Afstemning - Ny Verden

Ønskes der en Ny Verden med de samme indstilinger som V1?

  • Ja tak

    Stemmer: 18 64,3%
  • Nej tak

    Stemmer: 8 28,6%
  • Det ved jeg ikke

    Stemmer: 2 7,1%

  • Samlet antal stemmere
    28
  • Afstemning lukket .
Status
Ikke åben for yderligere svar.

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Denne afstemning går ud på, om i som spillere ønsker en ny Verden, der har præcis de samme indstillinger som den nuværende Verden 1, da denne Verden vil blive lukket tirsdag d. 30 november 2010. Afstemningen vil derfor også være aktiv indtil d. 30 november.

Er der et flertal for ja, vil den dog først ankomme engang efter udkommelsen af Tribal Wars 7.0 opdateringen, og der vil også blive ansøgt om Medaljer på den nye Verden.

Er der et flertal for et nej, vil der selvfølgelig ikke komme en ny Verden.

- Læs mere om Verden 1 Afslutning her -
 
Senest redigeret:

boxzi96

I træning
Reaktionsscore
0
yay jeg var først til at stemme XD

allesammen stem ja :p

det her er et sjovt spil når man er med fra starten :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
yay jeg var først til at stemme XD

allesammen stem ja :p

det her er et sjovt spil når man er med fra starten :p

Det er sjovt nok at være med.
Bare ikke når nogle af stammerne styres af børn som ikke kan finde ud af at styre stammer..
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
stemmer bestemt nej.

min personlige holdning er, at en verden eksistere indtil der er fundet en vinder og derefter lukkes den.:)alt andet vil være en kold spand vand i hovedet på de spillere der har kæmpet i lidt over 2 år på verden 1.

kender til en del i sk-6 som stopper på V1 når den lukkes og starter ikke op igen da de er rykket til andre verdener inkl mig selv.

har folk ønsker om at starte i en ny verden, har der været mange muligheder ellers må man vente på en V6 når den kommer, for at være med fra start.
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
øh serveren lukkes jo netop fordi der snart er fundet en vinder. Det ved du godt ik ? at det er derfor.
og de der har kæmpet i 2 år er da ikke sure. De er jo netop enten vindere eller tabere da der i øjeblikket spillet slutspil og igen at serveren ikke "bare" blir lukket

så at folk fra v1 stopper og måske ik lige gidder spille TW igen det næste stykke tid, skal da ik gå ud over os andre som gerne vil.
Derfor blir den nye v1 jo en "v6" på en måde. og folk der vil kan jo så starte op der.

Så forstår ikke helt dine grundlag for at sige nej.
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg stemte godt nok ja, men synes godt den kunne køre med en højere hastighed så det gik lidt hurtigere
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
øh serveren lukkes jo netop fordi der snart er fundet en vinder. Det ved du godt ik ? at det er derfor.
og de der har kæmpet i 2 år er da ikke sure. De er jo netop enten vindere eller tabere da der i øjeblikket spillet slutspil og igen at serveren ikke "bare" blir lukket

så at folk fra v1 stopper og måske ik lige gidder spille TW igen det næste stykke tid, skal da ik gå ud over os andre som gerne vil.
Derfor blir den nye v1 jo en "v6" på en måde. og folk der vil kan jo så starte op der.

Så forstår ikke helt dine grundlag for at sige nej.

og lad den så hedde V6,det da rent til grin at kalde den V1 når vinderen er fundet og nedgør de spillere der rent faktisk har kæmpet i 2 år for at vinde serveren,ved at trykke på en genstarts knap.
 
Senest redigeret:

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Støtter op om tobias2008's forslag, kald dog verdenen, verden 6, og giv os vindere noget at prale af resten af vores dage på de danske servere :) - Og samtidig en lille hyldest til os som har været med hele vejen.. :cool:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Okay, jeg ved selvfølgelig ikke om folk har forstået det ordenligt, så jeg prøver at forklare det lidt igen. Verden 1 blivet lukket fuldstændigt, og man kan ikke have 2 Verdener med det samme navn, ergo vil en ny Verden selvfølgelig ikke komme til at hedde Verden 1 igen.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Støtter op om tobias2008's forslag, kald dog verdenen, verden 6, og giv os vindere noget at prale af resten af vores dage på de danske servere :) - Og samtidig en lille hyldest til os som har været med hele vejen.. :cool:

Nu skal i skam ikke prale for højt og for meget..
For os fra verden 2 har lukket og slukket den verden, men support gider ikke at sætte et slut spil igang selv om vi har vundet den.
(grunden til vi har vundet er ingen tør angribe os, vi slagter alt og alle osv)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu skal i skam ikke prale for højt og for meget..
For os fra verden 2 har lukket og slukket den verden, men support gider ikke at sætte et slut spil igang selv om vi har vundet den.
(grunden til vi har vundet er ingen tør angribe os, vi slagter alt og alle osv)

og hvorfor skulle vi ikke det??? så vidt jeg ved er vores dominans væsentlig større end på V2 og bare fordi ingen tør angribe jer hindrer det vel ikke jer i at angribe.
sku egentlig en mærkelig indgangsvinkel og holdning i forhold til V1
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For ikke at sige en MEGET underlig indgangsvinkel.. :) Ikke bland andre verdener ind i denne diskussion :rolleyes:

Men er MEGET glad for vi lige fik sat det på plads storm, tak for det statement... :cool:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Afstemningen er slut og med 64,29% for en ny Verden med de samme indstillinger som V1, vil jeg anmode om en helt ny Verden. Som forklaret tidligere vil den dog ikke komme før engang efter at version 7.0 er aktiv, så der vil komme en masse dejlige nye funktioner dertil. :) Samtidig vil jeg anmode om Medaljer på den nye Verden.

Jeg lukker hermed tråden i forbindelse med afsluttet afstemning.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top