Version 6.0

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Version 6.0 af Tribal Wars er blevet testet færdigt, så vi vil gerne oplyse jer om de ændringer og betydninger det har.

Indtil videre har det kun betydning for V4 når den går i luften, men der er muligvis enkelte ændringer i loggen herunder, som bliver lagt på de ældre verdener. Vi holder jer selvfølgelig opdateret herom. ;)


- Militærlejre:
Stammer kan nu bygge Militærlejre. Stammemedlemmer kan sende hære af tropper ind i militærlejren. Når en hær ankommer, kan den beordres til at angribe eller støtte enhver by. Kun ejeren af hæren kan give ordrer til hæren.
For at bygge en militærlejr skal stammemedlemmer donere guldmønter.

- Login:
Login processen er blevet forbedret.

- Medaljer:
Hver eneste spiller kan nu opnå forskellige medaljer, f.eks. for at have dræbt flest enheder pr. dag (”Dagens Angriber”), eller for at have nået top 100 i verdenens rangliste. Medaljerne er udstillet i hver spillers profil. Der kan du også finde en liste over medaljer du har opnået på andre verdener. Dette kan dog blive slået fra i hver spillers indstillinger, hvis du ønsker at skjule dine egenskaber. ;)

- Adleplanlægger for stammer og deres allierede:
En stamme og dets allierede kan nu koordinere adlinger på en bedre måde. Hver spiller kan reservere en by, og de andre stammemedlemmer og allierede vil få en notifikation, når de prøver at angribe den by.
Du kan dele den reserverede by med ethvert andet stammemedlem, på samme måde som delt stammeforum.

- Stammeforum:
Mulighed for at forhåndsvise en postering før den godkendes.

- Kortet: Ændret farve af ”Andre byer” til en mere særpræget farve.
Popup-muligheder er flyttet fra bunden af det store kort til den højre side.

- Repræsentationstilbud:
Når der afvises et repræsentationstilbud, vil navnet af forespørgeren nu blive vist i konfirmationsdialogen.

- Stammeforum:
Stammemedlemmer med interne forumrettigheder har ikke længere adgang til betroet medlemsforum.
Stammelederene skal tilføje denne rettighed udtrykkeligt for hver enkelt medlem.

- Simulator:
Hvis spioner har opdaget en kirke i en forsvarers by, er det også markeret i simulatoren, når spilleren starter det, ud fra spionrapporten.

- Notifikation E-mails:
En spiller kan vælge en mulighed til at blive informeret via email (fra indstillingerne), når et lager i hans by er fyldt. Denne notifikation vil også blive sendt en enkelt gang til inaktive spillere.


Dette kan du glæde dig til, hvis du har Plus Konto:


- Mobilversion af Tribal Wars:
Når man går ind på tribal Wars med en mobiltelefon såsom iPhone eller Android, vil man få en komplet rekonstruktueret version af Tribal Wars. Du kan gå ind i de fleste funktioner af den normale version, men tilpasset til mindre skærme af mobiltelefoner.

- Rekruttering:
Bygrupper vises nu på rekrutteringssiden.

- Forsvars forespørgsel support-værktøj:
Du kan forespørge mere forsvar hurtigere, ved at lade spillet generere en BBKode for dig af indkommende angreb, ved at trykke på SOS-ikonet ved siden af angreb.

- Kvikbar:
Ændret standardindstillinger af kvikbaren. Den indeholder nu rekrutteringssiden.

- Kortet:
Tildeling af farver til byer er blevet omarbejdet.
* Du kan tildele farver til dine egne bygrupper.
* Du kan oprette ”farvegrupper”, f.eks. grupper i hvilken du kan tilføje spillere og/eller stammer, og tildele forskellige farver til hver gruppe.

- Reservere en by via kortet.
- Reserverede byer er markeret som reserveret på kortet.

- Oversigter:
Forbedret design af fanerne til at skifte til oversigterne.

- Bygruppeændring i oversigter:
Måden, hvorpå grupper bliver tilføjet og fjernet fra bygrupper, er blevet forbedret.
 
Senest redigeret:

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
bliver sku helt godt:p
nu bliver i jo så næsten nød til at fortælle hvornår v4 går i luften ;) ??
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Glæder mig... dels til 6.0, dels til v4...

Trænger til en frisk start :)

Men 6.0 lyder meganice! Især for os med plus :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
glæder mig mega meget nu :D Det lyder mega fedt :D

Men er der nogen der ved noget om, om den kommer på den internationale ved den næste verden der kommer??
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Den er allerede kommet den 22/2 for både verden 47 og 48 på .net om jeg husker ret...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hehe fik selv mail om det fordi jeg tidligere har spillet for sjov på .net. Så siden du spurgte ;)

Men jeg overvejer om jeg igen skal til at spille på danske servere, da jeg har fundet mange gode venner på .no. De danske er meget stille og kedelige, hvilket dog kan skyldes den manglende CM i over ½ år :( Men tror jeg giver det en chance for at se om der er nogen der er interesseret i en smule god gammeldags dyst i en kriger verden
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hehe fik selv mail om det fordi jeg tidligere har spillet for sjov på .net. Så siden du spurgte ;)

Men jeg overvejer om jeg igen skal til at spille på danske servere, da jeg har fundet mange gode venner på .no. De danske er meget stille og kedelige, hvilket dog kan skyldes den manglende CM i over ½ år :( Men tror jeg giver det en chance for at se om der er nogen der er interesseret i en smule god gammeldags dyst i en kriger verden

Hehe der er allerede afgørende krige for hvem der skal vinde serveren igang på v. 1 og 3 ;) Ved ikke med 2 følger ikke med i den mer..
 
Top