faktum.
prøv at spørg rundt hvad forskellige udtryk i tw betyder, så som dodge, snipe, backtime, cleane osv, du vil blive forbløffet over hvor mange der ikke har styr på de udtryk.

Men man kan altså sagtens starte senere i spillet og stadig kæmpe sig op, det er spørgsmål om spil stil, evne og hvad der ellers sker i den verden.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja ved godt mange ikke kan dem også derfor jeg liger guides ind i stamme forum hvargan jeg ved der er folk der ikke kan
backtime kan alle når de først lige ved hvad det er folk tinger bare ikke over det er en mulihed

og med minder du køre med Internet Explorer så kan alle ander køre med t metode opra er bare den beste til det


og man kan jo tvinge folk til at bruge plus hvis der er en server som man kun kan komme ind på med plus så har men selfølig muliheden for ikke spille den der køre også speed server hvor man skal havde plus for at spille dem

aldt er mulidt det er kun at folk siger hvad de garne vil havde

man skal normalt ikke bruge plus for at komme ind på speed serverne med mindre man kommer for sent så der er fyldt de antal pladser der er sat ind i en verden.

altså nu bruger jeg ikke ie og jeg bruger heller ikke train overhovedet, jo måske lige mens man kun har 10-15 byer, men der efter nej.....der dur det bare ikke....
 
Top