Vi på .no utfordrere dere danskepølser til kamp nå på neste .no `s hp

bolle-bollerud

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:tw_paladin: Tenkte det kunne vært morro og fått til en skikkelig hp server når neste hp starter på .no , en stor fight om hvem som er best i skandinavia . skjønner at noen av dere er litt skeptiske som altids starter med 2 byer :D

sansyneligvis har ikke dere danskepølser noe sjangs mot oss på .no men hade jo vært morro og se om det er noen dansker som duger der borte .

vi skal utfordre disse svenske bananskrellerne også , men vi startet med dere pølser på tvers over havet ... håper dere stiller sterkt opp mot de norske og jeg kommer tilbake med start dato til dere som er hypp på og prøve dere mot de sinnsyke norske spillerne!!!!!!!!!!!!!!!:tw_cool:


bolle-bollerud fra bollestad
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Den dag en norsk stamme overlever længere på en dansk server end til synet af de første adler uden at have rekrutteret danskere, så skal jeg da gerne overveje ideen...

***achu!!!
Lightning strike!!!
NU!!
 

bolle-bollerud

Nybegynder
Reaktionsscore
0
bli med på neste .no hp da ketchum . skal vedde du blir adlet ut med en gang . dere har vel ett par gode på dk sakzo siden han er så tøff og patrioten . resten er dårlige . join neste hp så skal jeg vise deg hvor fort du ryker ut
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Haha jeg har vel spillet 3 gange på de norske servere og er aldrig blevet adlet ud og har altid givet en konto i fremgang videre. Selv i jeres V12 kan jeg nemt klare mig... er nået i top 10 selv om jeg startede en uge efter den verdens start. Så fort ryker jeg åbenbart ikke ut :p

Dit kendskab til danske spillere er ironisk nok ikke noget at råbe hurra for. skal jeg sige noget om de 2 nævnte er det vel at den ene farmer i meget længere tid end nogen anden på danske servere, imens den anden er dygtig til at finde en dual. Skal jeg nævne noget negativt, så er de ikke så gode til at håndtere pres fra deres modstandere sidst jeg havde den ære at spille samme verden som dem.

Men for at slå det helt fast, så kommer jeg IKKE til at spille nogen hp runde. Heller ikke nogen classic runder som de hedder her. Jeg har ganske enkelt ikke interesse for denne spilhastighed.
 

bolle-bollerud

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hehe om du er på topp 10 på .no v12 så er du på skolehaven og da skal jeg snakke med deg i chaten din nisse :) og er du ikke på skolehaven så er du ikke på topp1 fordi kjenne alle sammen . og komme seg på topp 10 selv om man startet 1 uke etter er ikke mye og skryte av ;) prøv derer heller på .no hp . skjønner dere er litt redde for spille mot oss som altids starter opp med en by . vet dere hvor dårlige daskene er ? de er så dårlige at de må starte med 2 byer :D:D
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Om jeg er skolehaven er uinteressant for min påstand som ikke var ment som skryt :p jeg spiller vel på v12 et sted imellem 25% og 50% og alligevel når jeg op i top 10. Jeg spiller almindelige verdener fordi det er det nærmeste jeg kommer på en hastighed der passer til den tid jeg har til rådighed til browserspil. Hvilket også er årsagen til at jeg ikke har spillet med 2 opstartsbyer... om du skjønner så preller din uimotståelige invitation av på meg :p Eg har noe i livet mit der heter RL og muligens så tager den mere tid end hos deg ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hva Jesper? :confused: Troede ellers at han altid lavede brugernavne som startede med stort :laugh: Eller er det en ny taktik for at genere folk såsom mig, som ikke kan tåle brugernavne som starter med småt? :p

Kunne være sjovt hvis der blevet lavet en classic/HP server for specielle hold fra Sverige, Norge, Finland og Danmark. Men som altid er lysten/viljen der nok ikke i længden, allerede svært at lave fulde hold til speed. Så at ligefrem kræve at folk skal være på liiiidt mere end de få timer der er er nok for meget :(
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Enig - det kunne nu være rigtig sjovt, men desværre nok urealistisk

Ville ellers gerne vide om det er skidt at være danskepølser? Er det mon en pendant til norske fjeldaber eller er Bolle bare ansat i Gøl eller hos Tulip og vil gerne gøre lidt reklame:p
 
Top