Ævle spalten

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Syntes forum er kedeligt der bliver aldrig postet SÅ HER skriv hvad i har lyst til husk bare at der er tw regler med sprog slå jer løs snak om everything :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
3-trins Forskning sucks...
Du kan ikke udforske en Offensiv hær fuldt ud, da man ikke kan kalde Spyd og Sværd tilbage = kun 13 pladser til Off, men 15 pladser til Deff...

Mind mig om, at jeg ikke skal spille på Verdener for fremtiden med 3-trins forskning
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Altså 3 x øks lk og ram og pult evt fjern pult til mindre niv og tag bueskytter til hest
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
3-trins Forskning sucks...
Du kan ikke udforske en Offensiv hær fuldt ud, da man ikke kan kalde Spyd og Sværd tilbage = kun 13 pladser til Off, men 15 pladser til Deff...

Mind mig om, at jeg ikke skal spille på Verdener for fremtiden med 3-trins forskning

Ja, om ikk andet burde de ikke være trin.. :rolleyes:
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
3 trin er vigtigt en off by skal bygges sådan 3 spyd 1 sværd 3 økser 3 lc 3 hc 2 rams så vis du supporter byen er de supportene tropper lige så stærke som i deres egen by! Husk supporter i byer hvor tingene måske er trin 1 gælder de samme vilkår får tropperne de for deres styrke enheder som level 1 mens de er i byen
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
spyd skal ikke i trin 3 ved en off by men man kun lave den således 1spyd 1sværd 3 økse 2 spejder 3lk 1BTH 2 ram 2 cats
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvis du har lvl 1 i def tropper i off byer, kan du jo ikke forsvare dem optimalt ^^

Find ud af det med jeres stamme. Standard er at have lvl 3 spyd og lvl 3 HC i off byer, og deffe dem med det.
Nu der dog også sværd og buer, så gælder om at finde en balance så alle byer kan forsvares med lvl min. 2 helst 3.

Lav det samme som din stamme gør, så den ene ikke deffer med sværd, den anden buer, den sidste spyd og hc. Man kan jo ikke have lvl 3 i alt, def eller off by :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Man vælger jo selv :) Syntes vi skal holde en Konkurrense bare her kun med gevinsten Ære! Den første til at få 2 byer! Man skal poste her efter man har gjort det ;)
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hej

Træls at der ikke er flere aktive på forumet.. jeg er lige vendt tilbage til tw efter en Laaaaaaaang pause, mener jeg spillede i verden 4 førhen, nu er det oppe på verden 14.. Shit man ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kender følelsen .. Syns ik det er længe siden jeg stoppede, men alligevel er der allerede oprettet 2 verdener efter .. Gad vide hva de propper i dem :huh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Inden vi ser os om er verden 30 begyndt! :huh:

Ender jo med at der kun vil være 1 stamme i hver verden :wave:
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Verden 13 blev kun tabt fordi nogle tvivlede og da de gav op nakede de deres venners deff tropper og gav deres byer til fjenden,,

Tror vi skal ud og samle en masse spiller tilbage fra dengang hvor de spilede ;) Kunne være fedt at spille mod de gamle veteraner!
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Verden 13 blev kun tabt fordi nogle tvivlede og da de gav op nakede de deres venners deff tropper og gav deres byer til fjenden,,

Tror vi skal ud og samle en masse spiller tilbage fra dengang hvor de spilede ;) Kunne være fedt at spille mod de gamle veteraner!

Kunne være fedt ja ;) har selv været med fra Verden 1 af, meget er blevet lavet om siden dengang..
Desværre ligner det mere og mere travian, med dette mener jeg at mulighederne for der har pengepungen i orden er blevet markant større, og desværre derfor ødelægger spillet lidt for de andre, men jeg kan da godt se at Spilleudgiveren skal tjene penge på spillet, meeen de skal også tænke på om de ødelægger spille moralen blandt folk..

Hilsen VeLuX
 
Top