Version 8.27.1

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Opdatering til 8.27.1

Kære spillere

Der vil ske en mindre opdatering af spillet på Tirsdag, d. 30. september, mellem 11:00 og 12:00
Ændringerne er fortrinsvis fokuseret omkring forbedringer af de dynamiske grupper, som følge af forslag og feedback vi har modtaget fra jer spillere.
Som altid, så vil verdenerne være utilgængelige i et par minutter.

Fortæl og meget gerne herunder i tråden, hvad I synes om indholdet af denne opdatering!


Forbedringer til dynamiske grupper


  • Et filter blev tilføjet for religion, hvis kirker er aktive på verdenen.
  • En valgmulighed er nu til stede, så "tropper" udenfor landsbyen nu også kan filtreres.
  • En "inget flag" mulighed blev tilføjet til "flag"-filtret.
  • En advarsel vil blive vist, hvis dine filter valg skaber en konflikt.
  • Når du går til gruppeoversigten vil det du senest benyttede nu blive husket (dynamisk eller manuel grupper).
  • Filtrene indeholder nu flere sammenligningsmuligheder.
  • Du kan nu ophæve ethvert filter.

Andet


  • Handelsmanden (plusfunktion til at bytte råstoffer med) vil nu blive vist øverst i tilbudene, uanset ratio.
  • Afbrydelse af kommandoer vil ikke længere genopfriske siden.
  • Det er nu muligt, at specificere en gruppe af landsbyer, der ikke skal sendes råstoffer til i lagermanageren.
  • Råstoffer der mangler til mønter, pakker og udforskninger vil nu blive vist med rødt.
  • I tilfælde af tilbud omfattende flere flagm så kan du nu acceptere en del af tilbudet, hvis du ikke har det nødvendige antal.
  • Manuel farvning på kortet opdateres med det samme og der er ikke længere behov for manuel genopfriskning af siden.
  • BB-koden "spoiler" kan nu gives en titel.
    HTML:
    [spoiler=Titel]Tekst[/spoiler]
  • Fejlrettelser og tekstforbedringer.
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sun, den der er under andet.

funktionen i kontomanager, den der hedder "lager" er super smart.

Dog har jeg et lille forslag til innogames.

for der er en lille træls ting, for når man bruger den funktion så får man en rapport for hver hold handelsmænd, det kan hvis man har mange byer, blive rigtigt mange rapporter, disse kan man naturligvis sortere fra i filter under rapporter.
Der er bare lige den detalje, at det sker at man har brug for at flytte råstoffer for hurtigt at få bygget mure op efter angreb, eller for hurtigt at lave en adelsmand, og sætter man så filteret til, så bliver disse rapporter jo også sorteret fra.

Kunne de mon ikke lave, i lighed med sorteringen af rapporter hvis du bruger farm assist, at rapporter fra en lager funktion blev smidt i en tilsvarende mappe.....

please

undskyld hvis det blev postet i forkert tråd.....synes bare det var lettere at forklare hvor du beskriver det
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvilken fordel det er der vil være ved dette, hvad det er du bruger de rapporter til i den situation. Kan du forklare det lidt nærmere?

Er der andre der mener det vil være en klar forbedring, hvis dette kom med? :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
undskyld jeg ikke har svaret før.

Men altså når du blot normalt sender råstoffer rundt for at balancere dem, er det meget ligemeget, hvor de kommer fra og til, derfor en fordel at sætte filter på rapporter, således, at du ikke får seriøst mange rapporter hvis du har en pæn slat byer.

men er du nu under angreb, og fjenden river en mur eller andet, så sender man også råstoffer for at bygge bygningerne hurtigt, og de rapporter er gode at få, så man hurtigt få bygningerne på plads igen. Men sætter du filter på rapporter, så får du altså enten ALLE eller INGEN.....

gav det mening nu?
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Angående disse dynamiske grupper..
I love it .. som Ole Henriksen ville sige det .. :D Det er rart når spillet gøres mere flydende og nemt at spille.
Men, for der er et men.

Når jeg så planter et adels ikon over byen på kortet, så forsvinder ikonet når jeg sender den sidste adelsmand på togt.
Det er godt nok belastende.
Jeg havde førhen adels-ikonet over min by med adler, og den var nem at finde for den forsvandt ikke.
Så pt. er denne dynamiske gruppe ting jo komplet ubrugelig, og dybest set bare mere forvirrende end til gavn.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Hov, jeg glemte helt noget andet..
Filtrene på rapporterne..
Super.
Dem har jeg sukket efter længe, så rart at se dem implementeret.
 
Top