Verdensindstillinger & deres fordele/ulemper

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok denmed de 10 -15 byer forstov jeg ikke hvad duer ikke jeg har faft over 200 byer på nogen server og køre kun med opera
men ved ikke om det er det du mener opwra og ie kan ikke samarbejte på en pcer så er de bække på vil ie altid dominer opera
og få det til at køre af lordt

men man behøves ikke køre med det kørte ikke med det i de sidste 2 server fordi jeg ikke kunne få t metode til at virke før jeg hendet en gammel vasion af opera
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
du mener en aldel med en cleaner

Jeg mener, at jeg ikke bruger train, men mindre at jeg kun er 10-15 byer......det er så forskelligt hvad jeg gør der efter, men jo jeg bruger skam også nuke-nobels......

Men vil lige sige, sådan spiller jeg, jeg ved andre gør det anderledes, jeg har blot erfaret, at det er alt for let at modstå andres angreb når de netop bruger train
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et tydeligt eksempel på det modsatte er at nogle bare flyver afsted her i v 20 og et endnu bedre eksempel i v 19, mens andre står helt stille. Du kan vokse 3-4 gange så hurtigt ved at farme meget set i forhold til stort set ikke at farme.

Tja selvom det er lidt gammelt, så er man vel tvunget til at svare...

Den hentydning er vel til See You og Coco-kontoerne?

Kan så sige at vi(Coco) ikke voldsfarmede i starten, tværtimod kørte vi en blanding af farmning og miner :wave:

See You derimod kørte voldsfarmning, hvilket jo gav ham en fin fordel.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tja selvom det er lidt gammelt, så er man vel tvunget til at svare...

Den hentydning er vel til See You og Coco-kontoerne?

Kan så sige at vi(Coco) ikke voldsfarmede i starten, tværtimod kørte vi en blanding af farmning og miner :wave:

See You derimod kørte voldsfarmning, hvilket jo gav ham en fin fordel.

Angie, du kommer ikke udenom, at der også bruges plus, specielt set i v19, for normalt når ny verden starter, så når først en spiller får by nr. 2 så følger der gerne et par andre hurtigt efter, i v19 nåede de op på 4 byer mener jeg det var, før andre fik by nr. 2 det gør du ikke kun ved at farme....
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
farmning er jo en stor del af tw og ville være kedaf vis det bliver fjernet helt men tag v16 der var der en farm granse der ikke var så høj og gjore bare de dovne inu mer dovne da det jo var så lidt de kunne farme så det gad de ikke en gang bruge tid på
så er lidt nået der til at skal der spilles med en granse for vad man kan farme skal den være højer or tænker lidt omkring en mil om dagen
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tja selvom det er lidt gammelt, så er man vel tvunget til at svare...

Den hentydning er vel til See You og Coco-kontoerne?

Kan så sige at vi(Coco) ikke voldsfarmede i starten, tværtimod kørte vi en blanding af farmning og miner :wave:

See You derimod kørte voldsfarmning, hvilket jo gav ham en fin fordel.

For at være helt ærlig, så tænkte jeg faktisk ikke på nogen eller noget specifikt :) Jeg synes bare godt der kunne være en enkelt verden eller to, hvor de mindre aktive spillere havde en bedre chance for at følge med de meget aktive. Og jeg mener at farmingen skaber stor ulighed. Men alle har jo ret til deres mening :p
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
For at være helt ærlig, så tænkte jeg faktisk ikke på nogen eller noget specifikt :) Jeg synes bare godt der kunne være en enkelt verden eller to, hvor de mindre aktive spillere havde en bedre chance for at følge med de meget aktive. Og jeg mener at farmingen skaber stor ulighed. Men alle har jo ret til deres mening :p

vil sige det største problem nok er at folk ikke vil lære nogle af de nye der kommer til op og jeg vil desuden sige at jeg følger meget godt med de store og jeg farmer konsekvent ikke. det kan anje, witchdk, kaya, snoevl, nina89, barney stinson og shadpre skrive under på XD
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
vil sige det største problem nok er at folk ikke vil lære nogle af de nye der kommer til op og jeg vil desuden sige at jeg følger meget godt med de store og jeg farmer konsekvent ikke. det kan anje, witchdk, kaya, snoevl, nina89, barney stinson og shadpre skrive under på XD

korrekt du er bare doven på det punkt :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hov hov...min dual lærer da folk nogle ting eller 2 :huh:

Han har endda lært ting fra Heksen og Phil :p
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vil sige det største problem nok er at folk ikke vil lære nogle af de nye der kommer til op og jeg vil desuden sige at jeg følger meget godt med de store og jeg farmer konsekvent ikke. det kan anje, witchdk, kaya, snoevl, nina89, barney stinson og shadpre skrive under på XD

det eneste det så påviser er at du ville kunne være langt bedre med hvis du farmede. Det er ren logik. Ved ikke om du spiller v 20, men du ville nemt kunnet farme 150k om dagen på nuværende tidspunkt.

I starten af v 20 kunne man nemt farme mindst lige så mange råstoffer som man producerede i sine miner på en dag. Betyder det så at man vokser dobbelt så hurtigt? nej langt fra. Fordelen er betydeligt større. For med de dobbelte råstoffer, så bruger du dem til at bygge minerne højere, der betyder højere produktion af råstoffer, flere farmtropper, senere flere byer osv. At du så kan følge med alligevel skyldes andre ting.

Jeg siger ikke at jeg stopper med at spille tribalwars hvis der ikke kommer verdner med farmlimit. Jeg farmer sikkert selv tilstrækkeligt til at have en betydelig fordel i forhold til de fleste spillere. Jeg siger bare at det kan kun være rimeligt at man lave enkelte verdner med lave farmgrænser, så alle har næsten lige muligheder, og så andre folk end dem der altid er på også kan prøve at være rang 10 spiller. Og nej, jeg taler ikke om mig selv. Jeg bruger selv farmassistent.

jeg synes bare det er et forfærdeligt tidspille at skulle side og bruge 50 procent af sin tid på tribalwars med at trykke på an A og en B knap. hvor sjovt er det lige, og hvor meget skill ligger der i det? det er fint nok at der er nogen der elsker det, og det skal de så have lov til. Så kan de jo farme om kap på de verdner med lav hastighed, og så kan der være en verden en gang imellem, hvor der også bliver tid til at spille selve spillet.

Det lyder måske lidt som et TC indlæg, men jeg tror ikke nødvendigvis det bliver tribalwars`s undergang hvis det ikke bliver som jeg har beskrevet. Jeg synes bare det ville være rimeligt hvis der kunne være et par verdner med farmlimits, og så er det et stort ønske personligt for mig. og det er så blot det jeg giver udtryk for
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Farming hører altså også lidt til tw selvom jeg enig i at det er pestilens at sidde og tryk på et A eller B:)

På den anden side er der jo stor forskel på, hvor effektive folk er til det. 20% xtra råstof, halvering af byggetider betaler man sig bare fra. Farming kan du ikke betale dig fra:cool:

Mener i øvrigt at vide, at ordet ungdomssløvsind først fik sin betydning, da Phil begyndte at spille tw:laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det lyder måske lidt som et TC indlæg, men jeg tror ikke nødvendigvis det bliver tribalwars`s undergang hvis det ikke bliver som jeg har beskrevet. Jeg synes bare det ville være rimeligt hvis der kunne være et par verdner med farmlimits, og så er det et stort ønske personligt for mig. og det er så blot det jeg giver udtryk for
Nææ gør det skam ikke.. TC indlæg er som regel uden nogen form for intelligens eller mening ;)
Men vil sige jeg er enig.. Hvis blot hver anden verden var med et farmlimit på f.eks. 1 mio. som Sniferne sagde, så ville der være en variant til begge type spillere.. Og selvom jeg selv er en af dem der farmer ret meget, kan jeg kun gi dig ret..MEGA tidsspilde, men man kan jo ik lade være, når man ved at ens modstandere også gør det og det er den eneste måde man kan følge med ;)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Farming hører altså også lidt til tw selvom jeg enig i at det er pestilens at sidde og tryk på et A eller B:)

På den anden side er der jo stor forskel på, hvor effektive folk er til det. 20% xtra råstof, halvering af byggetider betaler man sig bare fra. Farming kan du ikke betale dig fra:cool:

Mener i øvrigt at vide, at ordet ungdomssløvsind først fik sin betydning, da Phil begyndte at spille tw:laugh:

kaya hvis det passer så har de danske servere en chance for at overlevere på trods af alt TC siger
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Nææ gør det skam ikke.. TC indlæg er som regel uden nogen form for intelligens eller mening ;)
Men vil sige jeg er enig.. Hvis blot hver anden verden var med et farmlimit på f.eks. 1 mio. som Sniferne sagde, så ville der være en variant til begge type spillere.. Og selvom jeg selv er en af dem der farmer ret meget, kan jeg kun gi dig ret..MEGA tidsspilde, men man kan jo ik lade være, når man ved at ens modstandere også gør det og det er den eneste måde man kan følge med ;)

Deka jeg farmer ikke :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Muligt, men man skal jo heller ik belønne total dovenskab xD
Hvis man virkelig ikke gider at arbejde på sin konto "Farme overhovedet", så hører man ikke til i TW som andet end en billig adling :p
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Muligt, men man skal jo heller ik belønne total dovenskab xD
Hvis man virkelig ikke gider at arbejde på sin konto "Farme overhovedet", så hører man ikke til i TW som andet end en billig adling :p

har den holdning at jeg helst vil have en hær der kan cleane og en spiller og så farme personen
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Og når tingene bliver diskutteret nok så finder man ud af at det også handler om hvordan man spiller....

BB-adler eller aggressiv spiller, det er v19 et perfekt eksempel på.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og når tingene bliver diskutteret nok så finder man ud af at det også handler om hvordan man spiller....

BB-adler eller aggressiv spiller, det er v19 et perfekt eksempel på.

Præcis. Så længe man laver sin første by off, så gør det jo ingen forskel om man farmer eller ej.

Det holder jo ikke en meter. Selvfølgelig gør det en stor forskel hvordan man spiller. Ligegyldigt spillestil så vokser du bare mange gange hurtigere ved at kunnet farme vs at farme meget lidt eller slet ingen farming. Det kan de fleste vel være enige om?

Det vi taler om er bare at gøre spillet en lille smule mere lige, og giv folk en chance som der også har et arbejde at passe og ikke spiller på triplekontoer. Det ville de 700 andre spillere der ikke lige skriver på forum nok synes godt om. På trods af TC´s uheldige måde at udtrykke sine holdninger på til tider, så har han ret i en ting. at der sådan set er mange spillere der godt kunnet tænke sig at prøve at have mere end en by eller to.

Med hensyn til indtjenning fra innogames så er jeg sikker på at v16 gav dem en højere indtjening end andre verdner uden at jeg rent faktisk ved det. Netop fordi der var en masse spillere der pludselig havde 500-700k point, som der normalt aldrig kom over 2-3 byer. Det betyder så at disse spillere begynder at bruge plusfunktionerne, og derfor er mit gæt at innogames mistede indtjening på farmassistent i den grad er blevet indhentet igen ved at så mange spillere pludselig bruger pluskonto og andre plusfordele.

Det er fint nok at i er nogle stykker der elsker at bruge hele dagen på at trykke på A-B-C, og det skal i også have lov til. Det eneste jeg beder om er bare at der en gang imellem som hvert 3 eller 4 verden måske kommer noget anderledes. Og så kan folk jo spille på de verdner de har lyst til
 
Top