Krigserklæring DK_BBQ vs =BB=

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
Vi har ligget i krig med =BB= i den sidste uge. Og de spillere der har delt internet har ikke kunne supportere, osv, osv.

Så har vi lige fundet ud af at hvis man poster en krigserklæring herinde, så er det ikke længere en hindring :)

Så hermed:

DK_BBQ erklærer krig mod stammen =BB=
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ser ud til at =BB= går en svær tid i møde.. Krig mod 2 store stammer :D

Sry, kunne ikke lade være med at smile af dit indlæg :)
Især den del med, at =BB= er i krig med to store stammer
For umiddelbart er de to parter der har erklæret krig ikke særlig store, slet ikke hvis man sammenligner med hver enkelts stammes medlemmer.

Det er derfor ingen hemmelighed, at det er =BB= der har de mest kompetente spillere. Deres spillere er, tydeligvis, dygtigere (og mere aktive?) end 6½s og DK_BBQs spillere.

MEN .. når det er sagt, så tror jeg på den anden side, at for en gangs skyld så vinder kvantitet over kvalitet, eftersom det bliver svært for 4 medlemmer at vinde over 71 .. Mirakler kan dog ske !
Så må være enig med dig i, at =BB= går en svær tid i møde, selvom de individuelt set er langt bedre. Men at sige, at de er imod 2 store stammer er for meget af det gode, hehe xD

Jeg vil blot ønske alle de indblandede parter held og lykke, det bliver spændende at følge med i hvad der sker.
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
Sry, kunne ikke lade være med at smile af dit indlæg :)
Især den del med, at =BB= er i krig med to store stammer
For umiddelbart er de to parter der har erklæret krig ikke særlig store, slet ikke hvis man sammenligner med hver enkelts stammes medlemmer.

Det er derfor ingen hemmelighed, at det er =BB= der har de mest kompetente spillere. Deres spillere er, tydeligvis, dygtigere (og mere aktive?) end 6½s og DK_BBQs spillere.

MEN .. når det er sagt, så tror jeg på den anden side, at for en gangs skyld så vinder kvantitet over kvalitet, eftersom det bliver svært for 4 medlemmer at vinde over 71 .. Mirakler kan dog ske !
Så må være enig med dig i, at =BB= går en svær tid i møde, selvom de individuelt set er langt bedre. Men at sige, at de er imod 2 store stammer er for meget af det gode, hehe xD

Jeg vil blot ønske alle de indblandede parter held og lykke, det bliver spændende at følge med i hvad der sker.

Tjaaa.....vi har overtaget 6 - 7 byer fra dem den sidste uge......

De har bidt godt fra sig, og enig det er rigtig gode spillere, men BBQ er kendt i BF2142 spilleverdenen for at koordinere deres angreb - og således gør vi også i TW.

Og vores point har vi indtjent på 2 mdr, så at sige at vi ikke kan måle os med =BB=, det syntes jeg ikke er fair. !

Jeg mener vi til enhver tid kan måle os med =BB= og afventer at =BB= bare tager EN by fra os :)

Og....vi ligger nr.6 på ranglisten. Så det illustrerer vel også at vi ikke er "små"
Og Nr. 2 på kontinentet

1,06 Mio points med "kun" 26 medlemmer

Da vi startede med at angribe facius lå han Nr. 1 - nu efter en uges krig...ligger han nr. 156
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Tjaaa.....vi har overtaget 6 - 7 byer fra dem den sidste uge......

De har bidt godt fra sig, og enig det er rigtig gode spillere, men BBQ er kendt i BF2142 spilleverdenen for at koordinere deres angreb - og således gør vi også i TW.

Og vores point har vi indtjent på 2 mdr, så at sige at vi ikke kan måle os med =BB=, det syntes jeg ikke er fair. !

Jeg mener vi til enhver tid kan måle os med =BB= og afventer at =BB= bare tager EN by fra os :)

Og....vi ligger nr.6 på ranglisten. Så det illustrerer vel også at vi ikke er "små"
Og Nr. 2 på kontinentet

1,06 Mio points med "kun" 26 medlemmer

Da vi startede med at angribe facius lå han Nr. 1 - nu efter en uges krig...ligger han nr. 156

Tror du skal læse Bille's indlæg igen....

Det er jo fint I kan koordinere angreb, men med 26 i din stamme (vi kan godt lade være med at regne jeres forbund med) imod en stamme på nu 3 medlemmer..... Tja så kan det vel ikke være så svært eller?

Held og lykke til alle parter :D
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Att vara flera spelare är en stor nackdel på många sätt.
Ju mindre spelare desto "tightare" planering och kontakt. Kommunikation är a-o i ett taktiskt spel. Poäng bytyder ingenting, Inte heller trupper, utan det är förmågan att använda motståndarens svagheter, som avgör vem som "vinner"

Lycka till, jag vet var mitt hjärta klappar i denna konflikt
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
Tror du skal læse Bille's indlæg igen....

Det er jo fint I kan koordinere angreb, men med 26 i din stamme (vi kan godt lade være med at regne jeres forbund med) imod en stamme på nu 3 medlemmer..... Tja så kan det vel ikke være så svært eller?

Held og lykke til alle parter :D


Nu skal du huske på at vi erklærede krigen herinde idag (fordi vi fandt ud af at på den måde kunne dem som sidder på delt internet, få lov til at deltage)

Krigen mellem BBQ og =BB= startede for en uge siden - og på det tidsunkt havde Facius omkring 23 byer - nu en uge senere har han 5

=BB= havde flere medlemmer, som nu er begyndt at flygte til andre større stammer fordi at så tror de at de er i sikkerhed, men nej...det er ikke BBQ stil at lade fjende flygte --------> jagten starter snart på dem også :D

Så =BB= så meget anderledes ud for en uge siden !
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det er flot at i har fået jeres point på 2 måneder, eftersom verden3 kun har eksisteret i lidt over 2 måneder , hehe
Så alle andre stammer har faktisk opnået deres point på lige så lang tid, eller endda på kortere tid d;

Derudover har jeg ingen anelse om hvad BF2142 er xD

Men jeg mener stadig at =BB= individuelt set har bedre medlemmer, dog skal det da heller ikke være hemmeligt, at sansynligheden for de taber stadig er stor. For det er som sagt svært at være 3-4 mod 70, især hvis alle 70 er aktive i krigen ..
 

BriankDK

I træning
Reaktionsscore
0
Det er flot at i har fået jeres point på 2 måneder, eftersom verden3 kun har eksisteret i lidt over 2 måneder , hehe
Så alle andre stammer har faktisk opnået deres point på lige så lang tid, eller endda på kortere tid d;

Derudover har jeg ingen anelse om hvad BF2142 er xD

Men jeg mener stadig at =BB= individuelt set har bedre medlemmer, dog skal det da heller ikke være hemmeligt, at sansynligheden for de taber stadig er stor. For det er som sagt svært at være 3-4 mod 70, især hvis alle 70 er aktive i krigen ..



kan ikke huske hvad dato vi startede...... Ved bare at der var mange andre byer og at jeg ligger LANGT fra midten - så derfor antager jeg at mange er startet før mig/os


Og =BB= eksistere ikke mere -ødelagt på 1 uge - og det er primært gjort med angreb fra 5 - 6 medlemmer fra BBQ. Resten af klanen stod for backup. Så det er vel ikke meget anderledes end =BB= - de havde bare den fordel at de kontrolerede alle tropper - vi andre skulle skrive enten beskeder eller i forumet - hvilket giver en hel del længere responstid!

Så jeg mener at =BB= havde BEDRE muligheder end BBQ - Taktisk var vi bare bedre :)

BF2142 er et spil :)
 
Senest redigeret:

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
V3 startede den 24. marts :)
Så den har i alt været i gang i 2½ måned :)

Du skal huske, at det ikke kun var BBQ som angreb BB så nu vær med at tage al æren, hehe d;
Desuden vil jeg ikke sige at BB havde flere og bedre muligheder end BBQ, eftersom de ikke ville kunne hjælpe hinanden, da alle var under angreb. BBQ derimod havde derimod folk i baggrunden, som du siger, som kunne støtte, mens andre de sørgede for at nuke . Så BBQ havde altså flere og bedre muligheder end BB. Men dette gør ikke BBQ til bedre spillere, heller ikke taktisk, da jeg til hver en tid vil mene, at BB ville vinde hvis det var 1 mod 1, 5 mod 5, 10 mod 10 eller større.

Grunden til at BBQ og de andre som var i mod BB vandt, gav jeg en forklaring på allerede i mit første post:
"For en gangs skyld så vinder kvantitet over kvalitet"
 
Top