Vi ses Dekani

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Da jeg godt vil gi Dekani en ordenlig afsked laver jeg en tråd for ham ;)


Igår skete der nogle uheldige ting for dekani.
Håber ikke nogen kom til skade:)
Og dernæst har dekani ikke rigtig haft tid til TW da han snart skulle flytte osv.

Men en stor spiller går af.:)
Og en god fjende.
SElvom man ikke nåede og kæmpe mod ham.
OG så en stolt MMD Mand går af..

Vi ses Dekani i will miss you!:wave::wave:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Dejligt at se der er nogle som gerne giver et farvel til den som nok har formet V5 i længest tid, dog er der kommet nogle nye som former den(Kenned og Alex)

Thumps up for det Dekani har lavet i sin tid, held og lykke til den nye :D

Gætter på at der vil komme en masse rygter om hvem den nye Dekani skal være, men han nok ikke lige så spydig som den gamle, da ingen er lige så stædig som Dekani :cool:
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Farvel Dekani :)

- Nåede desværre ikke at spille så meget mod dig, men det var sjovt så længe det varede :)

God vind fremover :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaja oka, rolig nu indtil nu er jeg da stadig på V6 og dovne den lidt af :laugh:

Men er også lidt under overvejelse, fik endnu en nyhed idag om at jeg sku værre far :D haha
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jaja oka, rolig nu indtil nu er jeg da stadig på V6 og dovne den lidt af :laugh:

Men er også lidt under overvejelse, fik endnu en nyhed idag om at jeg sku værre far :D haha

Stakkels barn... men man kan da håbe at du bliver voksen med opgaven :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tillykke Dekani føler lidt med barnet og moderen..

Håber da snart vi ser dit barn i TW under navnet Dekanis øsn på 2år.. :p:cool:;):rolleyes:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Tillykke med at du skal være far Dekani :p

Samt held og lykke til dig ude i den virkelige verden :rolleyes:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg bliver vel også nødtil at ønske ham tillykke med barnet :)

Og selvfølgelig held og lykke med RL ;) Du får brug for det nu hvor tiden kommer til at gå med barnet, håber for din skyld at det bliver en dreng, da vi har brug for endnu en Dekani om 20 år ;)
 
Top