Ingen Bug Version 7.0

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Efter denne Version 7.0 opdatering, er der IGEN samtlige script´s der ikke virker...

Bliver det fikset ?, eller er det noget vi os skal betale os til :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Efter denne Version 7.0 opdatering, er der IGEN samtlige script´s der ikke virker...

Bliver det fikset ?, eller er det noget vi os skal betale os til :rolleyes:

Betale ?
Hvorfor vil du til at betale for at få scripts til at virke ?
Synes at det ville være spild af penge :).
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Betale ?
Hvorfor vil du til at betale for at få scripts til at virke ?
Synes at det ville være spild af penge :).

Gå ind i oversigt og derefter trykker du på Konto manager og tjek hvad der står så kan du måske forstå hvorfor, og kan sige det fra nu af, det ser ikke godt ud :s
 

gollum

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis man læser rundt på .net forum, lader det ikke til at der fundet en løsning på mass recruit scriptet, ud over at betale til inno.. ;-/
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvis man læser rundt på .net forum, lader det ikke til at der fundet en løsning på mass recruit scriptet, ud over at betale til inno.. ;-/

Det er derfor jeg hentyder til konto manager.

I konto manager står der at en program automatisk vil bygge tropper til dig efter en indtalsation som du laver til din off eller deff by.

Ps. indtalsation = en hær hvor du selv vælger antal af enheder.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvis man læser rundt på .net forum, lader det ikke til at der fundet en løsning på mass recruit scriptet, ud over at betale til inno.. ;-/

Der findes skam mass recruit script, det er kun den "samlede" der ikke virker længere, brug den her, eneste minus er du ska dele dem op i flere links f.eks. Def. og Off. men ellers kører det fint ;)

javascript: var configuration=[0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; var archers = true; var units; var unitsNET; var costs; function arrayMin(array) { var value = array[0]; for (var t = 1; t < array.length; t++) { if (array[t] < value) { value = array[t]; } } return value; } function linearDivideArray(array1, array2) { var value = []; if (array1.length == array2.length) { for (var t = 0; t < array1.length; t++) { if (array2[t] != 0) { value[t] = array1[t] * 1.0 / array2[t]; } else { value[t] = 0; } } } return value; } function linearAddArray(array1, array2) { var value = []; if (array1.length == array2.length) { for (var t = 0; t < array1.length; t++) { value[t] = array1[t] + array2[t]; } } return value; } function getUnitId(unit) { for (var t = 0; t < units.length; t++) { if (unit == unitsNET[t]) { return t; } } return -1; } function getTable() { var candidates = document.getElementById('mass_train_table'); return candidates; } function getQueue(record) { var value = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; for (var u = 3; u < record.cells.length; u++) { try { value[u - 3] = parseInt(record.cells.childNodes[1].childNodes[1].firstChild.title, 10); } catch (e) { } if (isNaN(value[u - 3])) { value[u - 3] = 0; } } return value; } function getResources(record) { var value = [0, 0, 0, 0]; var res = record.cells[1].textContent.split("\n"); var farm = record.cells[2].innerHTML.split('/'); value[0] = parseInt(res[1].replace(".", ""), 10); value[1] = parseInt(res[2].replace(".", ""), 10); value[2] = parseInt(res[3].replace(".", ""), 10); value[3] = farm[1] - farm[0]; return value; } function getProduced(record) { var value = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; for (var u = 3; u < record.cells.length; u++) { try { value[u - 3] = parseInt(record.cells.childNodes[1].textContent.split("\n")[2], 10); } catch (e) { } if (isNaN(value[u - 3])) { value[u - 3] = 0; } } return value; } if (document.URL.match('screen=train') && document.URL.match('mode=mass')) { var records = getTable().rows; if (archers) { units = ['spear', 'sword', 'axe', 'archer', 'spy', 'light', 'marcher', 'heavy', 'ram', 'catapult']; unitsNET = ['Spear Fighter', 'Swordsman', 'Axeman', 'Archer', 'Scout', 'Light Cavalry', 'Mounted Archer', 'Heavy Cavalry', 'Ram', 'Catapult']; costs = [[50, 30, 10, 1], [30, 30, 70, 1], [60, 30, 40, 1], [100, 30, 60, 1], [50, 50, 20, 2], [125, 100, 250, 4], [250, 100, 150, 5], [200, 150, 600, 6], [300, 200, 200, 5], [320, 400, 100, 8]]; } else { units = ['spear', 'sword', 'axe', 'spy', 'light', 'heavy', 'ram', 'catapult']; unitsNET = ['Spear Fighter', 'Swordsman', 'Axeman', 'Scout', 'Light Cavalry', 'Heavy Cavalry', 'Ram', 'Catapult']; costs = [[50, 30, 10, 1], [30, 30, 70, 1], [60, 30, 40, 1], [50, 50, 20, 2], [125, 100, 250, 4], [200, 150, 600, 6], [300, 200, 200, 5], [320, 400, 100, 8]]; } for (r = 1; r < records.length; r++) { var subconf = []; var total_costs = [0, 0, 0, 0]; var i; var resources = getResources(records[r]); var queue = getQueue(records[r]); var produced = getProduced(records[r]); for (i = 0; i < units.length; i++) { subconf = configuration - (queue + produced); if (subconf < 0) { subconf = 0; } for (var j = 0; j < 4; j++) { total_costs[j] += costs[j] * subconf; } }; var factor = arrayMin(linearDivideArray(resources, total_costs)); if (factor > 1.0) { factor = 1.0; } for (i = 0; i < units.length; i++) { var number = subconf * factor; if (number < 0) { number = 0; } if (number != 0) { if (records[r].cells[3 + i].childNodes[3]) { var ibox = records[r].cells[3 + i].childNodes[3]; try { ibox.value = parseInt(number, 10); } catch (e) { alert(e); } } } } } stop(); } else {alert('Script only works on the mass recruitment page'); }
 
Top