Kniven

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Da nu *VOR* har givet os kniven så vil jeg sikre mig at vores side har alt på det rene derfor er her vores krigserklæring

SAW + SAW-2 + SAW-3 + CaBo + CaBo~W + NO + NO2 + NO3
imod
*VOR*

Opdateringer vil følge i tilfælde af at vi har venner :rolleyes:
 
Senest redigeret:

matgestar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det her beviser bare hvem der vinder hva?

Og NO er ikke med i denne her krig, det har vi fået bekræftet

Side 1:
Tribes: *VoR* !N~G!
Players:

Side 2:
Tribes: CaBo CaBo~W SAW SAW-2 SAW-3
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer:

Side 1: 271
Side 2: 317
Difference: 46

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19
Side 2: 2
Difference: 17

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 1,088,972
Side 2: 641,721
Difference: 447,251

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 112,315
Side 2: 11,794
Difference: 100,521

image.php
 

matgestar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Og hvorfor siger du at vi har givet jer kniven?

Da vi ikke har haft forbund eller IAP med jer, hvordan kan det så lade sig gøre :confused::confused:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Måske fordi de eneste gode spillere i har er stjålet fra vores allierede i den store krig??? som sjovt nok er de mest aktive angribere af hvad jeg har set.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Da nu *VOR* har givet os kniven så vil jeg sikre mig at vores side har alt på det rene derfor er her vores krigserklæring

SAW + SAW-2 + SAW-3 + CaBo + CaBo~W + NO + NO2 + NO3
imod
*VOR*

Opdateringer vil følge i tilfælde af at vi har venner :rolleyes:



Ah,, gott, Stackars *VoR* noobsen, bye bye "vorup noobs"
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu den her fane hedder politik og propaganda. Må jeg da lige nævne at jeg stadig ikke er færdig med at grine over at noob etrebla (nr 14 på listen) end ikke kan håndtere lille mig (ca nr 100), men det er vel også svært at lave et angreb der gør en forskel:D
I næste verden kan du da godt blive min padavan, så kan jeg vise dig hvordan man plyndrer små sagesløse spillere, selvom jeg hellere vil vise mit potentiale og tæve en på samme størelse som jeg selv er på på et hvert givent tidspunkt :p
Forstår dog ikke hvorfor matgestar laver en liste over den sidste måned, når nu krigen kun har varet (i hvert fald SAW inklusiv) i en uge, men han må have noget at bevise:confused::confused: men ved ikke hvad det er:confused::confused:
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil da gerne bidrage med at NO er meget i mod den her krig - og betragter det som en taber krig. Vi kan kun opfordre VoR til hurtigst muligt at stoppe den krig, hvis de selv vil gøre sig håb om at overleve.
 

matgestar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nejnejnej, hvordan er det lige vi kan tabe den her krig når vi fører stort og i bare er nogle tabere der ikke kan tage at folk hellere vil være med i vores stamme end i jeres skod stamme og derfor taber i så meget krigen. Den her post er nok rimelig aggresiv men jeg gider ikke hører på jeres tuderi mere;!

Og blue berry, hvorfor tager du ikke bare og smutter hjem og beskytter din ENE landsby og så lade os andre om at holde krig!
 

matgestar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: *VoR* !N~G!
Players: Geronimo

Side 2:
Tribes: CaBo CaBo~W SAW SAW-2 SAW-3
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer:

Side 1: 304
Side 2: 321
Difference: 17

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 26
Side 2: 2
Difference: 24

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 1,237,167
Side 2: 690,746
Difference: 546,421

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 154,155
Side 2: 11,794
Difference: 142,361

image.php
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nejnejnej, hvordan er det lige vi kan tabe den her krig når vi fører stort og i bare er nogle tabere der ikke kan tage at folk hellere vil være med i vores stamme end i jeres skod stamme og derfor taber i så meget krigen. Den her post er nok rimelig aggresiv men jeg gider ikke hører på jeres tuderi mere;!

Og blue berry, hvorfor tager du ikke bare og smutter hjem og beskytter din ENE landsby og så lade os andre om at holde krig!

Hvor end du finder denne tråd aggresiv venligst fremhæv. Men smukt gået uden om personlig hetz delen, så du får nok ingen advarsel for denne meddelse. Hvis jeg hellere ville være i den "bedste stamme" havde jeg forlængst enten blevet DDE eller -TW-. Personligt vil jeg hellere være med til at skabe interesse fra flest mulige folk til dette spil så det kan blive endnu mere fedt. Hellere det end at føle mig stor og tæve på de mindste spillere jeg kan finde. Men når alt dette er sagt gider du så ikke at få DFS til at gå i gang med det samme så jeg kan få min MB score op og tage på ferie uden at skulle finde sitter?? Hov!!! vidste vi godt det??? nej nej den lille skodstamme har intel mister .. ..... .. . .........
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nejnejnej, hvordan er det lige vi kan tabe den her krig når vi fører stort og i bare er nogle tabere der ikke kan tage at folk hellere vil være med i vores stamme end i jeres skod stamme og derfor taber i så meget krigen. Den her post er nok rimelig aggresiv men jeg gider ikke hører på jeres tuderi mere;!

Og blue berry, hvorfor tager du ikke bare og smutter hjem og beskytter din ENE landsby og så lade os andre om at holde krig!

Det her er altså et spil hvor det gælder om at føre krig mod hinanden - der er ingen grund til at blive personlig.

Jeg kan i øvrigt ikke se nogen der tuder, men at VoR galper gevaldigt op. Hvis I ikke kan klare at føre den her krig hvorfor har I så startet den?

Det er da også muligt at I vinder over SAW og CaBo - men kan jeres stamme overleve bag efter? I vender nok krigen men taber spillet.
 

Escathon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nejnejnej, hvordan er det lige vi kan tabe den her krig når vi fører stort og i bare er nogle tabere der ikke kan tage at folk hellere vil være med i vores stamme end i jeres skod stamme og derfor taber i så meget krigen. Den her post er nok rimelig aggresiv men jeg gider ikke hører på jeres tuderi mere;!

Og blue berry, hvorfor tager du ikke bare og smutter hjem og beskytter din ENE landsby og så lade os andre om at holde krig!

Ingen grund til at kommentere, da det citerede i sig selv siger alt om personen der har skrevet det.
 
Senest redigeret:

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og blue berry, hvorfor tager du ikke bare og smutter hjem og beskytter din ENE landsby og så lade os andre om at holde krig!


Har du redan glömt vad som hände dig i V3?

Ok, eftersom du har kastat handsken här i V2 nu, så skall det nog bli repris på episod 1. Nu kan du springa och gömma dig, för nu kommer jag efter dig.
 

Escathon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nejnejnej, hvordan er det lige vi kan tabe den her krig når vi fører stort og i bare er nogle tabere der ikke kan tage at folk hellere vil være med i vores stamme end i jeres skod stamme og derfor taber i så meget krigen. Den her post er nok rimelig aggresiv men jeg gider ikke hører på jeres tuderi mere;!

matgestar sagde:
I er så platte.

Vi vinder krigen og vi bliver ved med at overleve!

Så tudtudtud...

Endnu engang er der ingen grund til at kommentere, da det citerede i sig selv siger alt om personen der har skrevet det.
 

matgestar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Den person aka Mig, har så lige overlevet den største offensiv SAW og understammer kunne præstere...


Så den person aka mig ved måske lidt hvad jeg taler om!:D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Den person aka Mig, har så lige overlevet den største offensiv SAW og understammer kunne præstere...


Så den person aka mig ved måske lidt hvad jeg taler om!:D

Åååhhh... Hr. store og mægtige Matgestar som er så perfekt at han aldrig gør andet end det rigtige. Lær mig nogle tricks, så det ikke bliver for let for dig, når/hvis vi skulle mødes en anden gang :rolleyes:
 
Top