Neutral Rage of Gaming - nr. 1

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hejsa alle :)


Dette er en tak til alle dem der har været så søde at hjælpe en lille gruppe spillere med en ny stamme til at finde sin vej :)

Til dem der endnu ikke kender os, kan jeg fortælle vi er 25 spillere der bruger største delen af vores begrænsede online-tid på at sladre, udveksle opskrifter på søde sager og sende hinanden YouTube-links som vi så bruger timer på at skrige af grin over..

..råhygge er vores game, NRG er vores name
em2300.gif



De fleste af os er er håbløst dårlige til tw, vi er slet ikke med på de nyeste trends og tendenser i spillet (at drikke store mængder irish coffee og stadig kunne ramme tastaturet er vores styrke :p). Men flere af de andre stammer har valgt at ofre deres dyrebare tid på at lærer os alt det man SKAL kunne for at komme til tops nu om dage i tw :)
Vi takker specielt ~F~ og PPW1 for at lærer os at defensive tropper nu er et absolut must i angreb og at det med at koordinere og planlægge er yt når man skal erobre en by..rammer angrebene indenfor et døgn eller to er det tæt nok og får man ikke byen er det bare at vende til modstanderen har fået bygget muren op og fået tropper igen før man forsøger igen :D

Da vi self er så langt bagud i forhold til andre på v4 er det jo lidt af en overraskelse at vi alligevel allerede kan kalde os nr. 1..I tænker nok: Hvordan KAN det lade sig gøre?? :confused:

Gode naboer er svaret ;)

Vi vil gerne takke MMD + akademi (hvis de stadig eksistere når jeg er færdig med at skrive dette indlæg) og 6 1/2 for den enorme hjælp de har været til at få vores MBA helt op ved så sjældent at dodge og deres donationer af byer..uden jer var vi ingen ting..
..YOU ROCK!!
em2200.gif



Der er self enkelte spillere der har gjort en ekstra indsats for at holde os til ilden (for lad os være ærlige, koncentrationsevne er ikke en af de genstande NRG har fundet i nogle af de landsbyer vores paladiner har været i endnu :p), for at dette indlæg ikke skal blive uendeligt lange vil jeg nøjes med at fremhæve en enkelt af dem der har sendt os en opmuntrende pm..frækkerten har godt nok formuleret det så det skulle lyde som om han ikke bryder sig om vores spiller han sendte det til..men vi kan jo læse mellem linjerne ;)

Da vi ved hvor meget han hader at blive rost og ikke vil gøre ham forlegen har vi skjult hans navn..og da sproget han brugte ikke er af en slags folk under 30 år bør kende :eek: har vi sat lidt ekstra * ind i forhold til hvad der automatisk kommer når man skriver her på forum for ikke at støde nogen ;)

xxxxxx i dag klokken 13:20
Hej med dig din fede *** sutter
Find nogen på dig egen størrelse og **** dem i *****. Jeg ønsker ikke at få din *** hårdt op i ****** din klamme *****. Find en fra en anden stamme og ********* ud over din klamme gris. Hold dig væk fra mig eller jeg skal sørge for at du bliver total molestreret og ******* i *****, din ***! Så gtfo og find en på din egen størrelse dit ****ing ****e ******!

Mange tak

//xxxxxx


Det er beskeder som den der sørger for alle vores medlemmer ikke bare daser HELE dagen ude i solen og griller hver aften...og kun drikker en enkelt eller 10 irish hver aften efter maden :D

Så endnu engang, mange mange tak til alle jer dejlige hjælpsomme spillere på v4 :D



Venligste sommer hilsner
Jeres taknemmelige venner i NRG
em3400.gif
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
ØV..okay jeg skylder øl til hele NRG..jeg burde havde vist jeg ville tabe ved ikke at stemme på Dekani som den første der skrev i tråden :rolleyes:


Jeg vil ikke ligge rapporter på forum fra NRG..vi træder ikke på folk der allerede ligger ned..så vi giver jer den der :p
Der var ok forsvaret og dejligt at se I ikke helt har opgivet :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe..Takker og jeg ska nok undgå mere muderkastning her ;)

Men som sagt er vi ikke MMD eller MMD~A vi er ~PB~ ligesom i ikke er RS men NRG, ergo en frisk start med de spillere vi tror på :D

Så alt i alt er vi langt fra at give op, vi er først lige begyndt :D
 
Senest redigeret:

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Og undskyld Wildere, vi kan vel sige at vi skylder dig en 4 Adler eller sån noget XD

Ja hvad er det for noget med at begynde at hjælpe sine stamme medlemmer?
Er det noget man lærer når man skifter stamme? I så fald, er det klart urimelige hold!

Anyway, jeg kan se der er kommet kirke i byen nu... Lidt surt for jer at de først 10k tropper døde uden kirkedækning :eek:

Jeg glæder mig dog over at der endelig er kommet lidt modspil fra jer, må indrømme at jeg blev lidt overrasket :D. Lad os se hvad det bringer. Keep up the fine work.

- W
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
skide godt skrevet Persefone.

synes ikke det er svært at se hvem der har skrevet til jer....har set lignende skrivelser...
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hehe..Takker og jeg ska nok undgå mere muderkastning her ;)

Men som sagt er vi ikke MMD eller MMD~A vi er ~PB~ ligesom i ikke er RS men NRG, ergo en frisk start med de spillere vi tror på :D

Så alt i alt er vi langt fra at give op, vi er først lige begyndt :D

der er vist en stor forskel set her fra....for RS der blev til NRG tog ikke kun egne medlemmer ind i stammen...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og hvor kom WitchDK ind i billedet, jeg syns vi to sku lave en aftale om aldrig at nævne hinanden eller vores stammer igen, da jeg bare ender med at blive spærret igen :mad:

Men cool nok, og NRG tog osse kun deres egne gode spillere ind i starten, og derefter kom andre til, ergo tager du fejl ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og hvor kom WitchDK ind i billedet, jeg syns vi to sku lave en aftale om aldrig at nævne hinanden eller vores stammer igen, da jeg bare ender med at blive spærret igen :mad:

Men cool nok, og NRG tog osse kun deres egne gode spillere ind i starten, og derefter kom andre til, ergo tager du fejl ;)


forstår ikke hvorfor du har så meget at hidse dig op over med os...eller med mig, for hvis du har hvorfor står jeg så stadig som den ven på msn....nå lad nu det ligge.

og jeg nævner altså spillere og stamme som jeg ønsker at nævne, ikke fordi andre bestemmer det.

Og skulle vi så ikke lige holde os til denne tråd, jeg svarede persefone, og faktisk ikke dig....


hvad angår NRG, så tog de ikke kun RS spillere fra starten, men også VOG spillere, så snak ikke om hvem der er fejlinformeret
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
forstår ikke hvorfor du har så meget at hidse dig op over med os...eller med mig, for hvis du har hvorfor står jeg så stadig som den ven på msn....nå lad nu det ligge.

og jeg nævner altså spillere og stamme som jeg ønsker at nævne, ikke fordi andre bestemmer det.

Og skulle vi så ikke lige holde os til denne tråd, jeg svarede persefone, og faktisk ikke dig....


hvad angår NRG, så tog de ikke kun RS spillere fra starten, men også VOG spillere, så snak ikke om hvem der er fejlinformeret

Haha..Du står ikke som min ven, jeg står som din har bare ikke fået blokket dig :rolleyes:

Hmm...Muligt de tog et par VOG spillere, men modsat jer andre indvitere vi ikke medlemmer over medmindre i gør :)

Til Wildere :
Takker for din "rimelige" respektfulde bemærkning, men vil lige pointere at vi ikke har sendt backup, da hun insisterede på hun godt ku klare den selv ;)

Og til sidst vil jeg da bare sige et lidt forsinket velkommen til V4 med jeres nye stamme :D
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
lad det med MMD og VOG ligge valgte også lige at slette det indlæg jeg sendte først da jeg lige kom i tanke om det ville føre Persefone smukke besked ud i noget helt andet :b


men velkommen til PB og da dejligt at se i giver wildere lidt modstand selvom jeg tror det kommer til at gøre mere ondt på jer end ham ^^


og igen Persefone dejligt pædagoisk skrevet hehe ^^
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Tak Killerkel :)

Og ja, der er ingen censurering fra min side mht. hvad der kan skrives i denne tråd..jeg har jo bare startet den ;) ..men der er allerede en tråd hvor det lidt anstrengte forhold mellem VOG og MMD og/eller PB bliver behandlet, så bare for alle trådene ikke skal ende i det spor, kan det emne måske holdes ude af denne ;)

Som sagt: Råhygge er vores game, NRG er vores name :cool:
Så lad os nu bare råhygge sammen i denne tråd :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tak Killerkel :)

Og ja, der er ingen censurering fra min side mht. hvad der kan skrives i denne tråd..jeg har jo bare startet den ;) ..men der er allerede en tråd hvor det lidt anstrengte forhold mellem VOG og MMD og/eller PB bliver behandlet, så bare for alle trådene ikke skal ende i det spor, kan det emne måske holdes ude af denne ;)

Som sagt: Råhygge er vores game, NRG er vores name :cool:
Så lad os nu bare råhygge sammen i denne tråd :D

er vild med din måde og skrive på og dit rim....thumbs up
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Okaaaa, tjaa nogle kan lig krig andre kan lig og kysse *** :D

Oka oka, stopper nu xD
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Gør jeg osse perse, men kun med dig self. :p

Som om jeg hopper på den, I PlayBoys kysser jo med alle pigerne..mig snyder du ikke Dekani :D

Og jeg skrev råhygge..ikke kissemisse..bare så ingen tror det er sådan vi hygger i NRG :p
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
gør vi ikke? hvem har jeg så siddet og "hygget" med hele tiden ;/ håber ikke det var en fra ppw1 så :eek:
 
Top