WaI. vs. Assure og Co.

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja...ved ikke om folk ved det, men den 08/8-2011 klokken 18:35 erklærede Assure krig mod WaI.! :eek: Og siden jeg kedede mig så ville jeg lave en opdate om hvad der sker p.t. Btw. så har jeg regnet Assure's Wing med, Assume, i krigen da de jo er deres Wing, siden jeg ved at alle Wings/søsterstammer støtter hinanden ? :confused:

Her er den:
Side 1:
Stammer: WaI.
Side 2:
Stammer: Assure, Assume

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1
Side 2: 0
Forskel: 1

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,799
Side 2: 0
Forskel: 1,799

chart


Den gider åbenbart ikke at ligge i en Spoiler..


Her er krigens statistik fra forumet af (Set fra WaI. forummet):
Bemærk dette er kun statistikken mellem WaI. og Assure, da Assure's Wing p.t. ikke har sendt en krigserklæring mod WaI., modsat har WaI. hellere ikke sendt en krigserklæring til Assume

2011-08-10_1534.png

Også den her...


Krigen er jo kun begyndt!
Så lad være med at skrive "ej hvor er de dårlige" eller " ej sikke lidt MBA/MBF de har" :sleep:


Tråden vil blive opdateret med en ny post på lørdag (samme tråd slf.), hvis jeg har tid :cool:

Må meget gerne kommenteres :p
 
Senest redigeret:

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
er Assure ude på selvmord? :D
sender en krigserklæring men har ikke angrebet i nu. de tænker ikke ret langt :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tænke :what:

Du må have spist søm, de har slet ikke tænkt sig om :eek:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
WaI. - 140.560

Assure - 58.231
Assume - 17.637

Lad os håbe det ikke er en points krig...

Må sige Respekt og Held og lykke til Assu-Forbundet, ikke alle der lige erklær Top 1 stammen krig. :cool:


Btv. Miss lad os håbe din dual har tænkt sig om da han byd dig velkommen på den konto, og det ikke der, der spist søm :rolleyes:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved ikke om CB bliver pigesur :eek: hvis jeg sætter det her ind :laugh:


Support Team =

Alle Wings og resten af !!WC!! & ~R~ supporter :)

Resten =

I skal fake så meget som i nu kan - i behøver kun sende 50 spyd afsted om dagen.. I skal fake så meget som i kan - alle kan fake, med garanti ;)



~R~ trak sig fra kampen senere hen, da de åbenbart lavede en form for afstemning. Her var der et flertal om at folk IKKE ville i krig mod WaI.


50 Spyd :eek: Det er godt nok mange.. Tror ikke engang jeg har så mange :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm på den liste mener jeg også at der var noget om Ghost :p?
Med at de også skulle fakes (-:
 
Senest redigeret:

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
krigens varighed indtil nu 2 dage 6:02:43

altså assure lidt skuffet i har ikke angrebet en eneste spiller i nu :rolleyes: hvor bliver i af.. eller er i allerede løbet tør for off tropper :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Storgaard, de tør ikke :rolleyes:

De er bange for at miste alle deres tropper og blive adlet :eek:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Klokken er ved 6-tiden over ved mig nu.... jk

Havde hvis for travlt med at sende FA med mit FA over mobilen hehe, dårlig undskyldning.
Krigens varighed 5 dage og 23:05:29

Her er så opdateringen fra krigen mellem WaI. vs Assure og Co.

Bemærk dette er kun statistikken mellem WaI. og Assure, da Assure's Wing p.t. ikke har sendt en krigserklæring mod WaI., modsat har WaI. hellere ikke sendt en krigserklæring til Assume

2011-08-14_1740.png


Tillykke til storgaard for at have adlet spacye i mellemtiden, hvor tråden ikke har været opdateret.

Side 1:
Stammer: WaI.
Side 2:
Stammer: Assure, Assume

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskel: 2

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,455
Side 2: 0
Forskel: 3,455

chart





Krigen er jo kun begyndt!
Så lad være med at skrive "ej hvor er de dårlige" eller " ej sikke lidt MBA/MBF de har" :sleep:


Tråden vil blive opdateret med en ny post på onsdag (samme tråd slf.), hvis jeg har tid :cool:

Må meget gerne kommenteres :p
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Krigen er jo kun begyndt! Så lad være med at skrive "ej hvor er de dårlige" eller " ej sikke lidt MBA/MBF de har" :sleep:
Må meget gerne kommenteres :p

Ej, hvor det dårligt at WAI. Ikke har taget flere byer for sådan en lille modstander stamme/forbund, mon de fortjener deres førsteplads :rolleyes:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu er jeg forvirret :confused: Så WaI. sidder og praler med at de har taget 2 byer med et snit på ca. 1700 point :confused: havde vi snakket om de 3455 point i snit og der havde været 5 byer ville jeg have åbnet munden ellers ville jeg skamme mig :p
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ej, hvor det dårligt at WAI. Ikke har taget flere byer for sådan en lille modstander stamme/forbund, mon de fortjener deres førsteplads :rolleyes:

Tror hellere ikke at vi tager modstanderne seriøst :p Hvis du ser på stats så har vi travlt med andre større byer! :cool:


Nu er jeg forvirret :confused: Så WaI. sidder og praler med at de har taget 2 byer med et snit på ca. 1700 point :confused: havde vi snakket om de 3455 point i snit og der havde været 5 byer ville jeg have åbnet munden ellers ville jeg skamme mig :p


Forstår den ikke helt :eek: - Men sikkert det samme svar til dig som jeg skrev foroven.



*EDIT Der er jo ingen grund til at spilde sine tropper på nogen som ikke gør modstand(AHHH kan ikke finde smileyerne...) Når man ellers kunne bruge dem på nogle store spillere med mere udbytte. :D
 
Senest redigeret:
Top