Vi glæder os i denne tid...

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jul.png


Julen er på vej og vi GLÆDER os! :xmas biggrin:

Nu er der kun 10 dage til juleaften :xmas eek:
I teamet glæder vi os til at skulle give jer en lille julegave, vi glæder os til snart at skulle kåre vinderne på endnu en verden og til at vi næste år starter classic serveren op igen med et BRAG af en runde. Og naturligvis til juleaften med familien :xmas smile:


Vi vil også RIGTIG gerne hører hvad I glæder jer til her i december og til jul!
Faktisk så gerne, at vi vil give en ekstra julegave til ALLE der deltager OG giver en ekstra EKSTRA gave til 3 tilfældigt udtrukne mellem jer.


Det eneste I skal for at være med i denne konkurrence er, at fortælle hvad I glæder jer til.
Man må gerne poste flere gange, men der er ikke ekstra gaver for ekstra indlæg :xmas wink:
Alle der har postet senest d. 24. december kl. 10:00 er med.

Det er tilladt at pynte sit indlæg med billeder, med flotte farver og flot skrift og alt andet I kan finde på for at gøre det EKSTRA julet! :xmas biggrin:


Skriv meget gerne i jeres indlæg, til hvilken konto og på hvilken verden I vil have jeres gave, så kan vi nemlig få givet den til jer meget hurtigere d. 24. december!! :xmas cool:



Rigtig god december til jer alle og GLÆDELIG JUL (snart)!

Tribal Wars teamet

<tbody>
</tbody>


 

sjaske

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg glæder mig til min julegave fra TW og at der åbner en ny classic :xmas cool:

/Sjaske v25
 
Senest redigeret:

Bruce Banner

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg glæder mig til at support slipper hemmelighederne løs på v24 da den verden allerede er færdig, der er ikke mere at kæmpe om..:D
 

amateur

Nybegynder
Reaktionsscore
0
glæder mig til hvad tw finder på af gaver , så selvfølgelig os jul ,og nytår ;)
hov har da os fødselsdag ind imellem , men når man kommer op i årene går man ikke det vilde op de dage :D
 

tiger9094

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Glæder mig til men gave på v25
Og at v24 afsluttes så vi kan spille v25 100 procent ;-)
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Glæder mig til at V22 er slut, så jeg kan fokusere lidt mere på skolen :rolleyes:

MikeyTheFreak / Casual....
 
Senest redigeret:

AndersXD

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg glæder mig til min dejlige julefrokost med familien:)

VERDEN 25
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg glæder mig til julefreden i tw, så alle kan nyde julen med familien uden at tænke tw.

vh Witchdk v25
 

pipfugl

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg glæder mig til Starwars på onsdag, diverse komsammen med venner op til jul, og til nok en jul i familiens skød hvor jeg for lov at stå for julefrokosten, mens konen laver maden juleaften. Julen er også startskudet til slutspillet i Am. fodbold, og den hjemlige ishockey liga nærmer sig også så småt. Bagefter venter sommeren........ og så er det snart Jul igen, og Det glæder jeg mig rigtigt meget til! :)
 

Humfrey

Junior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg glæder mig til der starter en classic op

jeg glæder mig også til at juleræset er slut så man kan "nyde" julen
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg glæder mig til at glæde mig, for det glæder mig at glæde mig til at glæde mig. Glæden ved at glæde sig til at glæde andre, glæder mig også rigtig meget. Alt er så glædeligt i den glædelige jul.
 

Okkenok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg glæder mig til at arbejde hele julen, og sikre at folk kommer sikkert frem og tilbage til julehygge med familien...
V25...
 

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hmm glæder mig vist mest til juleaften - ren selvforkælelse den ene halvdel af dagen og ren hygge med venner og familie den anden :cool: Og så nok bare til at se folks ansigter når de åbner deres gaver

jul-gran.jpg
 

Linekaehne

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg glæder mig til Star Wars på fredag, og jeg glæder mig til at fejre min fødselsdag d. 24, med venner og familie :) Og jeg glæder mig til at se hvad Lasselc finder på at give mig i gave ;) :xmas smile:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
MANGE TAK til alle dem der har deltaget!
Det har været dejligt at læse hvad I glæder jer mest til :)

I vil alle modtage 3 dages premiumkonto, og 3 af jer vil derud over modtage en 15 % råstofpakke.
Gaverne vil kunne findes i jeres inventar inden året er omme og hvem de heldige 3 er vil blive annonceret her i tråden så snart de er udtrukket.

De der endnu ikke har fået skrevet i deres indlæg til hvilken konto og på hvilken verden de ønsker deres gave(r) har dermed en chance mere for at nå det :)

GLÆDELIG JUL!
 
Top