Verdensindstillinger & deres fordele/ulemper

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Man behøver ikke at være off for at farme, deff-spillere kan sagtens følge med.

Problemet bliver dog når adlingen skal begynde.

Det er sgu ikke særlig skræmmende for folk at der kommer 3k deff forbi som alligevel kan nemt nakkes. Derfor der kommer den store forskel i længden på spillere som adler byer som allerede er klar til at uddanne tropper eller BB-byer som skal bygges op i 4 uger før de kan bruges til noget.

Farmlimit er skam noget jeg godt kan lide, det giver skam nogle fordele for nogle og ulemper for andre... men når det kommer til stykket vil folk som stadig kun adler BB-byer ryge bagerst i køen.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man behøver ikke at være off for at farme, deff-spillere kan sagtens følge med.

Problemet bliver dog når adlingen skal begynde.

Det er sgu ikke særlig skræmmende for folk at der kommer 3k deff forbi som alligevel kan nemt nakkes. Derfor der kommer den store forskel i længden på spillere som adler byer som allerede er klar til at uddanne tropper eller BB-byer som skal bygges op i 4 uger før de kan bruges til noget.

Farmlimit er skam noget jeg godt kan lide, det giver skam nogle fordele for nogle og ulemper for andre... men når det kommer til stykket vil folk som stadig kun adler BB-byer ryge bagerst i køen.

Ja, det har du naturligvis helt ret i. Tager man kun barbarbyer, så er der lang vej igen. Og ja... selvfølgelig har det en meget stor betydning, hvordan man vælger at gribe spillet an. det benægter jeg jo heller ikke. Jeg synes bare sagtens når man nu alligevel laver verdner med forskellige indstillinger, at man også godt kontinuerligt en gang imellem kan lave en verden med en lav farmlimit. For at tilgodese de spillere der ikke har meget tid til farming. Ikke at det betyder de spillere så ville vinde en verden alligevel, for som du selv siger er der mange andre ting der spiller ind. Men det vil i hvert fald give dem nogle bedre muligheder
 
Top