Krav til at leje en server

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
http://forum.tribalwarsmasters.net/showthread.php?1282-Booking-the-speed-server

Jeg kan se at det er lavet om til at det kommer til at koste 40 pp pr. runde at leje en server. Vi skal være minimum 50 personer for at leje den alene og 25 hvis vi vil spille imod et andet team. Til i morgen er der samlet under 10 navne, og interessen begrænser sig til at sige man gerne vil deltage. Ingen reelle tiltag til at fortælle hvor vi kan få faat i jer, få der nævner hvem de vil spille imod osv. Når der ikke er den store interesse så tror jeg bare vi skrinlægger projektet og ser om der er nogen der har lyst til at spille en almindelig speed i ny og næ. Den manglende lyst til enten at deltage her eller blive en del af en fælleschat tegner jo ikke ligefrem godt.

Såfremt der er nogen der har en anden mening eller jeg mistolker den måde sektionen bliver ignoreret på så vil jeg meget gerne høre hvad det er jeg eller andre skal gøre bedre for at vi reelt kan samle et hold og spille en kamp i ny og næ. Men en ting er helt sikkert: Jeg vil i hvert fald ikke ligge navn til at arrangere kampe når det ser ud til det kan blive svært at samle bare 10 mand til en runde. Jeg har ikke lyst til at være til grin overfor hverken den ene eller anden arrangør, fordi folk siger de er klar men så ikke har tid/lyst/lejlighed til at deltage alligevel. Specielt ikke når den der arrangerer kampen skal lægge et depositum! Der er dog udvidet nu så der bliver 2 spilletider hver lørdag som der også kan læses. så spørgsmålet er om det overhovedet er muligt for os at skrabe 25 mand sammen....
 

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
for mit vedkommen er det også tiden det vil ha passet mig langt beder vis det eks vis var fra 13:00-17:00 så kan man stadig nå at komme i byen om aftene:)
 
Top