Sig noget pænt om spilleren over dig :)

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
spilleren over mig er RIGTIG god til at rose og sige pæne ord.... Men jeg kan sgu ikke rigtigt huske ham fra v. 3 ? (men har også en RIGTIG dårlig navne hukommelse!) - selv om navnet alligevel ringer en lille klokke !
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
bare rolig du er ikke den første der har kaldt mig for ham, selvom jeg nu ikke kender mange mandlige hekse....griner

HAH xD LOL!!! :p Det var altså Dekani jeg kaldte for ham ;) Ikke dig :p Ved da godt at du er en pige :p







Spilleren over mig er en meget flink og god spiller, Jeg ved at han er meget aktiv! Håber da stadig han kan huske mig :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
æsj nu kan jeg jo ikke se hvis tur det er når witch ikke skriver noget pænt :(

Spamburg: er en meget uheldig spiller :D som virker til at spille mest for det sociale. Det gør det hyggeligt fo alle os andre :cool:

Witchdk: er god til at arrangere :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis Skolehavens konto var et dyr, ville den være en flodhest..stor, tung og dødsens farlig..men stadig sådan lidt nuttet på afstand :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
æsj nu kan jeg jo ikke se hvis tur det er når witch ikke skriver noget pænt :(

Spamburg: er en meget uheldig spiller :D som virker til at spille mest for det sociale. Det gør det hyggeligt fo alle os andre :cool:

Witchdk: er god til at arrangere :D

undskyld jeg glemte at skrive noget pænt....

men spilleren over mig, er flink, rar og god til at hjælpe andre
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Jamen jeg kender witchdk som en go' og venlig spiller som har styr på tingene... og som en af mine kamerater fandt ud af, skulle man heller ikke drille hende! ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg kender spilleren over mig, som en spiller med god humor, og som er blevet tilgivet for vores første sammenstød
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hvad skete der? :D

hvor???

mener du med sammenstød???

negativ ved godt tror jeg hvad jeg snakker om...så synes den skal blive der.




spilleren over mig, har en fed humor og er god til at lave kort, men elendig til at lave spoiler :p
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
hvor???

mener du med sammenstød???

negativ ved godt tror jeg hvad jeg snakker om...så synes den skal blive der.




spilleren over mig, har en fed humor og er god til at lave kort, men elendig til at lave spoiler :p



Spilleren over mig er en god leder, men kan somme tider ikke forstå sjov :D:cool:
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Åhh jeg kunne fortælle mange historier om spilleren over mig, men tror jeg vil nøjes med at sige at han er en god spiller/person/ven, som dog på V4 har haft sit at se til :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spilleren over mig er en meget god spiller ;)


@Skolehaven
Spiller altså mest fordi det er et sjovt spil.. Har bare været meget uheldig hele tiden :( Hver gang jeg kommer op og klarer mig godt bliver jeg adlet :( Eller kicked fra stammen af dårlige grunde :(
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
spilleren over mig, vil vist igen gerne høre noget positivt om sig selv.... ;o)

er glad for igen at se post fra spilleren over mig
 

Sir Silence

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Her gemmer der sig en dejlig person som jeg har tilbragt en del tid med her i spillet og chattet med ud på de sene natte timer...

Og nøj hvor der er gemt humor godt i hende...;o)
 

Sir Silence

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Åhh jeg kunne fortælle mange historier om spilleren over mig, men tror jeg vil nøjes med at sige at han er en god spiller/person/ven, som dog på V4 har haft sit at se til :D

Haha tror nu også jeg ville kunne hive en enkelt eller to historier frem om dig men vælger også at tie..;o)
- og kan jo så fortælle at der her gemmer sig en gamer som er dygtig til spillet, en flink kammerat og altid sjov og hyggeligt at feste med...
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kender ikk` rigtigt spilleren over mig, men hva` jeg har hørt, så er han da meget dygtigt. ;o)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Kender ikk spilleren over mig men gætter på at han er en god spiller og god til at skrive kommentarer ;)

@witchdk
hehe det vil du da også :p
 
Top