xXXx - .XI. Premade tribe for world 10.

Znote

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ddv.png
Hej! Znote här och det är så att jag letar efter ett 20tal sköna lirare som kör med min stam på framtida värld. "Värld 10.DK"
stammen kommer att se ut som följande:

LEDNINGEN:
Grundare & Ledare: Znote
Ledare:
Diplomat & Externas Röst:
Rekryterare:
Deff / Off General:
Forums Mod:

DIPLOMATI:
När du ser krigarna komma igenom skogen mot erat teritorium så kommer "Hej, kan vi ha en allians" inte fungera!
En enda fronten är tråkigt, två fronter är en bit av kakan. 3 fronter kräver lite uppmärksamhet och vid 4 fronter, startar spelet!
Tyvärr så är vi inte självmordsbenägna, så någon liten IAP eller Allians kommer skaffas <3

REKRYTERING:
Vi kommer ha ett högt medlems skap på grund av det faktum att vi kommer kunna kriga mot fler än en stam i taget. Och inte nog med det så jhu mer medlemmar vi är jhu fler spelare som kan sitta, lättare att intern adla inaktiva spelare snabbt och fler spelare som spammar på Skype. Jag kommer dock inte att en familj stam, så vi kommer att stanna strax under världens stam gräns.



Du som vill joina ScorN:
MÅSTE: Kunna sammarbeta med andra spelare.
MÅSTE: Ha ett skapligt IQ.
MÅSTE: Ha ett moget spel sätt och veta när man går över gränsen!
MÅSTE: Kunna skriva / Förstå engelska.
-----
BORDE: Använda sig av skype.
BORDE: Ha erfarenhet och viss kunskap om de mer sofistikerade spel färdigheterna.
BORDE: Skriva en ansökan redan nu till mig via skype eller forumet :awsm:

SKYPE NAMN: Tw-Znote
 
Senest redigeret:

yyuf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
øhm
after google translate
"MÅSTE: Kunna skriva / Förstå engelska."
could you please write english? I can a speak many launguges, but when someone writes swedish i am of the grid.

"MÅSTE: Ha ett skapligt IQ."
what is a high IQ and with which test should it be calculated?
 

Znote

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I was thinking u could use google translate cuz my english are not the greatest in some words, i think its understandebal.. ;)
and the IQ test is nothing u test on a webbpage its mean u need to be smart and not like" watch out or i will kill u" its better to ignore and if u have a IQ u are not that imuture as some of tw players are.

Hope u undertsand. :)
 
Top