Version 8 Forslag

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det er nu på tide, at komme med forslag til en eventuel Version 8.

Vi vil gerne høre jeres forslag, til hvad i mener kunne bidrage til en ny version.

Det skal dog siges, at denne version ikke vil have det mest banebrydene indenfor design, så det er mest game-play ændringer, der bliver taget i betragtningen.
Dog kan alle forslag stadig forekomme.

Vi glæder os til at hører jeres forslag.

image.aspx
 
Senest redigeret af en moderator:

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
På forsamlingspladsen. Indkommende angreb bliver vist under egne angreb. Jeg ville se det som en stor forbedring bl.a. når der skal dodges at det var omvendt :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Måske at man gjorde, så ikke plus spillere, kan se hvem de angriber mod, og hvornår det lander, på landsbyen (altså ligesom plus kan se det), istedet for at gå ind på forsamlingspladsen. Tror nok ikke i gør det, men det er da et forsøg værd :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Man kan jo ignorer indkommende.

Ville være lækkert hvis man også kunne ignorer udgående angrib, så man ikke skal slette 2000 fake rapporter, iblandt de 100 "real" angreb.

Nu kørte vi en aktion for ikke så lang tid siden hvor jeg sendte omkring 4000 fakes.
er altså trist og skulle sidde og slette alle de rapporter :p
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Man kan jo ignorer indkommende.

Ville være lækkert hvis man også kunne ignorer udgående angrib, så man ikke skal slette 2000 fake rapporter, iblandt de 100 "real" angreb.

Nu kørte vi en aktion for ikke så lang tid siden hvor jeg sendte omkring 4000 fakes.
er altså trist og skulle sidde og slette alle de rapporter :p

du ved godt du kan lægge filter ind på rapporter ikke????
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
en ting jeg synes ville være fedt, er hvis man lige som når man skal anmode om at sende råstoffer mellem egne byer, hvor man kan vælge med et flue ben om det er træ, ler eller jern, at man også kunne det når man vil bede om support tropper til en by, således at man f.esk. kan sætte flue ben, om det skal være spyd, svær, tk eller hvad man nu ønsker.....gerne hvis antal også nemt kunne for indstilles....ville være super dejligt
 

cowiee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt tænke mig hvis man kunne skifte imellem sine byer ved brug af piletasterne fx ligesom på http://wulffmorgenthaler.dk hvor man kan skifte imellem de forskellige striber med piletasterne.

Og så har jeg ikke forstået hvorfor man ikke kommer helt ind til byoversigten ved brug af oversigt --> kommandoer --> trykker på sin egen by :S

En sidste ting - når gennemsnittet i point udregnes af ens byer hvorfor regner den så kun de xx antal sidste byer og ikke allesammen?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjoe... jeg ved ikke lige så mange genvejstaster til spillet i forvejen, men ideen er god syntes jeg.

Det sidste forstår jeg ikke helt. Det kan selvfølgelig hænge sammen med jeg ikke spiller så længe i en verden, men: Er det ikke bare fordi spillet kun opdaterer points med et tidsinterval? Altså ligesom når du erobrer din første by og du med det samme står til 2 byer, men dit gennemsnit er det halve af din hovedbys fordi dine samlede point ikke opdateres øjeblikkeligt?
 

orary

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg så gerne en funktion der gav overblik over hvor mange tropper jeg har i en andens by som jeg støtter.

Hvis jeg har sendt opbakning fra 100 byer til 1 by (som tilhører en anden) så skal jeg manuelt gå igennem alle 100 byer for at finde ud af hvor mange tropper jeg har placeret i byen.
Det ville være dejligt hvis jeg fik den info når jeg går ind på den by jeg har støttet.
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg så gerne en funktion der gav overblik over hvor mange tropper jeg har i en andens by som jeg støtter.

Hvis jeg har sendt opbakning fra 100 byer til 1 by (som tilhører en anden) så skal jeg manuelt gå igennem alle 100 byer for at finde ud af hvor mange tropper jeg har placeret i byen.
Det ville være dejligt hvis jeg fik den info når jeg går ind på den by jeg har støttet.

Findes den funktion ikke allerede når man er ude på kortet og kigger på byen ? :huh:
 

cowiee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det sidste forstår jeg ikke helt. Det kan selvfølgelig hænge sammen med jeg ikke spiller så længe i en verden, men: Er det ikke bare fordi spillet kun opdaterer points med et tidsinterval? Altså ligesom når du erobrer din første by og du med det samme står til 2 byer, men dit gennemsnit er det halve af din hovedbys fordi dine samlede point ikke opdateres øjeblikkeligt?

Her tænker jeg på hvis du fx har 193 byer hvoraf 191 er fuldt udbygget, og de resterende 2 fx er på 3xxx points. Så syntes jeg ens points falder markant i forhold til det samlede. Jeg har også prøvet hvor 2 ud af de sidste 10 points var lidt højere end de resterende, hvilket også gav udfald i en kraftig stigning i points.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Findes den funktion ikke allerede når man er ude på kortet og kigger på byen ? :huh:

Jo for egne byer kan du se det samlede tal i byen, hvis du har tilvalgt de rigtige grafiske indstillinger... Har ikke lige lagt mærke til om man også kan i andres byer når man har støttet dem.

@cowiee jeg kan ikke sidde herfra og sige hvordan det ser ud på din skærm, men lad os tage dit eksembel og udregne det: 191 byer af 10.000 point + 2 byer af 3.000 point = 1.916.000 point som så deles med 193 byer i alt = 9927(,46) Det burde give noget i den størrelses orden du ser. hvis det afviger herfra så vil jeg gerne se screenshots, så support har noget at gå videre med. Tror egentlig helst de vil have en ticket. Men en god ting er at vente mindst en time efter din sidste pointændring (bygget bygning i en af dine byer eller landsby erobring) Husk på at bugs nemmest fjernes ved at indrapportere dem ;)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
en tanke fra mig.....

når man har indkomne angreb kan man vælge at ignorer de man f.eks. mener er fake

var det ikke muligt at man kunne lave den ignorer funktion på udgående angreb, for når jeg sender angreb og gerne vil have et overblik over hvor meget jeg har sendt, er det trælst at skulle forbi alle de fake angreb først....under og efter
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
en tanke fra mig.....

når man har indkomne angreb kan man vælge at ignorer de man f.eks. mener er fake

var det ikke muligt at man kunne lave den ignorer funktion på udgående angreb, for når jeg sender angreb og gerne vil have et overblik over hvor meget jeg har sendt, er det trælst at skulle forbi alle de fake angreb først....under og efter

Tror godt man kunne det med et script eller noget der ligner det :)
 
Top