Suspekt og hans korte tid i NMF

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er nu flere gange blevet kontaktet af folk som ville vide hvad fanden vi tænker på når vi sparker serverens nr 1 ud af stammen igen kun få dage efter at kontoen er joinet, og da jeg ikke længere magter at svare på PM's tænkte jeg at jeg ville komme med en forklaring her.

Suspekt kontaktede os for nogen tid siden for at høre hvordan og hvorledes med hensyn til om der muligvis var plads til hende i NMF, da vi ikke rigtig kendte hende tænkte vi at vi da kunne sætte hende på en prøve. Fjern et par MBA-H spillere des mere vigtige des bedre. Da hun så fortalte at hun ville adle lederen, off-coordinator og endnu en tænkte vi hvorfor ikke, ind med tossen og så ser vi hvordan det går.

Det gik så ikke bedre end at så snart hun kom ind kom den første anmodning om support :S Det viste sig at tossen havde adlet over evne og nu var under angreb fra diverse små spillere på hendes nye byer. Vi hjalp selvfølgelig i håb om at hun ASAP ville kunne klare det selv. Efter et par dage var der ro på igen, og så begyndte hun fandme at bed om råstoffer, hun ville dog godt bytte, men aldrig mere end 500 for 1000. Hun havde åbenbart haft en sådan aftale med hendes gamle stamme og troede at det kunne fortsætte.

Alle de opråb om hjælp på ingen tid var simpelt hen for meget på en gang, vores forum begyndte ligefrem at få en overvægt af noget der lignede noget seriøst, hvilket vi jo absolut ikke kunne finde os i.

Ovenstående var altså nok til at vi blev enige om at sparke hende på porten på trods af hendes størrelse.

/W
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er nu flere gange blevet kontaktet af folk som ville vide hvad fanden vi tænker på når vi sparker serverens nr 1 ud af stammen igen kun få dage efter at kontoen er joinet, og da jeg ikke længere magter at svare på PM's tænkte jeg at jeg ville komme med en forklaring her.

Suspekt kontaktede os for nogen tid siden for at høre hvordan og hvorledes med hensyn til om der muligvis var plads til hende i NMF, da vi ikke rigtig kendte hende tænkte vi at vi da kunne sætte hende på en prøve. Fjern et par MBA-H spillere des mere vigtige des bedre. Da hun så fortalte at hun ville adle lederen, off-coordinator og endnu en tænkte vi hvorfor ikke, ind med tossen og så ser vi hvordan det går.

Det gik så ikke bedre end at så snart hun kom ind kom den første anmodning om support :S Det viste sig at tossen havde adlet over evne og nu var under angreb fra diverse små spillere på hendes nye byer. Vi hjalp selvfølgelig i håb om at hun ASAP ville kunne klare det selv. Efter et par dage var der ro på igen, og så begyndte hun fandme at bed om råstoffer, hun ville dog godt bytte, men aldrig mere end 500 for 1000. Hun havde åbenbart haft en sådan aftale med hendes gamle stamme og troede at det kunne fortsætte.

Alle de opråb om hjælp på ingen tid var simpelt hen for meget på en gang, vores forum begyndte ligefrem at få en overvægt af noget der lignede noget seriøst, hvilket vi jo absolut ikke kunne finde os i.

Ovenstående var altså nok til at vi blev enige om at sparke hende på porten på trods af hendes størrelse.

/W

en stor tigger kan amn jo sige :p..

men pga hun er stor så smide ri hende ud?..


det eneste jeg kan lide ved jer NMF'er er at i er rigtig off i det.. og stadig beskytter jer o_O?

ja?..
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Og så lige en gang til på dansk, sådan at dem af os som ikke har andet end en almindelige bachelorgrad også er i stand til at få det du skriver til at give mening :confused:
 

Suspekt

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen det er da sjovt som den diskussion skal fortsætte her :mad: Mage til mandschauvenistisk stamme skal man lede længe efter :( I vidste jo allerede inden jeg kom ind at det nok ikke ville gå ubemærket hen når mutter svinger kagerullen over de unge svende. Og så længe tog det vel heller ikke at få styr på situationen???

Lidt ress? Vor herre bevares er det alt i tænker på? Jeg havde jo sagt i ikke skulle farme rundt om mine byer! Det er vel ikke for meget forlangt? Eller det var det jo så åbenbart :mad:

Jeg syntes ligefrem det er flabet at du bringer det op herinde, hvor jeg ellers ikke begiver mig. Jeg er jo nødt til at forlade mig på gode stammevenner for at dække min ryg :( Og endda oprette en ligegyldig forumkonto for at forsvare mig selv

Suspekt Out

:wave:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja.
lidt dumt at slå det op her.


Er det meget at forlange at få lidt deff ?
om 7dage kan de byer jo klare sig selv?
og rås for den sags skyld i skal jo tænke på hvad hun også kan gøre for jer hun er stor og på et tidspunkt kan hun jo også sende noget retur

Dum grund..
og dumt at smide det her..
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Wildere er for flink og har ikke ville fortælle hele sandheden om vores møde med den Suspekte person vi havde i vores midte en kort tid ;)

Opbakning og råstoffer kunne vi måske leve med, selvom det var lige i overkanten at hun forventede vi skulle betale for at havde æren af hendes medlemskab :rolleyes:
Men hvad der blev for meget til sidst og helt uacceptabelt var de krav hun begyndte at stille, ville I give rettigheder til et helt nyt medlem I ikke kender?
Og hun ville havde der på medlemslisten skulle stå ved hendes navn "Smukke skat" :eek:
Og "forslaget" om at vi skulle ændre navn til The Suspekts?? :huh:

Og undre mig ikke at L33T overhovedet ikke ser det store billede. Hvis alle sender def tropper og deres ressourcer til én eller få i en stamme, så sætter det resten af stammen tilbage og de bliver udsatte. Det er jo tåbeligt at sidde og tvinge vores medlemmer til at give og give bare så få kan vokse sig store, der er da ingen spillere der vil synes det er fedt at de skal farme og bygge tropper kun for at andre kan få super byer mens de knap kan vokse. Kun virkeligt dårlige og egoistiske ledere ville behandle deres medlemmer sådan :mad:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
haha det kommer jo an på om det er 2-7k rås
eller 100k :p
og en klat deff :p


Smukke skat bare sig nej ? :p
Og nej til suspects
det ville jo nok ha været lige meget da det var forslag;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Forstår udemærket godt jeres reaktion.. hvis det altså er sandt hvad i fortæller :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kan godt forstå at i smed hende ud. :). Men i kunne da bare have sagt at hun skulle farme og selv bygge deff tropper i byerne. :p Det havde da gjort det hele meget nemmere end at smide hende for porten :huh:
 

Raider

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan godt forstå at i smed hende ud. :). Men i kunne da bare have sagt at hun skulle farme og selv bygge deff tropper i byerne. :p Det havde da gjort det hele meget nemmere end at smide hende for porten :huh:
It's our way or the highway :cool:
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
:D dælme et godt "spin" Wild...:D men den historie er der vist ikke mange der hopper på :sleep:
 

Flyttemanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:D dælme et godt "spin" Wild...:D men den historie er der vist ikke mange der hopper på :sleep:

Spin....nej

Onde Suspekt bad mig om at sende mine spyd, sværd og råstoffer for at hun kunne få lidt flere tropper, imens jeg fungerede som "slave" :huh:

Men ellers er hun meget flink, bare FOR krævende.
 
Top