Wannabe

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
wouw, sikke en kompliment du giver Dekani der Kenned :eek:
Tror nogen bare lader som om han ikke kan lide Dekani, sige han er på samme niveau som skolehaven (forstår ikke forkortelsen skole, I ved vel det er der en spiller der hedder? :confused:) og tobias2008 m.fl. :eek:
uuuuuuh kenned :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg spiller skam ikke mere, i min nedtrapnings proces holder jeg mig lidt til forum før det er helt slut.

Jojo, ved skam godt hvem du er/var (ved ikke om du er der mere) på v6. Men det ændrer jo stadig ikke så meget på du snakkede om det var tarveligt at spillere som skole, tobias osv gik sammen og nybegyndere blev nød til at teame op og det var du træt af, og så gør du det selv - total sellout :D

Jeg har heller ikke snakket om du blir adlet ud inden din 2. by. Det er din stamme højst sandsynligt for stærk til ikke at kunne forhindre - jeg siger bare du ryger før eller siden, som sædvanlig :wave:

Den der ler sidst, ler bedst - indeed, jeg griner stadig :cool:

Der er jo lige den forskel at JA jeg hader en stamme der tager Top 30 og så kan de andre få rest, men her er der plads til 20 spillere i hver stamme, så medmindre det ligner TBOJ A-B-C-D osv. så kan man sagtens ha de bedste spillere fordelt i mange stammer og syns egentlig allerede at de er det :)

Uhh så jeg ryger før eller siden, jamen det lyder interresant, hva kan du ellers fortælle mig om min håndflade :laugh:
 

DerWolf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:wave::p

bs0i5ybv5lbbpfx6p.jpg
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der er jo lige den forskel at JA jeg hader en stamme der tager Top 30 og så kan de andre få rest, men her er der plads til 20 spillere i hver stamme, så medmindre det ligner TBOJ A-B-C-D osv. så kan man sagtens ha de bedste spillere fordelt i mange stammer og syns egentlig allerede at de er det :)

Uhh så jeg ryger før eller siden, jamen det lyder interresant, hva kan du ellers fortælle mig om min håndflade :laugh:

om din håndflade :confused: det ved jeg ikke, du kender vist din håndflade bedst :confused:

men det blir spændende at se om du denne gang trækker en kanin op af hatten eller ligger dig på ryggen som tidligere :rolleyes:

Så har han jo fuldstændigt misforstået noget, point og MBA er absolut ikke den strategi Dekani har fulgt for at nå dertil han er nu :laugh:
Vel DGAK? :p

rofl :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
om din håndflade :confused: det ved jeg ikke, du kender vist din håndflade bedst :confused:

men det blir spændende at se om du denne gang trækker en kanin op af hatten eller ligger dig på ryggen som tidligere :rolleyes:



rofl :D

Han trak en kanin op ad hatten i v4 op til flere gange. Men det havde sine konsekvenser :laugh:

Dekani.....find en fredelig løsning i stedet for alt det der med munden, på tide at du viser alle at du har mere end kun munden :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Deka :)..
Troede du var hoppet ud af folkeskolen :huh:.
Har aldrig hørt det ord andre steder end i skolen :laugh:..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har aldrig hørt voksne bruge det :laugh: :laugh:.. Men stadigvæk komisk at du bruger det :D..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det var ikke ment som joke.. Synes bare det er mærkeligt at lige netop Deka bruger det..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Wannabe er et ydtryk for en der prøver og værre en anden, kunne godt sige efterligner, men det andet lyder bare bedre i mit hovede, så beklager hvis det ikke lever op til din stil :huh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lever skam op til min stil :).. Ved godt hvad det betyder ;).. Synes bare det er mærkeligt at lige netop du valgte det :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja det er jo uhørt at hip-hoppere blander dansk og engelsk, hvem sku ha troet xD
 
Top