God server på net nu

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Der starter en server på net med farmgrænse nu 77 så alle jer der ikke har lyst til at blive løbet over ende på et par måndter
så er der god mulihed der og der er også så mange på at man kan gemme sig lidt
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tja...net er skam sjovt.

Der skal bare huskes at natbonus ikke er en del af deres servere, så istedet for at kun modtage angreb i løbet af dagen, så får man dem 24-7 i løbet af ugen :D

+At der skal nok overvejes at der er flere som øsler med pp'erne derinde end herinde, så i stedet for en hurtig død for de useriøse bliver det en meget langsom død eller endnu hurtigere alt efter hvordan man spiller :laugh:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er ingen problem at der ikke er natbonus der inde er på 2 der inde og man kan nemt gemme sig til det køre man skal selfølig ikke angribe den største fra start men der er 5000-6000 kontoer på så det er kæmpe server og vi hvor på 2 måndter så hvor aldt bb byer om os
også lå der et par store med en morale der gjore de ikke kunne angribe

så en med farmgrænse der vil alle kunne hvare med
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
20:1 reglen ... Ja den er nok din bedste ven på sådan en server Cleaner :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
arr lå da top 15 længe i starten men ja ellers erdet ikke dårlidt og køre efter holdt den da lige under så naborne ikke kunne angribe mens jeg lavet 50 alder
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
de instilinger der er på net burte vi prøve her det bliver en vild server for alle har mulihed for at komme op
og lavet man så forbert start nu folk er skræmt væk fra de danske server så vi fik nogen byer på korte
så kunne vi få en server hvor man kunne nå op igen efter man havde miste sin by engan
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
de instilinger der er på net burte vi prøve her det bliver en vild server for alle har mulihed for at komme op
og lavet man så forbert start nu folk er skræmt væk fra de danske server så vi fik nogen byer på korte
så kunne vi få en server hvor man kunne nå op igen efter man havde miste sin by engan

Alt er perfekt ja, hvis man ser bort fra der ingen natbonus er. En ting der er rigtig rart er at det eneste man kan købe sig til er Plus konto og kontomanager. Virkelig fedt. med det sagt bliver det aldrig sådan på en DK server. For så ville innogames ikke tjene nok penge på det. Grunden til de kan gøre det på net er, at der er mange flere der spiller.

Generelt rigtig fede instillinger, ja
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der hvor engan vi hvor 5000 spiller på de danske server også

og ja natbonus ville hvare fedt det kan man dog ikke på en server hvor nogen har nat mens ander har dag men på en dansk kunne man
og det med de ikke vil tjæne på det her i dk der tor jeg at de vil tjæne det samme eller meger ind nu for fleger kommer op hvor amenlig plus vil blive en fordel tor der er rigtig mange der køre uden plus indtil de har et par byer eller meger fordi de ved de bare bliver taget ud

og begynte man og køre en fast server med de instilinger bare med forskelige vinder kræv på fra gan til gan så vil folk også komme tilbage
folk er smutte ene og alene fordi vil man vinde en dansk tw server så skal man hvare på 24/7

nu har jeg spillet 2 net server og de kræver langt fra den samme tid som de danske tros man har mange fleger byer der inde
man får meger lyst til at bruge lidt ekster plus

jeg har sagt det 1000 ganne vi brute prøve med en server der hvor desejnet til den ikke krævet en masse tid
jeg er sikker på folk vil komme væltende til efter noget tid selfølig vil første rundte gå med folk opdaget at vi havde sådanne en server
men så vil de også komme vi er jo ikke det enste land der mangler sådanne en server
og det hvor jo bare admins lige skev på de danske og norske og svenske server til at starte med vi har alle nat på samme tid
og forstår henanden rimlidt
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
der hvor engan vi hvor 5000 spiller på de danske server også

og ja natbonus ville hvare fedt det kan man dog ikke på en server hvor nogen har nat mens ander har dag men på en dansk kunne man
og det med de ikke vil tjæne på det her i dk der tor jeg at de vil tjæne det samme eller meger ind nu for fleger kommer op hvor amenlig plus vil blive en fordel tor der er rigtig mange der køre uden plus indtil de har et par byer eller meger fordi de ved de bare bliver taget ud

og begynte man og køre en fast server med de instilinger bare med forskelige vinder kræv på fra gan til gan så vil folk også komme tilbage
folk er smutte ene og alene fordi vil man vinde en dansk tw server så skal man hvare på 24/7

nu har jeg spillet 2 net server og de kræver langt fra den samme tid som de danske tros man har mange fleger byer der inde
man får meger lyst til at bruge lidt ekster plus

jeg har sagt det 1000 ganne vi brute prøve med en server der hvor desejnet til den ikke krævet en masse tid
jeg er sikker på folk vil komme væltende til efter noget tid selfølig vil første rundte gå med folk opdaget at vi havde sådanne en server
men så vil de også komme vi er jo ikke det enste land der mangler sådanne en server
og det hvor jo bare admins lige skev på de danske og norske og svenske server til at starte med vi har alle nat på samme tid
og forstår henanden rimlidt

Du har helt ret i at det problem med natbonus ikke kan blive løst på net. For uanset hvornår man skulle lægge det, ville det aldrig blive retfærdigt. Folk spiller jo fra hele verden, så det ville være pænt nedern at der var natbonus hver gang man kom online
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
har sedet og kiget på net serverne på en nomal net der starter der 7000-8000 bruger på

på 77 er der starte 11000-12000 bruger på det siger jo lidt om hvad folk ønsker sig af instilinger
og fik vi sådanne en server også med natbonus der passer til landne omkring os
så vil vi kunne få folk tilbage til tw igen hvis alser man køre en med de instilinger heletiden


det er vildt og se hvad 0 farm kan gøre alle kommer op og det vil blive en meget lige server der skal klares på taktik
og ikke bare online tid

hvis vi får os en server med 0 farm fake grænse speed 3-4 natbonus fra kl 00:00 til 08:00 20 i stammen og på den første af serverne skal der være lukket stammeskift efter 1 måned (og det kan lade sig gøre har spillet på 2 server nu hvor det har været sådanne)
også et vinder kræv som ikke er domæne
så vil vi kunne få folk tilbage

man kunne så tilføje forbedert start på den første server så der kom nogen byer på kordte så når folk kom ind og kiget så hvor det ikke bare en lille server som vi nomalt har
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er omkring 5 millioner mennesker i verden der taler dansk.
Der er omkring 341 millioner mennesker i verden der taler engelsk.

Jeg føler det til dels også kan være en forklaring på forskellen i antal der starter og at det bør være med i vores betragtninger, når vi ser på hvad der er muligt på .dk :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvis det hvor som du siger så skulle alle net server lige på samme antal der starter den ene skal ikke lige 3000-4000 over de ander
det er 1/3 meger ind nomalt der starter og det er meget 10% +- er nomalt men ikke 1/3 det er fordi folk mangler sådanne server

og ja vi er 5.6 millioner men i norge er de 4.7 sveriege 9.1 tyskland 82.0 og alle har nat på samme tid så der er god mulihed for at få mange på en server det vil ikke ske med et slag men efter en to ganne serven har kørdt så vil folk komme til
vi burte nemt kunne få 5000-6000 bruger på en server
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvad jeg forsøger at sige til dig er, at der ALDRIG kommer lige så mange spillere på en dansk verden som på en international af den simple årsag, at kundegrundlaget er markant forskelligt.

Men skal vi tale om årsager til, at én verden har flere der registrere sig fra start end en anden, så synes jeg det er meget forsimplet kun at kigge på indstillinger. Et par eksempler på årsager der også kan ligge bag:

- Årstid
- Nye funktioner annonceret kort før start
- Nyligt lukkede verdener, hvor spillerne derfra søger nye udfordringer
- Bedre annoncering fra CM
- Forbedret udvælgelse af modtagere af nyhedsbreve (invitation til at komme tilbage til spillet)

Og det er bare nogle få jeg nævner der.


Norge, Sverige og Tyskland har deres egne servere og .dk har STADIG visse begrænsninger i forhold til hvilke indstillinger vi MÅ bruge på almindelige verdener.
Kun hvis jeg helt og aldeles ser bort fra hvad der er realistisk og muligt kan jeg se verdener med 5-6000 spillere i vores fremtid. Og det ville IKKE ske bare ved at ændre en indstilling eller to. Det ville nærmere være ved magi eller en kæmpe donering af penge til en storstilet reklamekampagne der kunne få os i nærheden af så mange her på .dk ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det kan godt hvare du tor instilingerne ikke er aldt i tw men det er grunden til 80-90 % af dem der har forladt tw er smutte

og som jeg siger en server vil ikke gøre det den skal køre fast så vil folk komme for de ander lande har samme problem som os
det her er ikke et spil man skal bruge 24 timer i døjnet for at spille og vinde og det skal man med de instilinger der nomalt køre


få lov og lave en server med 0 i farm fack grænse store stammer speed 3-4 et vinder krav som ikke er domæne
også lukket stamme skift på den første server efter 1-2 måndter
også kør den igen og igen med forskelige vinder krav
så kommer folk

og lige meget hvor mange server der lige er stoppet og hvad tid på året så har alle net server liget på 1/3 minder +- ind den nye gør
net har liget stabilt på 7000-8000 bruger fra start det er kun den ene der kom op på 11000-12000 fra start
og det er fordi den er med instilinger hvor alle kan følge med og den er tilbage til gammel stil
der er amenlig plus på også er det det alle har tid til den alle har råd til den

og det samme vil ske her i dk hvis i lige skev lidt på forums i de ander lande med i lavet en
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
SUN det med at man ikke kan få folk ind kun med indstilinger og omtale fra mund til mund passer ikke helt
boomtaun havde samme indstilinger til tingne som du har og troede ikke på at indstilinger i spillene kunne gøre det
derfor købte vi vores egen server og satte den op i sverige da det hvor der man kunne få hurtig net til at trække en server med
efter 2 måndter lå den nr 1 i varden og det gjore den i 5 år og så bliv jeg overste mand ved dem og fik alle serverne op

indstilinger er aldt passer de ikke til hvad flertalet vil havde kommer folk ikke også bliver den kelig for alle
og jo meger enkelt det er jo fleger kommer der
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvor har du fra, at 90 % af de spillere der er stoppet gjorde det pga. indstillingerne?
Link gerne til de data du ligger til grund for den udtalelse :)

Jeg har ikke sagt noget sted, at man ikke kan få lidt folk ind ved at sprede budskabet mund til mund. Det jeg siger er, at dine tal er ekstremt urealistiske og skal vi der op, så skal vi bruge Harry Potters hjælp eller forfatteren der skrev bøgerne om ham skal donere en slat af hendes milliarder :)

Hvor er din server så i dag? :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Én ting har the-cleaner fat i.
Indstillingerne gør virkelig meget. Der mange "derude" der sidder og venter på gode indstillinger.

Mange spillere fra andre lande, de joiner jo ikke f.eks. en dansk server bare pga. den er dansk. Mere pga. indstillingerne passer dem.
Synes dog i gør et fint job med at ruske lidt op i indstillingerne. Hvorfor dog ikke lave en INGAME rundspørgelse, og kan man svare et nemt sted. Måske kun 20% svarer. Men i kunne f.eks. skrive at næste verdens indstillinger bliver ud fra, hvad folk svarer på denne besked. Hjælper nok med til at 20% mere svarer :). (af de aktive obv.)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi har en gang tidligere prøvet at lade spillerne vælge indstillingerne. Vi sendte et skema ud, hvor man skulle stemme på hvilke indstillinger man helst så. Det var desværre en af de mindst populære verdener vi har haft :(

Men vi forsøger så vidt muligt, at tage hensyn til jeres (realistiske og mulige) ønsker.
Fx. skal vi snart igang med at sætte næste runde på classic op og der VIL der komme minimum én indstilling med, som vi ikke har prøvet før og vi har hørt fra mange af jer I synes lyder interessant :)

Problemet på de almindelige verdener er, at vi ER begrænset mht. til hvad vi må gøre. Der er grænser for hastigheden (absolut maks speed 2 og det er kun med speciel tilladelse), for hvilke indstillinger vi må aktivere (visse hører fx. kun til på speed-runder), der er indstillinger vi skal aktivere (plus mm) og der er visse indstillinger der skal aktiveres med et bestemt interval (fx. på hver anden verden).
Men vi forsøger, at bryde hjernen hver gang og fx. se om der kan være et interessant vinderkrav vi ikke har brugt før (og som vi kan bruge uden alt går helt i fisk) eller om der er en kombination af indstillinger der kan være interessant. Her er vi ALTID glade for forslag fra jer! Og glade for, når I fortæller os, hvad der absolut ikke virkede på tidligere verdener og hvad der ville gøre tingene spændende på en ny :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vi har en gang tidligere prøvet at lade spillerne vælge indstillingerne. Vi sendte et skema ud, hvor man skulle stemme på hvilke indstillinger man helst så. Det var desværre en af de mindst populære verdener vi har haft :(

Men vi forsøger så vidt muligt, at tage hensyn til jeres (realistiske og mulige) ønsker.
Fx. skal vi snart igang med at sætte næste runde på classic op og der VIL der komme minimum én indstilling med, som vi ikke har prøvet før og vi har hørt fra mange af jer I synes lyder interessant :)

Problemet på de almindelige verdener er, at vi ER begrænset mht. til hvad vi må gøre. Der er grænser for hastigheden (absolut maks speed 2 og det er kun med speciel tilladelse), for hvilke indstillinger vi må aktivere (visse hører fx. kun til på speed-runder), der er indstillinger vi skal aktivere (plus mm) og der er visse indstillinger der skal aktiveres med et bestemt interval (fx. på hver anden verden).
Men vi forsøger, at bryde hjernen hver gang og fx. se om der kan være et interessant vinderkrav vi ikke har brugt før (og som vi kan bruge uden alt går helt i fisk) eller om der er en kombination af indstillinger der kan være interessant. Her er vi ALTID glade for forslag fra jer! Og glade for, når I fortæller os, hvad der absolut ikke virkede på tidligere verdener og hvad der ville gøre tingene spændende på en ny :)

Men det med hastighed og så videre, det bunder vel ud i indtjening ikke? Altså hastigheden må ikke være over 2, da en vilkårlig verden helst ikke skal blive afsluttet for hurtigt...

Synes også TC har lidt ret og så alligevel ikke. Grunden til at de kan kører en verden på net, hvor man kun kan købe pluskonto og kontomanager, er jo som Sun siger fordi der er så mange spillere. Derfor bliver innogames indtjening høj alligevel, da der som TC nævner er 11.000-12.000 der spiller. Så bliver det også mixet lidt op, så der bliver lavet nogle verdner hvor innogames ved at der vil blive brugt mange plus point.

Det er svært at sige hvad der er mest fordelagtigt, før man har prøvet det. Jeg kunne sagtens forestille mig at en verden som der er på net nu, kunne give en større indtjening end en server som f.eks. v20. Jeg kunne også sagtens forestille mig det modsatte. Jeg tror at det ville blive et langt sejt træk at få det til at give profit, hvis man vælger at have verdner kun med tilkøb af plus konto og kontomanager, men i sidste ende er jeg også overbevist om at det ville være det bedste.

Netop fordi at der ville være flere der ville føle de kunne være med hvor det gælder, hvor det nu er meget de samme spillere der ligger i toppen. Aktivitet vil altid have stor betydning, men man kan sagtens mindske den fordel ved at lave forskellige tiltag.

Jeg hører til en af dem der deler TC`s holdning angående aktivitet. Jeg synes heller ikke at det kan være meningen man skal være på 24 timer i døgnet. Det handler jo nok om at der er en del der falder fra, fordi de hen ad vejen opgiver at skulle være så meget online, efter man har mistet en del byer i løbet af natten og hen ad morgenen. Fordi man også har et IRL liv man gerne vil passe. Det man vel så kan diskuterer er om det ikke også er sådan det skal være? at man bare skal have meget online tid for at kunne spille dette spil. Problemet er bare at det udelukker en hel del mennesker fra at spille.

Man kan sagtens spille tribalwars og logge på nogle gange om dagen. Men lige så snart man bliver angrebet af de forkerte spillere, så taber man med sikkerhed også sine byer igen. Ikke alle står op klokken 3 om natten for at tagge angreb når man skal på arbejde næste dag.

Man kan vel sige det på den måde at reglerne er som de er, og så kan folk jo altid bare lade vær med at spille, hvis de ikke føler de har tiden til det. Desværre er det nok også det der er tilfældet. Du spurgte Sun efter forklaringer på hvorfor folk er stoppet, og bad TC om at komme med noget data for dette.. Det er jo svært at kunne bevise. Men man skal ikke tænke ret langt for at nå frem til, at som indstillingerne er nu, så er det nok de færreste mennesker der kan få det her spil til at passe ind i deres dagligdag.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Ja okay, har nok desværre ikke selv været en del af den verden så, eller set det skema. Fedt I da har afprøvet det også.
 
Top