Vinderne af Classic Runde 4!

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så fik vi afsluttet vores fjerde runde af classic runden, med det nye tiltag King of the Hill.

For at vinde serveren skulle en stamme overtage så mange af disse byer inden serveren sluttede. Da to stammer har lige mange byer, vil præmierne blive delt mellem disse to.

Vinderne blev stammerne:

Tropicana (TIC) og World Domination(WD)

Begge disse stammer havde begge 5 KotH byer.

Disse stammer har hver vundet 100 plus point per spiller, i disse to stammer.

Præmierne kan hentes ved at skrive til support.



NB: Næste gang en runde bliver afsluttet med et aftalt spil/aftalt slutning, vil præmierne frafalde og serveren vil blot genstartes og ny runde startes.
 
Senest redigeret:

Ruffneck

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hehe, hadde vært digg ja :) må gjøre meg klar til ny hp som kommer på NO servern rundt hjørnet :) ZF ftw <3
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
NB: Næste gang en runde bliver afsluttet med et aftalt spil/aftalt slutning, vil præmierne frafalde og serveren vil blot genstartes og ny runde startes.

Så det du siger er, at man sagtens må ødelægge en verden som f.eks. V9 med aftalt spil, fordi i ikke sku punge ud med mere Plus og det kun ramte vores andres plus..
Men ligeså snart det faktisk går udover Inno selv, så er der et problem??

Man må da håbe jeg tager fejl der..HVA...
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Så det du siger er, at man sagtens må ødelægge en verden som f.eks. V9 med aftalt spil, fordi i ikke sku punge ud med mere Plus og det kun ramte vores andres plus..
Men ligeså snart det faktisk går udover Inno selv, så er der et problem??

Man må da håbe jeg tager fejl der..HVA...

Jeg kan ikke se at de har tabt noget, da præmien så vidt jeg kan se er blevet delt. Så det koster vel det samme? Personligt kunne jeg godt tænke mig en fairplayregel indført der kan tage sig af situationer som denne eller den nævnte på v9. En fair straf for at bryde den kunne vel være at alle implicerede får slettet deres konto fra runden eller blot får slettet deres navne når vinderne bliver kåret?
 

FireSoap

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jo jeg vil lige belyse sagen med lidt fakta.

Serveren skulle jo faktisk have sluttet den 74, der blev så taget kontakt til LiamAird om han kunne være interesseret i at stoppe den 24. om eftermiddagen, så vi kunne undgå disse julefrede og andet rod direkte op til den 27. Der var dog intet svar fra LiamAird om dette forslag.
Men kort inden jul blev der igangsat en afstemning, om hvorvidt man ønskede at fortsætte serveren til den 7. Januar. Dette var der flertal om og sådan blev det.
Men efter jule og nytårsfreden blev de 2 top stammer TIC og WD, som også var de eneste med Koth byer, enige om at samle en fred over serveren, og det fik vi stablet op. Der stod det 5v5, og aftalen lød på at ingen skulle tage en Koth by og derfor lade serveren gå uafgjort.

Nok kan man jo sige at dette er aftalt spil, men det er jo en udmærket diplomatisk løsning eftersom at LiamAird valgte at fortsætte serveren, selvom at alle dem der så ud til at vinde ikke havde tid til spillet efter den 27.
Hvorfor LiamAird opføre sig som et bette barn med sin NB kan ikke forklares til vores skyld, det var udelukkende LiamAird som valgte at fortsætte serveren selvom det var blevet gjort klart vi ville holde fred.

Mvh. Skole - Dual til Tulle003 Classic runde 4.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så det du siger er, at man sagtens må ødelægge en verden som f.eks. V9 med aftalt spil, fordi i ikke sku punge ud med mere Plus og det kun ramte vores andres plus..
Men ligeså snart det faktisk går udover Inno selv, så er der et problem??

Man må da håbe jeg tager fejl der..HVA...

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg faktisk forstår dette. But here goes!

Det går ikke ud over InnoGames som sådan, at folk bruger aftalt spil. Det går faktisk mere ud over jer, der faktisk spiller på serveren.

Det ødelægger serveren eller runden, der er i gang. Det ødelægger spillet for dem, der faktisk gerne vil spille spillet.
Det går ud over alle, der bruger/har brugt plus på/ved denne runde.
Alt det der er brugt på at spille den runde, går vel i og for sig "tabt" for spilleren, ved at topspillerne går sammen og aftaler hvordan serveren skal slutte.

Dette synes jeg personligt ikke er fair overfor sine medspillere og modstandere. Der er intet fair spil over dette.
Man må huske på, at der kom en afstemning om dette, og flertallet valgte den løsning, der blev sat i værk.

Jo jeg vil lige belyse sagen med lidt fakta.

Serveren skulle jo faktisk have sluttet den 74, der blev så taget kontakt til LiamAird om han kunne være interesseret i at stoppe den 24. om eftermiddagen, så vi kunne undgå disse julefrede og andet rod direkte op til den 27. Der var dog intet svar fra LiamAird om dette forslag.
Men kort inden jul blev der igangsat en afstemning, om hvorvidt man ønskede at fortsætte serveren til den 7. Januar. Dette var der flertal om og sådan blev det.
Men efter jule og nytårsfreden blev de 2 top stammer TIC og WD, som også var de eneste med Koth byer, enige om at samle en fred over serveren, og det fik vi stablet op. Der stod det 5v5, og aftalen lød på at ingen skulle tage en Koth by og derfor lade serveren gå uafgjort.

Nok kan man jo sige at dette er aftalt spil, men det er jo en udmærket diplomatisk løsning eftersom at LiamAird valgte at fortsætte serveren, selvom at alle dem der så ud til at vinde ikke havde tid til spillet efter den 27.
Hvorfor LiamAird opføre sig som et bette barn med sin NB kan ikke forklares til vores skyld, det var udelukkende LiamAird som valgte at fortsætte serveren selvom det var blevet gjort klart vi ville holde fred.

Mvh. Skole - Dual til Tulle003 Classic runde 4.

Fakta.. Tjoh.. Det var flertallet, der valgte denne løsning - Så det var vel i og for sig jer selv, der valgte at serveren skulle fortsætte og have freden.
At det så ikke er 100%, der har stemt det samme, er vel ikke min skyld?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vil gi dig et dejligt eks. ..
V9, 3 stammer aftalte at 19 medlemmer sku vinde serveren, de var tilfreds med bare at kigge på og hjælpe til, selvom de vidste de tabte og det gik ud over alle os andre.. (Dengang vi sku samle flag eller dem der)

Der var ingen advarsler, ingen problemer eller noget og det var rent aftalt spil.. Hva er forskellen på dengang og nu?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Forskellen fra den gang og nu er, at vi dengang ændrede på koncepterne for at vinde en server, for at afhjælpe dette problem.

Det er gjort svære at lave disse aftalte spil, med ændrede indstillinger. Vi snakkede om det internt og vi prøvede at gøre noget ved dette.
Om det hjælper kan vi se på de nyere verdener med hemmeligheder. Om det så virker kan vi evaluere på bagefter og finde ud af om der er mere der skal gøres, for at vi kan undgå dette.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Af hva jeg ved er instillingerne ændret så det er blevet sværre at holde de "Flag" i den tid man skal.. Men ikke at det er blevet sværre at lave aftalt spil..

Hvis der er andre ændringer end tiden og antallet, lytter jeg da gerne :)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Så vandt jeg sku endelig en verden her i TW :laugh:
Og så fik jeg sørme også en 4 plads på ranglisten, som blev gjort muligt med hjælp fra min gode ven "Enrico87" :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Holdte sgu hårdt til sidst for "Team-Vida" til sidst :p

Men vi nappede til sidst den 3. plads som Vida fortjente, tillykke til Badsoul aka. Badmojo også for en meget flot 2. plads selvom han kørte solo :)
 
Senest redigeret:
Top