Wannabe

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Er der Copyright på billedet? :laugh: Hvis ja så er det skamløst :eek: Hvis ikke så må du ordne ham på den gamledags metode :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror jeg sku ikke, men jeg har da ved gud selv lavet det billede (Redigeret det) så bare og tage det vil koste ham en del :mad:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rolig nu deka :).
Synes det så godt ud, så hvorfor ikke bruge det :huh:..
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hvorfor ikke spørge ham ingame? :)

Fordi Dekani elsker at vise der findes wannabes :laugh:

Ej....han er bare altid sådan der :rolleyes: Vi må overleve med det indtil verdenen går under, indtil da skal Dekani have sine fine skænderier med alle andre :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja da, man tager da ikke bare Microsoft fra Bill Gates uden og spørge om lov, det ville jo værre respektløst og et decideret ønske om at blive adlet senere (Eller sagsøgt i det eks.) :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lyder som en god deal, men ved nærmere eftertanke ville det værre for let for Miss derefter og sige at jeg jo bare fik andre til og gøre det for mig, så tror jeg venter til min by har ædt sig hele vejen frem til ham :cool:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hehe, er alle tråde ikke det? :confused:

Bare rolig miss, erfaring fra de andre servere viser deka gør sig uvenner med folk og blir adlet ud som sædvanlig. Jeg ville ikke være så bekymret hvis jeg var dig, eller nogen anden for den sags skyld :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det lyder godt kenned.. Frygter ham heller ikke :)..
Zteal du kommer bare, for kaffen og kagerne er sat over..
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
det skal den skam nok, han har allieret sig med en omgang hæftige spillere på trods af hans tidligere moralprædiker når det skete mod ham. Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt og deka er bare den bedste :p ilu man <3

I samme omgang spår jeg tuderi fra eliten over der kommer mange understammer, på trods af at det ikke har fungeret for familiestammerne endnu.

Hvad skal de stakkels spillere som er semi aktive og nybegyndere ellers gøre? :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
madkasse
Points: 405
Rang: 157

Dekani
Points: 554
Rang: 18

Ehmmm ?? kan ikke sige andet end at du ska til og tjecke stats, før du snakker madkasse :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nææ Kenned er rap som sædvanlig, men faktisk helt fint jeg fangede dig, er lidt nysgerrig efter hvilket nick du spiller under på V7 :)

Og btw. allieret sig ?? tror ikke helt du ved jeg også var med dem i V6 :S
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Madkasse skal vist ikke snakke for højt :rolleyes:..
Deka er meget højere oppe ;)..

Dekani, håber da du bliver nakket før :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Har Kenned ikke fortalt det da, jeg blir da udalet inden jeg får nr. 2 by :p

Lad os da se om han prognose holder stik, eller om man ska køre efter reglen "den der ler sidst, ler bedst" :)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg spiller skam ikke mere, i min nedtrapnings proces holder jeg mig lidt til forum før det er helt slut.

Jojo, ved skam godt hvem du er/var (ved ikke om du er der mere) på v6. Men det ændrer jo stadig ikke så meget på du snakkede om det var tarveligt at spillere som skole, tobias osv gik sammen og nybegyndere blev nød til at teame op og det var du træt af, og så gør du det selv - total sellout :D

Jeg har heller ikke snakket om du blir adlet ud inden din 2. by. Det er din stamme højst sandsynligt for stærk til ikke at kunne forhindre - jeg siger bare du ryger før eller siden, som sædvanlig :wave:

Den der ler sidst, ler bedst - indeed, jeg griner stadig :cool:
 
Top