Woot?! Inaktivitet!

Qiin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu sidder jeg her og tænker... Kan det virkelig passe at alle ledelserne her på verden 3 er så møghamrende inaktive at de slet ikke er online?! Det er jo en skandale så inaktive I er!

Vi sidder her i United Tribes ledelse og tænker... Hvad pokker laver I alle sammen?! I burde jo sidde her og svare os... Det er dælme for dårligt at I slet ikke svarer på vores ingame beskeder!

Vi er meget skuffede over jer! Venner som fjender, nu må I tage jer sammen. Op på hesten, ind i kampen - kom nu folkens. Eller skal I have en lektion af lærer-team-UT?

Og husk nu børn:

Spis ikke den gule sne
Bland ikke rødkål og julebryg
Og pas nu på jeres byer

Mvh.
UT
Julefrokostudvalget

P(K)S: Du ved hvem du er: hej pusser ;)
 

Qiin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Se selv hvor længe I er om at svare!

Mvh.
UT
Julefrokostudvalget

P(K)S: pus, jeg elsker dig, men du er virkelig virkelig langsom
 

Qiin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
synd jeg ik er på V3 så havde i haft den mest aktive på tw :p

Så se da at komme igang! Dig kan vi lide! :D Kunne du ikke tænke dig at være med i UT :p

Mvh.
UT
Julefrokostudvalget

P(K)S: Alex min snuskebasse, som havde været velkommen i UT, men som gang på gang vælger forkert (kacy)

(KP) P(K)S: Vi kan jo så godt lide dig... Især hvis du fjerner alle dine tropper fra dine byer, og afleverer halvdelen af dine byer til LuS (MonGoose)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Så se da at komme igang! Dig kan vi lide! :D Kunne du ikke tænke dig at være med i UT :p

Mvh.
UT
Julefrokostudvalget

P(K)S: Alex min snuskebasse, som havde været velkommen i UT, men som gang på gang vælger forkert (kacy)

(KP) P(K)S: Vi kan jo så godt lide dig... Især hvis du fjerner alle dine tropper fra dine byer, og afleverer halvdelen af dine byer til LuS (MonGoose)

Siger du at VI kan få mongooses byer??^^
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så se da at komme igang! Dig kan vi lide! :D Kunne du ikke tænke dig at være med i UT :p

Mvh.
UT
Julefrokostudvalget

P(K)S: Alex min snuskebasse, som havde været velkommen i UT, men som gang på gang vælger forkert (kacy)

(KP) P(K)S: Vi kan jo så godt lide dig... Især hvis du fjerner alle dine tropper fra dine byer, og afleverer halvdelen af dine byer til LuS (MonGoose)

nej jeg holder mig til V1 :)
 
Top