Rygtebørsen

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Rygtet siger at Joker stak halen mellem benene og gik bb pga. os :eek:

Delvist afkræftet...

Joker stak ikke halen mellem benene, men der er åbenbart nogen der har fundet noget andet end TW at bruge tid på... Kaldes vidst RL..

Ja det var pga jer...
Men ikke på den måde du får det til at lyde som ^^
Når man bliver dolket i ryggen af nogen man har spillet sammen med i lang tid, og som man troede at man kunne stole på, så kan jeg da godt forstå at lysten til at spille videre forsvinder lidt ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Rygtet siger at Joker stak halen mellem benene og gik bb pga. os :eek:

Hvis det giver dig mere selvværd så siger vi bare det er rigtigt ;)

men når jeg ikke har tiden til at føre krig mod jer ordentligt så jeg ingen grund til at spilde mere tid, plus eller energi derinde.

Er dog lidt ked af jeg ikke er med i kampen mod jer, men hva satan H2B klare det jo fint, så hvorfor blande mig, desuden hvis du er i tvivl kan du jo skrive og spørge tboj, det er efterhånden pænt lang tid siden jeg skrev til dem at jeg ville gå BB og de bare skulle begynde at tage mine byer, jeg stoppede dog slet, fordi jeg lige ville se om jeg ku få tiden til at nakke dig, men det havde jeg desvære ikke.

Men det er sjovt du stikker os i ryggen for at følge FAF, når du både over for mig, Justme og Enrico87 flere gange har siddet og svinet halvdelen af FaF's medlemmer til, at de både var noobs og jeg skal komme efter dig :huh:, det bekræfter dog bare det jeg sagde tidligere med at du altid skal gemme dig bag nogle andre

Men rygtet siger også at Kuntz er vildt lykkelig over at The Joker gik BB for så kan han genoptage den egentlige grund til han spiller TW:
BB jagt!
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt et rygte om at FAF.'s største spiller har deff nok til at han kan spilde 100k tropper på at stacke en by uden mur...og så mistede han den søreme alligevel...Altså WTF :rolleyes:
 
Senest redigeret:

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kan se det var godt jeg kom ud af alt dette, inden det var forsent :O

Men lige den sidste fra Rapture er nu meget god underholdning :D
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Har ellers hørt han har fået en konto i TBOJ... Gad vide om det passer :laugh:

Det rygte har jeg også hørt :huh:
Det lyder på at han er gået dual med thomas nc :laugh:

Hvis det giver dig mere selvværd så siger vi bare det er rigtigt ;)

men når jeg ikke har tiden til at føre krig mod jer ordentligt så jeg ingen grund til at spilde mere tid, plus eller energi derinde.

Er dog lidt ked af jeg ikke er med i kampen mod jer, men hva satan H2B klare det jo fint, så hvorfor blande mig, desuden hvis du er i tvivl kan du jo skrive og spørge tboj, det er efterhånden pænt lang tid siden jeg skrev til dem at jeg ville gå BB og de bare skulle begynde at tage mine byer, jeg stoppede dog slet, fordi jeg lige ville se om jeg ku få tiden til at nakke dig, men det havde jeg desvære ikke.

Men det er sjovt du stikker os i ryggen for at følge FAF, når du både over for mig, Justme og Enrico87 flere gange har siddet og svinet halvdelen af FaF's medlemmer til, at de både var noobs og jeg skal komme efter dig :huh:, det bekræfter dog bare det jeg sagde tidligere med at du altid skal gemme dig bag nogle andre

Men rygtet siger også at Kuntz er vildt lykkelig over at The Joker gik BB for så kan han genoptage den egentlige grund til han spiller TW:
BB jagt!

Må sige jeg er lidt trist over du gik bb Joker, havde faktisk glædet mig til en kamp mod dig :)
Om du tror på det eller ej, så er du faktisk blandt de spiller jeg har meget respekt for blandt andet pga. din spillestil :)
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Side 1:
Spillere: Kenned, Hardtobreak2006
Side 2:
Stammer: FAF.

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 45
Side 2: 10
Forskel: 35

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 437,020
Side 2: 95,539
Forskel: 341,481

chart


...

Og siden d. 10. December (Dvs på ca 20 dage) har de 2 spillere der reelt er tilbage i FearQT (Eller er Enrico87 stadig med?, Synes hans konto har stået stille lidt..), Kenned og Hardtobreak2006, fået 11 mio MBA :eek:
I samme tidsrum har de 19 spillere der er samlet i FAF. kun fået 18,5 mio MBA...

Det vil sige der er en del mere MBA pr. spiller hos dem der er tilbage i FearQT


Ja jeg er altså stadig lidt pinligt berørt på FAF.'s vegne :eek:
 
Senest redigeret:

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Rygtet går på at FAF er ved at falde fra hinanden.

Flere og flere begynder at fortryde de gav QT kniven, bare lidt ærgerligt at de var for dumme til at se det før.

Rygtet går også på de ud skiftede 1 diktatur (som var ved at vinde) med et diktatur (som er ved at tabe STORT)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
dette kan jeg bekræfte, da der har været nogle få ansøgninger fra FAF. til QT. samt nogle FAF. spillere er uden stamme, og nogle begynder at virke til at have givet op.. men jeg er sgu ligeglad, da det jo alligevel går udover dem i QT angående en stor sejr som var stortset allerede der.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det må have simpelthen have været årets bommert :laugh:

Forlade en stamme som var ved at vinde fordi man var utilfreds med ledelsen, og så lave sin egen for at tabe med en ledelsen som man også er utilfreds med :laugh:


Eller måske da Paluch hellere ville opgive spillet fordi han ikke ville blive nr. 2 :huh:


Uha.....sjove ting der sker :laugh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så fik TH. da endelig sat et aftryk på en verden som man vil huske dem for :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jamen jeg tror vi skal skrive til support og få lavet en selv destruktions knap som folk kan trykke på det er jo det de har gjort her.

Men håber da de mener det var de 1½ år vi brugte på den verden bare at smide væk, men okay så kender vi TH. igen, de vil jo bare ikke vinde en verden, eller være med til at lege med de dygtige drenge/piger og det kan man da vidst nok sige de har sørget for ikke sker igen, for jeg tvivler på dem der har fået kniven fra dem fra QT af vil have dem med i deres stammer igen, jeg vil ihvertfald ikke
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja, kan være det var en fejl, nogen har måske fortrudt, andre har ikke, its a game.

- Dont hate the playes, hate the game...:sleep:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
God talemåde .. i alle andre ting end TW.. for TW er mere end et spil, det er en måde for mange folk og oprette et socialt netværk, når folk som jer så kommer og staber dem i ryggen mister de alt tro på anstændighed og gode venner i dette spil..

Så ser du, for dig er det måske bare et spil, men for dem er det tabet af adskillige "venner", tab af flere år's hårdt arbejde og tab af troen på anstændighed og fair play.

Derudover hedder det jo TRIBALwars .. ikke StabEachotherInTheBack Wars..
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
God talemåde .. i alle andre ting end TW.. for TW er mere end et spil, det er en måde for mange folk og oprette et socialt netværk, når folk som jer så kommer og staber dem i ryggen mister de alt tro på anstændighed og gode venner i dette spil..

Så ser du, for dig er det måske bare et spil, men for dem er det tabet af adskillige "venner", tab af flere år's hårdt arbejde og tab af troen på anstændighed og fair play.

Derudover hedder det jo TRIBALwars .. ikke StabEachotherInTheBack Wars..

Du glemte Hugs :wave:

FAF er og bliver Huggers, og med i deres CV stabers.
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
alle verdner ender alligevel med det samme, de samme folk går sammen i hver verden, noobs får ingen chance for at vinde en verden. v8 er et godt eksempel.

så man kan da ikke kalde FAF back stabbers som de eneste
 
Senest redigeret:

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Øhh syntes nu ellers vi var rimeligt åbne for at give folk en chance i v5.

Vi tog da også nogle folk ind vi slet ikke behøvede for at give nogle nye en chance osv.
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
4 eller 5?

det var sku ikke mange nye der fik lov til at "spille" spillet, men jeg kan være lige glad snart..
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja det kan du jo... det The Joker siger er, at også selvom du siger vi "de store" altid klumper os sammen, ja det kan da godt være, men i QT gav vi da i det mindste en chance til dem som virkelig ville det her..
 
Top