Version 7.4

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
<font face="trajan pro"><font size="5">TribalWars Version 7.4</font></font>
Opdateringen vil ske Torsdag d. 25/8.

<u><b><font face="trajan pro"><font size="4">Nye funktioner</font></font></b></u>
- Tilføjet en "Begrænset farming" verdens indstilling. Når slået til, vil spillere kun kunne farme en bestemt maximum mængde af råstoffer inden deres tropper ikke længere vil hente råstoffer efter et vellykket angreb på en anden landsby. formularen for maximum mængden af råstoffer der kan farmes pr. 24 timer er (dage_på_verden + antal_af_landsbyer) * X (X er pt. 1000, men dette bliver måske ændret efter live test). Hvor meget du har farmet er baseret på de sidste 24 timer og opdateres en gang i timen. Grænsen vil blive ved med at stige baseret på din tid på verdenen og antallet af landsbyer indtil den når en maximum grænse - indstillelig pr. verden.
- [PK] Du vil nu kunne filtrere navnene på indkommende angreb efter tekst fra den Indkommende Oversigt ved at trykke på søge ikonet () i Kommando kolonnen. Eksempel på brug: filtrer efter ordet "adel" for at finde angreb du har ændret titel på efter at havde genkendt dem som at indeholde adler.

<u><b><font face="trajan pro"><font size="4">Andet</font></font></b></u>
- At søge efter en rang laver end det totalle antal spillere på en verden vil nu føre dig til den sidste side Ranglisten der viser spillere.
- [PK] Tilføjet en ikon-vælger til kvikmenu genstande hvor fra du kan vælge enhver af enheds eller bygnings ikonerne.
- [PK] Tilføjet mulighed for at vælge "transparent" som baggrunds farve når du vælger visuelle indikatorer til dine egne landsby grupper på kortet.
 
Senest redigeret af en moderator:

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
omkring det med farmning, vil det så sige at jeg kan farme på v8 maks 58.000 byer på 24 timer ?

regnet ved at severen har været oppe i 55 dage (jeg var med fra start) + de 3 byer jeg har * 1.000 som er indstillingen.

eller tager jeg fejl her?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Bruges dine dage og antal byer som eksempel, så ja det vil svare til på en verden hvor den indstilling er slået til, at du vil kunne farme maks. 58.000 råstoffer pr. 24 timer.
Om en uge vil du så kunne ligge 7 dage til og de byer du evt. har adlet og farme et højere antal råstoffer :)

Men det skal nævnes det er en ny indstilling der KAN sættes til :)


Og killermachine, annonceringen er kommet lidt før tid, den er skrevet til først at blive annonceret lidt senere. Du har ret i der ikke er d. 25. på torsdag :eek:
 

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja det er jo så hvad jeg ville kalde et selvmål.
Men ok jeg sparer da gerne de penge på plus og farm assist da det vist skulle være overkommeligt at farme den mængde uden.
 

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Begrænset farming? - Jeg håber virkelig ikke i har i sinde at indfører det her nogensinde.. Hvorfor begrænse de flittige, i stedet for at udvikle den anden gruppe?

Det her svarer jo til et universitet fortæller sine flittige elever at de max må læse 1 faglig bog om ugen, så de ikke får en fordel over de mindre flittige. Altså begrænse en motiverende faktor, som gør at mange investere tid og energi i jeres spil. Det er vel i det i har af mål, som firma?

Som at sige Innogames max må tjene et hvis antal kr om dagen, hvad tror i der så sker med de mennesker som er motiveret og engageret for at øge deres indtjening gennem udvikling og hårdt arbejde. Det er hvad der driver størstedelen af det danske samfund. At høste profitten af flittighed.


Hvad med at udvikle vores ellers glimrende farmassistent? Orary har lavet et ganske glimrende forslag under Nye forslag, som vil gavne dem som kun er på korte perioder ad gangen.


Begrænser i de motiverende faktorer, må i forvente at folk mister lysten til at investere i TW.

Jeg ved at vi flere der vil kigge sig om efter alternativer , hvis dette bliver en realitet.

Jeg håber i vil tage det op til debat og tænke det igennem.

Mvh.

cire
 
Top