Rygtebørsen

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Med den gamle Rygtebørs lukket pga. usagligheder...så opretter vi her en ny rygtebørs...den underholdning kan vi ikke undvære..

Lad os holde den til hvad navnet antyder, og holde personlig fnidder væk herfra...

Da denne chat som navnet antyder er forbehold rygter, giver det ingen mening at forsøge at modsige et rygte ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm..så de bliver ikke modsagt hva?? :D

Jamen så vil jeg da starte et rygte straks :p

Jeg har hørt fra en vens vens kærestes nabos stammeven at der er en stamme på V4 der har 11 IAP'er lige nu OG som er ude og forsøge at lave flere :eek:

Jeg ved ikke om det er rekord-indehaveren lige nu, men synes det er imponerende :rolleyes:

Er der nogen der kan slå de 11?? ;)

Og jeg har hørt at Persefone er undervurderet som spiller..hun kan SÅ godt finde ud af at dodge, hun lider bare en anelse af alderdom og falder i søvn på de mest ubelejlige tidspunkter :eek:
 

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hmm..så de bliver ikke modsagt hva?? :D


Og jeg har hørt at Persefone er undervurderet som spiller..hun kan SÅ godt finde ud af at dodge, hun lider bare en anelse af alderdom og falder i søvn på de mest ubelejlige tidspunkter :eek:


Haha priceless :D
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
og jeg har hørt at persefone er undervurderet som spiller..hun kan så godt finde ud af at dodge, hun lider bare en anelse af alderdom og falder i søvn på de mest ubelejlige tidspunkter :eek:

Igen et guld korn, der kan få en til at grine.
Jeg er vild med din humor
:d:d:d:d:d
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg fik et brev i dag hvor der blandt andet stod: "Han er flygtning og jeg vil sætte pris på at i ikke optager ham, selvom vi er i krig"

Efter PPW1's opløsning ved jeg da ikke af at vi er i krig med andet end en stamme og det er ikke KK som denne besked kom fra :p For man er da så høflig at erklære ens krige er man ikke :D
 

HITMAN

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ellers må det vel betragtes som gurilla-krig ikke sandt
ville dog være rart at kende sine fjender ville jeg mene :confused:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu igen :eek:

Er E.T. helt sikker på I ikke har fået en besked? Måske er den bare sendt til den forkerte person? For da lidt sært at I bliver ved med at komme i krig uden at nogen fortæller jer at I er fjenden :confused:

Jeg tror helt klart fejlen må ligge ved E.T...for jeg kan umuligt tro at K.K. er SÅ uhøflige ikke at lige sende en pm hvis de sætter andre stammer på som fjender og oven i købet kalder det en krig :rolleyes:

Og hvis nogen her vover at antyde de med vilje ikke har gjort opmærksom på det..fordi de er bange for det samme skal ske dem som der skete med PPW1 og helst vil undgå at E.T. vender deres fulde opmærksomhed mod dem..så skal de få med mig at gøre!!! For det er bare ikke ok at sige!! :D

Nope, jeg synes E.T. skal blive bedre til at tjekke deres pm'er :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Elsker også dig persefone :p

Men det er en dårlig vane E.T.'s naboer har. Tænk en gang at den eneste grund til at vi ved hvor vi er opført som fjender er pga vores små venner der er placeret her og der. Den eneste krig ET er i er igen en vi selv har proklameret efter et snigangreb der ligner pearl harbor :eek:
Men det rygtes da at vi også står som fjender hos fx F stammerne og FF gad vidst om det passer :rolleyes:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
AddEmoticons04231.gif
Det kommer så pludselige Skolehaven..men er vel forståelig du har de følelser for mig når jeg er så sød ved jer :p


Jeg bliver lidt urolig nu, et snert af paranoia er lige med et kommet over mig..hvad hvis der er flere stammer der er på fjendelister og er i krig uden at vide det :eek:

Naaaaaaa..NRG er så populære, det sker ikke for os..det kan kun være noget der sker for E.T. :D
Undskyld mig lige lidt mens jeg tjekker med alle stammer jeg kan finde om de er i krig mod os ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
En snert af paranoia :eek: jeg har jo lige erklæret min store kærlighed :confused:

Self er i det. Efter hvad mine kilder siger så får i ca 10 IAP/forbundsansøgninger om ugen. Jeg mangler bare en rigtig insider til at bekræfte :D

Har fået denne i flere eksemplarer, men stadig ingen krigserklæring :confused:

******** i dag klokken 10:38
att: Stammen

Så er der gaang i et nyt joint venture angreb. Denne gang er det K.K. og Titans

Vi går efter de 2 her:
cirepowah
skolehaven


Hvis nogen har cleanere de kan hjælpe med, så skriv ******** eller ********.

Skriv om i vil i første række og få en by, eller i anden række.

\Ledelsen


Og jeg som altid er så sød ved alle... Jeg får jo næsten tårer i øjnene
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
En snert af paranoia :eek: jeg har jo lige erklæret min store kærlighed :confused:

Undskyld..jeg lavede hvis en lidt dårlig overgang fra din kærlighedserklæring til emnet under :eek:
Øøøh, jeg elsker skam også dig snuskebasse :p


Self er i det. Efter hvad mine kilder siger så får i ca 10 IAP/forbundsansøgninger om ugen. Jeg mangler bare en rigtig insider til at bekræfte :D

Højest 8..nu heller ingen grund til at overdrive :rolleyes:

Har fået denne i flere eksemplarer, men stadig ingen krigserklæring :confused:

******** i dag klokken 10:38
att: Stammen

Så er der gaang i et nyt joint venture angreb. Denne gang er det K.K. og Titans

Vi går efter de 2 her:
cirepowah
skolehaven


Hvis nogen har cleanere de kan hjælpe med, så skriv ******** eller ********.

Skriv om i vil i første række og få en by, eller i anden række.

\Ledelsen


Og jeg som altid er så sød ved alle... Jeg får jo næsten tårer i øjnene

Jamen jamen..det vil jo sige at Titans og K.K.?? Altså at de samarbejder :eek:
Ak ve ak ve..vi er færdige, ingen chance.....

Vent, måske overlever jeg en uge mere..ser ud til de prioritere og det er ikke mig først på listen..JUBII :D

Jeg er self ked af det på dine vegne Skolehaven, jeg forstår du er chokeret..hvis vi kan gøre noget for dig..jeg bager en djævelsk god kage?? Eller du bare trænger til en skulder at græde ud ved..så skriv endelig til zzzz ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Mmmm...

Jeg misunder dig allerede Persefone :p

KAGE!!! (savle) Ja rygtet er jo at jeg skal nobles ud for at få mere tid til at skrive top 20, men desværre er jeg ikke supernørd. Derfor smutter jeg ud i solen igen og nyder sommeren og lader andre om at smede rænker. Hvis regnen imod forventning skulle komme forbi så skal jeg nok skrive en :D Men udover alt dette så glæder jeg mig til at blive frigivet herfra og komme til sommerfest med de gode folk fra NRG. Skal vi undgå dette kan i selvfølgelig altid starte det samarbejde der rygtes vi har og sende nok til at holde ca 5 nukes i hver af mine byer. (2500 katapulter med våben må være passende :p )
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ved du hvad, jeg har den perfekte løsning!! Jeg hjælper med listerne og de lader være med at udadle dig :D

PARTY!!! Grill, kolde fadøl betalt af Skolehaven og godt vejr :p

Sam-ar-bej-de :confused:
Tjaa..NRG har snakket om at prøve noget nyt snart..måske det kunne være det. Men betyder det vi skal ud og finde 10 IAP'er der vil gøre det sammen med os (lige som JERES fjender gør) eller kan vi "nøjes" med jer? :D
Og er du klar over hvor mange byer du har?? :eek:
 

easyfrag

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mmmm...
men desværre er jeg ikke supernørd. ............Men udover alt dette så glæder jeg mig til at blive frigivet herfra og komme til sommerfest med de gode folk fra NRG.

Så vil jeg gerne vide hvordan man er en supernørd - hvis det ikke er det at tage til sommer fest med forbundet :eek:)
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Så vil jeg gerne vide hvordan man er en supernørd - hvis det ikke er det at tage til sommer fest med forbundet :eek:)

Dejligt det er så forholdsvis nemt at konstatere at KK alliancen stadigvæk ikke har lykkedes at få en spion i ET eller NRG, når de stadigvæk mener vi er i forbund :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så vil jeg gerne vide hvordan man er en supernørd - hvis det ikke er det at tage til sommer fest med forbundet :eek:)

I min definition vil det være at sidde inde og fx game TW dagen lang isf at nyde det gode sommervejr. Om man holder sommerfest med den ene gruppe venner eller den anden er af mindre betydning. Med mindre det er mere et strategisk møde hvor hvor der kun bliver diskuteret TW :eek:

Men tilbage til rygterne. For jeg har lige hørt et rygte om at der er nogen der vil nakke Titans leder... Gad vidst om det passer :rolleyes:
 
Top