Krigserklæring på NS6~B, NS6~G og NS6~R

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Desværre for v3 angående så er de spillere som er tilbage på fjenden side, overbevist om at de kan vinde ved at spille deff, det kan man så bare ikke :p

Ved heller ikke hvad deres 8 stammer skal til for, hvis de skal have bare en lille real chance tilbage...så skulle de samle sig under et flag :)
(Ass., SoL, TH, DUV, VVK, MW, A S, TEMPEL.)
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Desværre for v3 angående så er de spillere som er tilbage på fjenden side, overbevist om at de kan vinde ved at spille deff, det kan man så bare ikke :p

Ved heller ikke hvad deres 8 stammer skal til for, hvis de skal have bare en lille real chance tilbage...så skulle de samle sig under et flag :)
(Ass., SoL, TH, DUV, VVK, MW, A S, TEMPEL.)

Helt enig! Det er begyndt at blive kedeligt på V3 når man ikke for så meget modstand :D


Men vil lige sige at jeg har hørt at A S er fjender med VVK :D
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har en forestilling om at MB forsvinder i takt med at spillerne bliver adlet væk (hvilket jeg mener giver et forkert indtryk af stammerne) så når der kun er én spiller tilbage i stammen, så er det kun hans MB som står tilbage. Og det er jo ikke det som stammen reélt har nedkæmpet.

Måske en ny update til INNO??? ;)

Nej ikke i takt med at de bliver adlet væk. Visse forskelle kan ses fra TWstats til spillet. Spillet viser de MB stammen har tjent (er ikke sikker på om de bliver fjernet hvis tidligere spillere bliver slettet) imens TWstats ligger spillernes MB sammen uden hensyn tagen om de var i stammen da de tjente de eksakte MB. ;)

@Flyver

Sjovt jeg har selv nævnt at jeg har et stærkt begrænset indblik i V3 :rolleyes: gætter der er nogen der har svært ved at læse :eek:

Men pr. erfaring kan jeg sige at verdener der varer under 4 år ikke har set meget til reel konkurrence (du nævner selv bla. KP og PK som jeg faktisk har hørt om, som forlod af kedsomhed :D :p ) Når så denne verden ser ud til at slutte inden den har varet 1½ år, så tror jeg at der er nogen der har manglet udfordring :rolleyes: Du nævner selv kun 2 fjender der er værd at skrive om (spillere) hvilket ikke er meget når i er... var det 71?

Desværre for v3 angående så er de spillere som er tilbage på fjenden side, overbevist om at de kan vinde ved at spille deff, det kan man så bare ikke :p

Ved heller ikke hvad deres 8 stammer skal til for, hvis de skal have bare en lille real chance tilbage...så skulle de samle sig under et flag :)
(Ass., SoL, TH, DUV, VVK, MW, A S, TEMPEL.)

V2 anyone? det der er bare nærmest latterligt og det ved du også godt selv flyver. det der enten er du med os eller imod os holder ikke. Men vil give dig ret i at man ikke kan vinde en krig med deff alene. Alle laver fejl i ny og næ så det koster byer. Er man så deff så kan man ikke rigtig generobre ;)
 
Senest redigeret af en moderator:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
@Flyver

Sjovt jeg har selv nævnt at jeg har et stærkt begrænset indblik i V3 :rolleyes: gætter der er nogen der har svært ved at læse :eek:

Men pr. erfaring kan jeg sige at verdener der varer under 4 år ikke har set meget til reel konkurrence (du nævner selv bla. KP og PK som jeg faktisk har hørt om, som forlod af kedsomhed :D :p ) Når så denne verden ser ud til at slutte inden den har varet 1½ år, så tror jeg at der er nogen der har manglet udfordring :rolleyes: Du nævner selv kun 2 fjender der er værd at skrive om (spillere) hvilket ikke er meget når i er... var det 71?

Fint, så fik vi konstateret IGEN du ikke har noget at skulle have sagt, for du ander jo overhovedet intet, om denne verden :rolleyes:

Og pr erfarning, det må være på Net du har den fra...

Skulle jeg nævne flere spillere, så var der spillere som Hilly,Frango...(de andre jeg nævnet før, var spillere som holdte ud, ikke slettede pga for mange tæsk) osv kan altså ikke huske dem alle, de jo som sagt slette af "host kedsomhed, gad hvorfor de ikke bare tog sejren med så..underligt :confused:

Helt enig! Det er begyndt at blive kedeligt på V3 når man ikke for så meget modstand :D


Men vil lige sige at jeg har hørt at A S er fjender med VVK :D

Jaa vi er fjender med dem alle, tror bare ikke liiiiige dette er gået op for dem endnu :p

V2 anyone? det der er bare nærmest latterligt og det ved du også godt selv flyver. det der enten er du med os eller imod os holder ikke. Men vil give dig ret i at man ikke kan vinde en krig med deff alene. Alle laver fejl i ny og næ så det koster byer. Er man så deff så kan man ikke rigtig generobre ;)

I dette tilfælde er alle så imod os... Eller "imod" os må jeg nok heller sige. dvs at de venter på NS6´s cleanere/adler kommer og så når de har mistet tiltrækkeligt nok byer, så begynder de at "kede" sig og så sætter de til slet.

Hvis man keder sig med Tw, kan man jo bare overtage verden, hvis man er så god...Sletter man sin konto, beholder man da ingen ære, derfor nævet jeg osse Alex89, han har holdt ud til det sidste, kæmpet sin ære hjem..ikke ligesom visse andre!
 
Senest redigeret af en moderator:

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Gal hvor er du trættende at høre på Cookie?

tror du altid vi har været større end de andre og flere end de andre.... ????


men det er da flot du kan sidde der og kaste om dig med det ene og det andet, for bagefter at holde fast i at du ikke har stor indsigt i v3 - det er vores egen fortjeneste at v3 ser ud som den gør nu og ikke et væld af dårlige modstandere


Aner ikke hvem du er, men gætter på du er bedre her på forum end til at spille spillet, når det kommer til stykket
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Muligt jeg er trættende men du læser det alligevel :p

Men flyver det er jo ikke min fejl at da du ville have den sidste udfordring med så kom du til at trykke merge isf erklær krig :p Tror også det var undskyldningen på V2... Eller vent nej det var bare den samme gang sludder :D om at vi har kæmpet hårdt og dem vi har spillet sammen med er bare så søde :rolleyes: lad os kramme lidt. Personligt håber jeg V4 bliver bedre. som i at et par af stammerne på ca 20 medlemmer vinder alle krigene og for en gangs skyld har ******** til at kæmpe den afgørende kamp isf bare at rygklappe, når den sidste udfordring er i sigte :cool: Men sådan er jeg bare. Desværre er der ingen andre der er sådan på .dk serverne...
 
Senest redigeret:

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg lurede lige lidt på vores forum i de gamle støvede skuffer og fandt et lille brev fra tidernes morgen som omhandler lidt diplomati med daværende EAT diplomat og daværende X 1/2 diplomat.
Her forklarer han selv hvad vi var oppe imod :) (har censureret navnene væk for ikke at bringe nogen i dårligt lys.)


Skrivelsen er fra midt i juni 2009
X 1/2 diplomat i dag klokken 21:49
vil lige nævne for dig at 1/2 stammerne dækker over 180 personer delt i 4 stammer i forbund med 9 forskellige stammer
dette er en trussel du bliver nødt til at forholde dig til nu min ven
rør nogen fra 1/2 stammerne uanset om det er i dir safezone eller ej og vi fjerner dit lille pis team fra landkortet hurtigere end du kan sige safe igen

forventer du respekter min anmodning om ikke at pille ved mine medlemmer som er
3 1/2
4 1/2
5 1/2
og 6 1/2 såfremt du ikke er enig med mig i dette sender du mig bare et brev og jeg afsender personligt de første 20.000 økser mod dig
og befaler alle mine folk til at drive jagt til i er totalt væk

vil du tale IAP og forbund så søg langt væk fra mig dit lille møgdyr
X 1/2 diplomat

ps svarer du ikke inden 1 time sender jeg også mine tropper

EAT Diplomat i dag klokken 22:12
Først og fremmest skruer du lige ned for charmen og opfører dig som en der er over 13 år gammel.

Dernæst fortæller du mig lige hvorfor (en spiller) står som fælles diplomat for ½erne, når det er dig der pludselig hopper ind?

Er du "The Big Boss" i ½'erne?

X 1/2 diplomat i dag klokken 22:24
dette er korrekt hvilket du ville kunne se hvis du så efter hvem du leger med
jeg træder til for alle mine medlemmer uanset størrelse det er det der gør en til leder min ven
og jeg vil erklærer jer krig hvis i ikke stopper nu derfor er det mig som taler med dig lige nu selvom jeg egentligt ikke har tid eller lyst
så giv mig et svar nu for jeg har andet at lave

EAT Diplomat i dag klokken 22:33
Du skal skam nok få dit svar, men du skal tale ordentligt. Den der måde du farer frem på dur ikke i min verden.
På 3½ står du som kaptajn, i min verden er en kaptajn en der tager imod ordre fra chefen. Derfor spørger jeg om det er dig der er boss.

Må jeg spørge om du har læst korrespondancen imellem (en spiller) og mig?

X 1/2 diplomat i dag klokken 22:34
har svaret dig

EAT Diplomat i dag klokken 22:36
Fair nok.
Ses på slagmarken.


Uha det er nostalgi :D
Og som folk så kan læse her, så har vi ikke altid været så store... deres diplomat så os hvertfald ikke som en trussel :p
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hehe jeg elsker når de små stammer tæver de store :D Især når de er så hugger agtige som 9 stammer i forbund :confused: Desværre er sådanne forbund/stammer som regel alt for uorganiserede til at være en reel trussel andet end i nogle få områder, hvor et fåtal af spillerne kan samarbejde. Men som jeg sagde før så vil jeg da gerne efter en sådan krig have en lille kamp om hvem der var den sejeste af de stammer der modstod presset ;)

edit hvis jeg havde 180 medlemmer på en dansk server så ville jeg nok slå mig selv :D men derudover så havde jeg længe inden have skippet ALT diplomati, og have erklæret alle krig :p Det andet der er tøset for det forbund har vel ikke bestået af under 25% af spillerne?
 
Senest redigeret:

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Sjovt som den kedsomhed der fik en masse fjender til at stoppe, kom kort efter de begyndte at tabe byer...

Og endnu mere sjovt at det skal lyde som om Ns6 er krammerene....

Jeg har siddet som Diplomat hos Ns6, og før det den del der hed EAT, og mig bekendt har der ikek været noget tidspunkt vi ikke var i krig.. og for det meste med større stammer..

Nu er mange nedkæmpet, og stoppet (det forstår jeg da godt hvis slaget er tabt) men nu er det pludseligt os der er "krammere"????

så spar mig for det vås..
Vi har sejret her, og vi svigter ikke dem der har arbejdet for sejren.. uanset om du mener vi skal splitte op og banke hinanden..

Og gjorde vi det så ville du nok komme og skrive: Ja Ns6 har helte tiden pralet af deres sammenhold.. nu kan vi se hvad det er værd..

Så kort og godt.. uanset hvad vi gør sidder der nogle herinde og siger: Det har i ikke fortjent!

Misundelse er en grim ting :)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis du hentyder til mig så er jeg ikke misundelig :confused:

Jeg har netop sagt at jeg syntes det er flot i har banket stammer der var større end jer. Jeg har også sagt at hvis jeg havde været der havde jeg i aftalerne sagt at en verden en vinder, så når vår vores forbund har vundet så tager vi lige den sidste kamp med. Naturligvis med en god og diplomatisk opsigelse af samarbejdet der naturligvis slutter af med må bedste stamme vinde.

For som du selv skriver har NS6 som i kalder jer nu haft et bedre samarbejde. Det er trods alt derfor små stammer tæver store. De kan den lille ting de andre ikke kan samarbejde!!! Det jeg ikke forstår er hvorfor i rusher efter at afslutte denne verden når i nu samtidig med har udvist den udholdenhed i har. Det er sjældent de gode startere der er i top 20 efter 1 år. Som regel fordi det er vedholdenhed der er deres varemærke. Disse spillere hader som regel det at man hele tiden skal bygge byerne op isf at man bare tager en by og straks sætter tropper i gang.

Med det i mente så virker det mere som om i har travlt med at blive erklæret vindere af V3 og at i derefter quiter spillet (al respekt for det hvis i er kørt træt i spillet) og det syntes jeg er et tab da de danske verdener er små nok i forvejen. Det undrer mig da bare at i tager det så ilde op når jeg forsøger at provokere jer til at spille bare lidt længere. At provokere jer til at vise hvem der var den sejeste stamme i det forbund. Men hvis i alligevel bare ser frem til at stoppe så kan jeg da ligeså godt nøjes med at grine af jeres lange fjæs :p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvis du hentyder til mig så er jeg ikke misundelig :confused:

Jeg har netop sagt at jeg syntes det er flot i har banket stammer der var større end jer. Jeg har også sagt at hvis jeg havde været der havde jeg i aftalerne sagt at en verden en vinder, så når vår vores forbund har vundet så tager vi lige den sidste kamp med. Naturligvis med en god og diplomatisk opsigelse af samarbejdet der naturligvis slutter af med må bedste stamme vinde.

For som du selv skriver har NS6 som i kalder jer nu haft et bedre samarbejde. Det er trods alt derfor små stammer tæver store. De kan den lille ting de andre ikke kan samarbejde!!! Det jeg ikke forstår er hvorfor i rusher efter at afslutte denne verden når i nu samtidig med har udvist den udholdenhed i har. Det er sjældent de gode startere der er i top 20 efter 1 år. Som regel fordi det er vedholdenhed der er deres varemærke. Disse spillere hader som regel det at man hele tiden skal bygge byerne op isf at man bare tager en by og straks sætter tropper i gang.

Med det i mente så virker det mere som om i har travlt med at blive erklæret vindere af V3 og at i derefter quiter spillet (al respekt for det hvis i er kørt træt i spillet) og det syntes jeg er et tab da de danske verdener er små nok i forvejen. Det undrer mig da bare at i tager det så ilde op når jeg forsøger at provokere jer til at spille bare lidt længere. At provokere jer til at vise hvem der var den sejeste stamme i det forbund. Men hvis i alligevel bare ser frem til at stoppe så kan jeg da ligeså godt nøjes med at grine af jeres lange fjæs :p


Hehehe planen er da at få afsluttet noget man har gang i INDEN man går i sving med noget nyt, ellers laver man jo bare 2 ting halvhjertet. og når vi så engang kan erklære os for vindere og verden 3 lukker ned, ja så er verden 4 jo bygget op som du siger og klar til endnu en gang tæsk fra dem der startede sent ;)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
haha måske. I hvert fald ved jeg at man ikke skal undervurdere rimstammer. Desuden så kræver afslutningsfasen ikke de store resourcer for at vinde :p Specielt ikke hvis der ikke reigtig kommer modangreb :p
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Men skal vi sikre det skal vi jo ha sitter adgang og det er ikek lovligt :)

Så Cookie.. spark lidt til de stammer der har valgt at ligge sig på ryggen :)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så vidt jeg ved er det kun kyllinger der ikke kæmper videre. Og husk hvidløgen imod det ækle RL :D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
haha måske. I hvert fald ved jeg at man ikke skal undervurdere rimstammer. Desuden så kræver afslutningsfasen ikke de store resourcer for at vinde :p Specielt ikke hvis der ikke reigtig kommer modangreb :p

Det kræver adler/nobles, som samtlige større spillere i NS6 mangler, ved i hvertfald jeg gør...det sætter en stopper for fremgang og afslutningsfasen der ;)

Og der da stadig modstand i fjenden, men det meste er morale, og fra fra inaktive spillere, der ikke kunne finde slet knappen :D
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Cookie, jeg forstår ikke hvad du mener?

Skal vi splitte os nu? Vi er jo ikke færdige med at smadre de nuværende fjender!? Og jeg tror da også, at medmindre vi kun er 50 eller mindre tilbage når alle andre er væk ... jaa, så får vi det vel afgjort imellem os? (Hvis ikke nogen stopper, så vi kommer ned på 50 medlemmer eller under)

Tror det vil være sjovere, end de spillere vi kæmper mod nu ;)
Og selvom man angriber hinanden, kan det jo gøres uden at man ødelægger venskaber der er opstået igennem spillet (Det er trods alt lang tid man har arbejdet sammen, og snakket sammen). Ikke? :)
Hyggesnakke lidt, mens man sender angreb og sådan ... "må den bedste mand vinde" :)
Man kan jo stadig f.eks. holde en fest for at fejre afslutningen af serveren, efter denne lille "Venskabelige Kamp" ;)
Stammen/stammerne har jo været sammen, om at nedkæmpe al anden modstand. Og så afslutte med en lille, mere udfordrende krig, ville da være "hyggeligt" ;)

Serveren skal jo ende på en eller anden måde, og hvorfor så ikke lige tage den oplevelse med også? :)

Det var bare lige hvad jeg havde at sige :D

Ps. Lige nu regner jeg ikke med at stoppe når v3 er slut. Ville ikke vide hvad jeg skulle lave uden Tw :eek: :p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: DUV VVK Ass. A S TH Tempel SoL MW TF
Players: Store Konge

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 989
Side 2: 220
Difference: 769

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 355
Side 2: 7
Difference: 348

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 8,797,697
Side 2: 1,639,963
Difference: 7,157,734

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,133,452
Side 2: 47,971
Difference: 3,085,481

chart
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: DUV Ass. A S MW SoL VVK TH Tempel
Players: Store Konge

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 919
Side 2: 206
Difference: 713

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 230
Side 2: 8
Difference: 222

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 8,261,667
Side 2: 1,487,375
Difference: 6,774,292

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,943,824
Side 2: 61,722
Difference: 1,882,102

chart






Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: DUV Ass. A S MW SoL VVK TH Tempel
Players: Store Konge

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer:

Side 1: 3,732
Side 2: 819
Difference: 2,913

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,323
Side 2: 34
Difference: 1,289

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 33,383,866
Side 2: 6,026,537
Difference: 27,357,329

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 12,354,555
Side 2: 287,141
Difference: 12,067,414

chart





Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: DUV Ass. A S MW SoL VVK TH Tempel
Players: Store Konge

Timeframe: Sidste 3 måneder

Totale erobringer:

Side 1: 9,828
Side 2: 3,865
Difference: 5,963

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 4,126
Side 2: 261
Difference: 3,865

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 87,422,090
Side 2: 28,604,524
Difference: 58,817,566

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 38,287,635
Side 2: 2,353,593
Difference: 35,934,042

chart



Ja vi adler da bare videre :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
En skam man ikke har flere adler, så det kan gå noget hurtigere ;)

Men det gir da fjenden et lille pusterum.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: DUV MW Ass. A S SoL TH Tempel VVK
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 996
Side 2: 186
Difference: 810

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 254
Side 2: 3
Difference: 251

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 9,287,206
Side 2: 1,580,683
Difference: 7,706,523

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2,331,073
Side 2: 25,777
Difference: 2,305,296

chart
 
Top